Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt noen enda. Men på torsdag....da skal jeg en tur til byen :lur:

Haha, da er det rett på med en gang du kommer hjem tenker jeg :gjeiper: Neida, men konfekt er godt det. Håper jeg orker å styre med min hjemmelagede i år, er alltid den vi blir tomme for først i jula. Hehe.

God bedring!

Takk! Faktisk mye bedre i dag, spist middag og kake og greier :)

Hvordan gikk det på kontroll i dag?

Kontrollen gikk bra, så en liten kladd der inne med et bankende hjerte :hjerter: Den er ikke så stor enda, ble målt til 15,2 mm fra hode til rumpa. Men vi kunne se armer og bein allerede da, og det er jo helt utrolig på noe så smått.

:nissevink:

:nissevink:

Etter kontrollen i dag dro vi på Barnas Hus på Alnabru og tittet på vogner. Så utrolig kos å gjøre sånt sammen med mannen. Jeg har vært og småtitta såvidt en annen dag, og fått meg en favoritt. Og akkurat den samme var mannens favoritt også, uten at jeg sa hvilken det var. Hehe, sånt er moro, for det er mange å velge i mellom. Vi skal ikke kjøpe enda asså, men tenkte det er greit å vite hva vi ønsker oss, så vi kan følge med på tilbud og sånn.

Etterpå var vi en liten tur innom svigermors jobb for å hilse på der, før det bar videre opp til mine besteforeldre for å fortelle den store nyheten der og spise middag. Mormor ble jo helt fra seg av glede. Det var så godt å se, hun kasta seg rundt halsen min og tårene fosset. Etterpå snakket hun jo ikke om annet... Søte mormoren min som skal bli oldemor :)

En fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå....så kos :rødme:

Har "ingen" besteforeldre jeg :sukk:

N har "oldeforeldre" da, men de har ikke sett han. Vi snakker lissom aldri sammen....

1,5cm....hmmm....rare greier. Fikk du bilde eller? Så jeg kan få se lille spira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig koselig i dag, og veldig stas å fortsatt ha oppegående besteforeldre som gleder seg til å bli oldeforeldre. Jeg har et veldig godt forhold til Mormor, hun betyr utrolig masse for meg og da er en sånn reaksjon som hun viste i dag veldig veldig hjertevarmende. Det viser at hun forstår, bryr seg om og tenker på oss, og det er en god følelse.

Og selvfølgelig har jeg bilde, med god forklaring og mye velvilje kan du nesten se hva som er opp og hva som er ned... men bare nesten...

Jeg får ta meg en tur ut til dere når navnefesten er vel overstått, så kan du få se på bilde vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en slik reaksjon fra mormoren din, og at alt var bra på kontroll :)

Hvilken vogn er det du ønsker deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken vogn er det du ønsker deg da?

Jeg har lyst på TFK Joggster Twist

Den har svingbart hjul, stor og bred hardbag, praktisk sportsdel, veier ikke så altfor mye og virker veldig grei å legge sammen for å putte den i bilen. Også syns jeg den ser litt tøff ut jeg da...

Tenker det er greit å velge vogn mye ut i fra bagstørrelse, ettersom et julibarn vil være ganske stort på slutten av vinterposeperioden. Dumt å måtte bytte til sportsdelen fordi det blir for trangt altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ultralyden gikk bra ;) Gleder meg til mandag for å se om det er noen som banker inni meg også :rødme:

Kjempefin vogn! Har faktisk tittet på den på nettet selv ;)

Ser for meg mormoren din ble glad ja, må være fantastisk å bli oldemor da :) Ikke alle som blir det....

Ha en super torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ultralyden gikk bra ;) Gleder meg til mandag for å se om det er noen som banker inni meg også :rødme:

Kjempefin vogn! Har faktisk tittet på den på nettet selv ;)

Ser for meg mormoren din ble glad ja, må være fantastisk å bli oldemor da :) Ikke alle som blir det....

Ha en super torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg sett kvisten i dag tru?

Hadde vært veldig koselig. Har alltids tid til en liten kaffekopp eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg i dag snups.

Og bilde av lille spira med armer og greier. Selv om jeg trodde jeg så to armer men det ene var....øh...noe :fnise:

Gleder meg til neste ul bilde ;)

Selv om det er lenge til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig Amalie :)

Sovna på sofaen når jeg kom hjem da, og må ha sovet tungt, for når jeg våknet lå Alfred på armen min og snorka meg i øret... og at jeg ikke merka at han hoppa opp og la seg til skal jo noe til. :ler:

Nå har jeg fått ryddet litt her, fortsatt ikke helt strøkent, men skal ikke overdrive heller, hehe. Og så har jeg laget noen kort som skal bli julegave til mormor og iTunes surrer og går med julemusikk. Egentlig veldig deilig med littegranne overskudd igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å se bilde av LilleKvist....:)

Klart du skal få se! Ikke det at bildet sier så veldig mye da... ligner mer på en klatt enn et menneske foreløpig, men det kommer seg!

Fått brev i posten med prøveresultater både i dag og i går. Veldig rart når det står "dette arket MÅ medbringes til fødestuen" på dem. Fødestuen? Skal noen føde? Hmm, det står jo mitt navn på jo... Rare greier :ler:

I kveld har jeg funnet oppskrift på babypledd jeg har lyst til å strikke, så ikke så vanskelig ut heller, bare rett og vrang så det bør jeg klare. Babyteppe Tenker jeg får vente til de hjemmelagede julegavene er ferdig innpakket før jeg kjøper garn til det, hvis ikke tror jeg fristelsen til å begynne blir for stor. Har jo ventet i årevis på å kunne strikke velkommen-til-verden-gaver til min egen baby, så noen uker fra eller til spiller liten rolle.

Også har vi snakket litt løst om navn i dag, det er så koselig. Ingen klare favoritter enda da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint babyteppe :) Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom garnbutikken for litt inspirasjon om ikke så lenge jeg også :) Har ventet lenge på å strikke noe jeg kan bruke selv ;) Har jo strikket et par pledd da, men ikke mens jeg er gravid :)

Så spennende med navn diskusjon! Ikke lett å finne navn begge liker. Jeg har mine favoritter, men vet ikke hva sambo tenker om det. Har ikke snakket om det ennå :)

Ha en super lørdg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått sett noe på ul - dete r helt fantastisk! Når jeg gikk gravid (forresten noe jeg synes høres absurd ut nå 8 mnd etterpå) sa mannen at jeg sikkert kunne funnet på å kjøpe ett ul apparat og bare ligge å se på beibis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle lykketåka i går så fikk jeg en skikkelig virkelighetsørefik i dag :( Rosa og tildels ganske så rød spotting :grine::frustrert: Nå er det ikke moro å være gravid i dag, bare skummelt igjen. Usj, ønsker meg en spole-forover knapp jeg, sånn ca fram til lille spiren har blitt stor nok til å komme trygt ut. Er så frustrenrende å ikke kunne gjøre noen ting fra eller til. Sitter bare her og er redd for at noe er galt.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle lykketåka i går så fikk jeg en skikkelig virkelighetsørefik i dag :( Rosa og tildels ganske så rød spotting :grine::frustrert: Nå er det ikke moro å være gravid i dag, bare skummelt igjen. Usj, ønsker meg en spole-forover knapp jeg, sånn ca fram til lille spiren har blitt stor nok til å komme trygt ut. Er så frustrenrende å ikke kunne gjøre noen ting fra eller til. Sitter bare her og er redd for at noe er galt.

:grine:

:troest: uff dette var ikke koselig lesing :( Spotter du mye da? Krysser alt jeg har for deg nå kvist :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...