Amalie_85 Skrevet 22. januar 2009 #861 Del Skrevet 22. januar 2009 har du laga kake uten å si ifra til meg? *vil og ha kake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 22. januar 2009 #862 Del Skrevet 22. januar 2009 Merkelig arbiedsgiver du har. Og rart at NAV lar han slippe unna. Jaja, du får kose deg hjemme, og finne på noe lurt å bruke tiden til, for det er jo fortsatt en stund igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. januar 2009 #863 Del Skrevet 23. januar 2009 Jaja, men så får du være hjemme og kose deg da Kvist !! Nyte litt fritid, for det blir travelt når lille kommer Håper ikke det blir noe mer styr med jobben nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #864 Del Skrevet 23. januar 2009 Får nyte litt fritid ja. Men dette blir jo ikke litt, det blir altfor masse fritid. Kjenner på meg allerede at jeg blir lat av å bare rusle hjemme. I dag har jeg kjørt til byen med kake og kaffe til snekkerene våre. De er jo så flink og så hyggelige. Fortjener litt kos i fredagspausa da syns jeg, er ikke sååå stas å jobbe ute i januar. Og så har jeg kjøpt en babydyne, noen brettebleier og noen vaskekluter til babyen. Blir nok utgifter utover våren, så like greit å spre det litt utover. Fikk også kjøpt en bøtte med sparkel og tatt med meg fargeprøver til badet. Så nå er det masse fargelapper i forskjellige brun-lilla nyanser klistret opp på badeveggene Resten av dagen er planlagt brukt til klesvask og rydding, og så får vi besøk av svigerfar i kveld. Han skal hjelpe mannen med husprosjektet i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 24. januar 2009 Er så trøtt! Sover gjennomsnittlig 11 timer hver natt nå. Eller det går 11 timer fra jeg legger meg til jeg står opp, våkner mange ganger av vondter, full blære osv. Men syns alikevel ikke jeg får nok søvn. Også jeg som pleide å klare meg fint med seks-sju timer... Nå er frokosten ryddet bort og mannen og svigerfar har dratt for å jobbe. Jeg sniker meg til litt ligging på sofaen før jeg skal henge opp en maskin med tøy, tørke litt støv, tømme oppvaskmaskina og forfatte en handleliste. Etter det så er planen å finne noe stort og romslig arbeidstøy og dra ned og sparkle litt... forsiktig da, så ikke bekkenet tar helt av igjen. Merker veldig forskjell på om jeg har gjort mye fysisk dagen før eller ikke. Også venter jeg på å kjenne mer bevegelse i magen. Lille klatten, voks deg stor og sterk og spark meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #866 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå er gaven pakket og kortet skrevet, og jeg er klar til å dra i 1årsdagsbursdag. Gleder meg stort til å treffe venninner og dere barn. Og til å gratulerer den nydelige tulla som fyller år. Og så kom jeg til å tenke på det i sta, jeg er den eneste som kommer uten barn. Før jeg ble gravid hadde jeg syns det var grusomt, men nå har jeg ikke tenkt tanken engang. For jeg har jo barn, det er bare bittelite og inni meg enda. Det er så deilig å tenke gode, hyggelige tanker og ikke lengre ha dem blandet ut med missunnelse og bitterhet. :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 25. januar 2009 #867 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå er gaven pakket og kortet skrevet, og jeg er klar til å dra i 1årsdagsbursdag. Gleder meg stort til å treffe venninner og dere barn. Og til å gratulerer den nydelige tulla som fyller år. Og så kom jeg til å tenke på det i sta, jeg er den eneste som kommer uten barn. Før jeg ble gravid hadde jeg syns det var grusomt, men nå har jeg ikke tenkt tanken engang. For jeg har jo barn, det er bare bittelite og inni meg enda. Det er så deilig å tenke gode, hyggelige tanker og ikke lengre ha dem blandet ut med missunnelse og bitterhet. :strix: Skjønner hva du mener med den følelsen! Er naturlig når man har et stort savn! Kos deg masse i dag, det blir koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 25. januar 2009 #868 Del Skrevet 25. januar 2009 Kos deg i bursdags-selskap Kvist !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. januar 2009 #869 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå er gaven pakket og kortet skrevet, og jeg er klar til å dra i 1årsdagsbursdag. Gleder meg stort til å treffe venninner og dere barn. Og til å gratulerer den nydelige tulla som fyller år. Og så kom jeg til å tenke på det i sta, jeg er den eneste som kommer uten barn. Før jeg ble gravid hadde jeg syns det var grusomt, men nå har jeg ikke tenkt tanken engang. For jeg har jo barn, det er bare bittelite og inni meg enda. Det er så deilig å tenke gode, hyggelige tanker og ikke lengre ha dem blandet ut med missunnelse og bitterhet. :strix: åååå så deilig å høre snupps Bra at tankene snur litt nå da Skjønner jo godt at man kan bli bitther i sånne situasjoner. Sa det til Minni når jeg dro at det er så deilig at du er gravid, og vi gleder oss sånn. Det er nesten like stas at du er gravid som når jeg gikk gravid selv Du betyr veldig mye for meg, så det her gleder meg veldig. Du får si ifra om jeg blir for masete eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 27. januar 2009 Ikke rart jeg har fått mage... var hos legen i går og hun målte på magen min. Så jeg har da gått fra et mål på 14 cm i uke 14, til et mål på 19 cm i uke 16. Rett til værs på den kurven, laaangt over det grønne feltet. Hun sa det enten betydde, stort barn, mye fostervann, feil termin eller risiko for svangerskapsdiabetes. Jeg tenker at det kan jo også bety litt unøyaktighet fra hennes side, hun var veldig kjapp syns jeg... Men hun sa det var viktig å følge med på blodsukkeret mitt, og at jeg måtte få tatt en glucosebelastningstest i uke 26. Blir skremt av at jeg er i tre av risikogruppene for svangerskapsdiabetes. Har en mor med diabetes 1, er overvektig og har PCOS. Har samtidig gått NED 1,4 kg, hvis vekten hos jordmor og legen er justert likt...Hvis det stemmer så er jeg ned 3 kg fra jeg ble gravid. Er også rimelig sikker på at jeg kjente svake bevegelser i går. Er en så utrolig deilig følelse, gleder meg til jeg kjenner det og er helt sikker. Og til mannen kan kjenne, han ser litt rart på meg nå når jeg sier at jeg kjenner noe. Trur nesten han er litt småmisunnelig jeg. Nå skal jeg avgårde for å møte damen fra kjøkkenleverandøren vår, så i dag blir de siste kontrollmål tatt og produksjonen av kjøkkenet vårt kan starte. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #871 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen ganger er mannen min verdens teiteste. Åhh, blir så irritert at jeg kan sprekke. Greit nok at han gjør mest og jeg gjør minst med husbyggingen vår, sånn ble det bare når jeg endelig ble gravid. Men han har hele tiden vært nøye på at vi begge skulle ta avgjørelser, særlig de som går på funksjon og utseende når ting er ferdige. Og i hvertfall de som går på økonomi. Og så får jeg høre fra snekkeren i dag at han og snekkersjefen har en avtale som gjør at huset vårt både blir dårligere og mindre pent. De har faktisk bestemt at det er greit å IKKE ha takrenner på den siden av huset som er ut mot innkjøringen/der man går. Og det selv om takrenner hadde en enhetspris i tilbudet vi fikk. Snekkeren har visst glemt å regne med takrenner der, og mannen har gått med på å droppe det. Og nå er det egentlig for sent, det border der takrenna skulle vært festa er laget slik at det ikke går å feste takrenner i det uten masse ekstra jobb, og stillaset er tatt ned på den siden. Denne siden av huset er den med størst takflate til å samle vann også... Fatter ikke hvordan han kunne gå med på at det ikke skulle være takrenner der det var takrenner tidligere. Han sier han har drøftet det med meg, men at jeg ikke ville ta noen avgjørelse, så da måtte han. Og jeg kan ikke huske at det har vært nevnt i det hele tatt. Husker massevis av småting han har spurt, eller fått snekkerene til å ringe meg om, men ikke et ord om dette. Så nå sitter jeg igjen med skjegget fullt av postkasser. Jeg lo jo bare når snekkeren sa at det ikke skulle være takrenner der, selvfølgelig skulle det være takrenner der! Så enten må jeg akseptere at mannen har tatt en dum, dyr og tungvinn avgjørelse, eller så må jeg ringe snekkersjefen og ta den diskusjonen mannen burde ha tatt. Har ikke lyst til å gi meg, men har heller ikke lyst til å overprøve en avtale mannen allerede har. For min mening er at når vi får en helhetspris på takrenner, så inkluderer det takrenner alle steder det var takrenner tidligere, altså når snekkeren ga prisen så var jo de gamle rennene der. At han har gjort en feil der skal jo ikke gå utover oss i det hele tatt. Vi skal IKKE måtte gjøre jobben selv, og vi skal heller IKKE betale mer på grunn av hans glipp. Syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. januar 2009 #872 Del Skrevet 27. januar 2009 Skjønner godt at du er irritert. Jeg hadde aldri gått med på å bli lurt slik av snekkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. januar 2009 #873 Del Skrevet 27. januar 2009 Så dårlig av den snekkeren da Håper dere får en ordning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. januar 2009 #874 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg må jo følge med her da Du vet hvem jeg er eller? :gjeiper: Virker som du har nok å styre og stelle med om dagen. Du får ta det litt pent da og ta hensyn til deg selv og babyen i magen! Tror nok du gjør det da, siden du må passe på bekkenet ditt Blir koselig å følge med her framover! Håper jeg selv får oppleve denne gleden snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #875 Del Skrevet 27. januar 2009 Skjønner godt at du er irritert. Jeg hadde aldri gått med på å bli lurt slik av snekkeren. Så dårlig av den snekkeren da Håper dere får en ordning på det. Får håpe det blir en ordning på det ja. Får prate litt med mannen om hva vi gjør når han kommer hjem etterpå. Han pleier jo vanligvis å være en fornuftig fyr Jeg må jo følge med her da Du vet hvem jeg er eller? :gjeiper: Virker som du har nok å styre og stelle med om dagen. Du får ta det litt pent da og ta hensyn til deg selv og babyen i magen! Tror nok du gjør det da, siden du må passe på bekkenet ditt Blir koselig å følge med her framover! Håper jeg selv får oppleve denne gleden snart Heihei Vet hvem du er ja. Og ja, jeg steller pent med meg selv, slapper av og tar livet med ro for tida. Og unner deg selvfølgelig å oppleve dette vennen Nå fikk jeg akkurat en mail, fra Liberoklubben. Startet med Hei *mitt navn* Takk for at du vil være med i Liberoklubben What? :klø: Jeg vil da ikke være med i noen Liberoklubb, aner ikke hva det er heller. Og hvor F... har de fått min mailadresse fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 27. januar 2009 #876 Del Skrevet 27. januar 2009 Heihei Vet hvem du er ja. Og ja, jeg steller pent med meg selv, slapper av og tar livet med ro for tida. Og unner deg selvfølgelig å oppleve dette vennen Nå fikk jeg akkurat en mail, fra Liberoklubben. Startet med Hei *mitt navn* Takk for at du vil være med i Liberoklubben What? :klø: Jeg vil da ikke være med i noen Liberoklubb, aner ikke hva det er heller. Og hvor F... har de fått min mailadresse fra? Hehe.. det er bra! Jeg vet jo selv hvor forvirrende det kan være med så mange nick og navn overalt til tider Jøss..! Du får spør dem! Du får si det du skrev her og at det siste du vil er å bruke Liberobleier på babyen din! haha.. nei, det var kanskje litt drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. januar 2009 #877 Del Skrevet 27. januar 2009 16 uker *hopper rundt* hei min gravide venn Noen ganger er mannfolk skikkelig teite. Men håper det ordner seg. Syns jo det er litt rart at dere skal bøte for feilen snekkeren har gjort. Jeg hadde nok ringt å vært den sure dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 27. januar 2009 Mannen er ikke så teit lengre Vi har snakket, og det blir til at han skal ringe snekkersjefen i morgen og høre hvordan vi kan få løst det. Juhu! Slapp å være sure damen, både overfor mannen og snekkeren. Så da satser jeg på at det blir en ordning på dette. Han er jo egentlig ganske så søt og grei han som skal bli pappaen til kladden i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 28. januar 2009 #879 Del Skrevet 28. januar 2009 Grattis med 16 uker i går! Morsomt å følge med boka di, du har jo termin bare 3 dager før meg. Når har du ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 28. januar 2009 Grattis med 16 uker i går! Morsomt å følge med boka di, du har jo termin bare 3 dager før meg. Når har du ultralyd? Takk for gratulasjoner. Tenk 16 uker allerede Jeg har fått time til ultralyd den 13 februar jeg. Snart bare to uker igjen og jeg gleder meg vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå