Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oh! Jeg vet jeg vet :D :D :D

Men skal vente på Kvisten så ho kan si det selv ;)

ååå! :) spent!

*trommer med fingrene*

Nå er jeg spent :popcorn:

HAHA! Dere er søte asså. Hadde jeg visst at dere satt her og beit negler hadde jeg jo skrevet først og vasket kjøkken etterpå ;)

Det er en frisk, fin, passe stor og velproposjonert, sprek og fantastisk liten jente i magen min!

Akkurat så perfekt som jeg har håpet på, og akkurat det kjønnet jeg har trodd.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! Gratulerer så mye med jente i magen!

(Og enda en jeg kan være misunnelig på som vet kjønn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse, Kvist! Og supert å høre at hun har helt rett størrelse, alt er med andre ord i skjønneste orden! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopping både i går og i dag :)

Bestillt rosa lommebleie og elastisk bæresjal på nett i går.

Kjøpt to bukser, to pysjer og et sikletørkle i dag, alt i rosatoner selvfølgelig ;) Fikk også dratt med meg et helseteppe og et tisselaken, og bestillt vogn. Så nå er det snart en brun TFK Joggster Twist med hardbag i hus.

Føles så deilig, og litt uvirkelig. Tenk at det faktisk skal komme en baby til oss da, er nesten for fantastisk til at jeg skjønner det. :gravid::danser: :rødme: :hjerter::danse::babyjente:

Ble også en strikkejakke til meg. Kjøpt i vanlig "ikke-gravid" butikk, men er av typen med bare knepping øverst sånn at magen kan stikke ut. Deilig tykk, myk hvit bomullsjakke som helt sikkert blir mye brukt nå fremover. Også kjøpte jeg en slags knebukse, til å ha under tunikaer og kjoler, samt et lekkert lilla silkeskjerf.

Sliten i hele meg, så nå skal jeg sove en liten lur før det blir middagsgjester i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...