Amalie_85 Skrevet 13. desember 2008 #721 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan ikke noe for det, men jeg må le litt Husker godt at du ikke syns det var så synd i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. desember 2008 #722 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg vil være en av de jentene som går gravide med et smil, uten å merke annet enn at magen blir større etterhvert. Men vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange av de jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 14. desember 2008 #723 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg synes synd på deg. Jeg følte meg truffet nemlig av kommentaren din om å gå gravid med et smil uten å merke annet enn at magen vokser. Slik har det omtrent vært her. Den eneste plagen jeg har hatt er vondt bekken, men det ser jammen ut som det også er på retur. Men på den andre siden så savnet jeg symptomer i begynnelsen. Symptomene er iallfall sikre tegn på at noe skjer i kroppen, og når de ikke er tilstedeværende så blir det mange krisetanker og bekymringer. Håper kvalmen gir seg snart. Hørtes virkelig ikke noe særlig ut å spy bare du får litt varmt vann i munnen.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #724 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kan ikke noe for det, men jeg må le litt Husker godt at du ikke syns det var så synd i meg Jeg vet. Er bare å le av meg nå, det trenger jeg absolutt. Og jeg trur aldri jeg kommer til å si sånne ting til noen igjen... håper jeg. Men vet du hva? Jeg tror ikke det er så mange av de jeg... Tja, vet ikke jeg. Har to gravide (innen samme uke som meg) rundt meg, hun ene er syk sånn som meg og hun andre merker lite til det. Kjenner jeg misunner henne litt å kunne kose seg med en kopp kaffe og spise det hun har lyst på uten å tenke på hvordan det er å kaste det opp igjen etterpå. Men hun er vel sliten og trøtt hun også, kanskje hun bare sutrer mindre enn meg :gjeiper: Men, så tenker vel hun mer enn meg på om graviditeten er virkelig da, så jeg slipper jo unna det i hvertfall jeg da. Noe skal det jo alltid være. Jeg synes synd på deg. Jeg følte meg truffet nemlig av kommentaren din om å gå gravid med et smil uten å merke annet enn at magen vokser. Slik har det omtrent vært her. Den eneste plagen jeg har hatt er vondt bekken, men det ser jammen ut som det også er på retur. Men på den andre siden så savnet jeg symptomer i begynnelsen. Symptomene er iallfall sikre tegn på at noe skjer i kroppen, og når de ikke er tilstedeværende så blir det mange krisetanker og bekymringer. Hei Kylling! Heldig du som slipper kvalmen ja, men bekkenet er vel ikke særlig moro å slite med det heller... Og du har jo bekymret deg over mangel på symptomer... Begynner nesten å lure på hvor få det egentlig er som går igjennom en hel graviditet uten å beklage seg over noe og uten å ønske at noen ting var anderledes. Tror ikke det er mange nei. Har hatt en bedre dag i dag da, fått gjort littegranne og var faktisk med ut og spiste litt i ettermiddag også. Veldig deilig å komme seg ut, se litt mennesker og liv igjen. Fikk i meg litt av porsjonen min også, og så fikk mannen resten. Hehe, plass til mye mat i han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 15. desember 2008 #725 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg var en av de happygravide! Jeg kastet opp hver dag i graviditeten og nesten nøt det. Jo verre jo bedre - jeg likte å føle meg ultragravid Spesielt synes jeg i ettertid, sikkert hormonene som tok overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. desember 2008 #726 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg var ekstremt klagete og hatet å gå gravid. Neste gang skal jeg nyte graviditeten (yeah right ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #727 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg var en av de happygravide! Jeg kastet opp hver dag i graviditeten og nesten nøt det. Jo verre jo bedre - jeg likte å føle meg ultragravid Spesielt synes jeg i ettertid, sikkert hormonene som tok overhånd Du er snål! Går vel ikke an å nyte å kaste opp vel? *riste på hodet* Men jeg begynner å lure på om det kan være de nye arbeidstidene mine som er delvis skyldige i at jeg har blitt så mye verre de siste dagene jeg. Før spsite jeg frokost i nitida og så jobbet jeg fra halv ti til elleve, og så var det et lite måltid før jeg jobbet videre til halv to, og så tok jeg meg litt mat når jeg kom hjem igjen. Nå blir det frokost i nitida, så en matbit i bilen på vei til jobb. Så jobber jeg fra tolv til fire uten så mye som en liten pause fra telefoner og mas, og så er det hjem til middagslaging. Følte at små og hyppige måltider hjalp, men det får jeg bare ikke til å passe inn slik dagene er nå. Blir ikke helt det samme å småspise brødskive som har ligget uinnpakket noen timer mens jeg snakker med kunder i telefonen som å ha en kort lunsjpause. Grunnen til at det ble sånn er at vi er to på jobben som går i 50% nå, og de måtte ha inn en vikar i 100% for oss. Pga plass og maskinkapasitet må vi to sykemeldte derfor dele en arbeidsplass og dermed også en arbeidsdag. Jaja, får se det an ut uka, og så er det juleferie på Kvist, for første gang siden jeg var skoleelev for ca 100 år siden. DET blir deilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #728 Del Skrevet 16. desember 2008 Kom meg ikke på jobb i dag. Sto opp i riktig tid, kledde på meg og prøvde med bittelitt mat. Men det bare kommer opp igjen. Hvis jeg ligger helt i ro er jeg bare kvalm, men hvis jeg setter meg opp, reiser meg opp eller beveger meg noe særlig i det hele tatt kommer brekningene med en gang. Føles som et nederlag å ikke engang klare en halv dag på jobb. Men jobben min er ikke verdt så mye for meg asså. Orker ikke å ha dårlig samvittighet for at de andre må jobbe overtid. Det er jo alltid overtid i desember, er bare det at i år tar jeg ikke min del av den. Så i dag skal jeg ligge i ro på sofaen og gjøre minst mulig og håpe at dette går over så fort som mulig. Lei av å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. desember 2008 #729 Del Skrevet 16. desember 2008 Du skal ikke ha dårlig samvittighet, ingen som kommer til å takke deg hvis du sliter deg ut pga jobben. Ikke noe nederlag å ikke klare haløv dag på jobben vel - nå må du ta det med ro å passe på deg selv og bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 16. desember 2008 #730 Del Skrevet 16. desember 2008 Måtte bare innom her etter å ha lest innlegget ditt i en tråd på Prøvere. Kjenner meg sånn igjen i tankene dine Og som Imli sier, ingen takker deg for at du sliter deg ut! Kos deg hjemme med magen og bli frisk og rask!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #731 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er gravid Vi skal bli foreldre i juli!Jeg blør ikke lengreJeg har ikke vondt noen stederMannen min er flink og jobber fire-fem dager i uka på kveld og helg med huset vårt sånn at det skal bli nytt og fint til våren.Jeg blir møtt med forståelse for at jeg ikke orker og ikke får til for tidaMamma har hjulpet meg med å gjøre klar både gode hjemmelagede medisterkaker og familiens spesialsandkaker til meg i år siden jeg ikke orker å styre med sånt selv. Det blir i alle fall litt julestemningJeg er ti uker på vei i morra, det blir tryggere og tryggere for hver dag nå. Tenke positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. desember 2008 #732 Del Skrevet 16. desember 2008 Det var en flott liste! Du har mye å være takknemlig over, og slike lister kan virkelig være greie å lage på dårlige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2008 #733 Del Skrevet 16. desember 2008 Så flink du er til å være positiv! (Det burde jeg lære av...) Blir sikkert deilig å komme over på tosifret antall uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2008 #734 Del Skrevet 16. desember 2008 Tenk at det snart er 10 uker alt *godtsukk* *trøstemassepå* ikke noe godt å være dårlig. Håper det blir bedre snart og at du slipper unna andre plager. Er lov å ta sykedager når man er sånn. Mange sier at graviditet ikke er en sykdom, men jeg er ikke helt sikker altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #735 Del Skrevet 17. desember 2008 10 uker :hoppe: :hoppe: :hoppe: :danser: :tommelsmil: :tommelsmil: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. desember 2008 #736 Del Skrevet 17. desember 2008 litt for 10 uker Dette går veien vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. desember 2008 #737 Del Skrevet 17. desember 2008 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2008 #738 Del Skrevet 17. desember 2008 :hoppe: :hoppe: 10 uker :danse: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 17. desember 2008 #739 Del Skrevet 17. desember 2008 litt forsiktig. Vil ikke hoppe for mye for jeg vil følge etter deg nemlig. 10 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 17. desember 2008 Vært på min første kirkejulekonsert i kveld. Steinharde kirkebenker, flott kor som synger avanserte sanger ingen har hørt før... Tror egentlig at jeg akkurat har vært på min eneste kirkejulekonsert... Kjeeeedeeeeliiiig! Og takk for all hoppingen og heiingen her inne Moro det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå