Ilja** Skrevet 14. januar 2009 #821 Del Skrevet 14. januar 2009 ååå, så gøy det måtte være å høre hjertelyden!! Jeg gleder meg til det blir min tur, jeg fikk doppleren jeg kjøpte i posten for noen dager siden, og har prøvd å lete 3-4 ganger, men alt jeg har funnet så langt er det jeg tror jeg blodstrømmen inn og ut av livmora. Det er vel for tidlig enda vil jeg tro, men jeg er jo så utålmodiiig! Så kjedelig at det ble masse styr rundt jobben din, men du har jo prøvd å finne løsninger, så du må ikke ha dårlig samvittighet for at det ble sånn. Kos deg heller, og slapp av du, Kvisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. januar 2009 #822 Del Skrevet 14. januar 2009 Veldig synd meg jobben, og sykemelding når det ikke er noe du vil. Men noen ganger er det dessverre bare slik... Så moro å høre hjertelyd. Høres ut som du har en ålreit jordmor da, som sjekker og følger opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #823 Del Skrevet 14. januar 2009 Oi, vært skikkelig liv her i dag jo Vil også sei at eg syns det er veldig bra at du har meldt ifrå om arbeidssituasjonen din. Det er altfor lett å godta dårlig behandling, det krever mot og styrke, i tillegg til ressurser, å gå videre med en sånn sak. Kjempeflott at du ikkje gir deg! Takk for at du sier det, men syns egentlig ikke jeg hadde så mange valg da... Hverken vil ha eller får 100% sykemelding når jeg egentlig kan jobbe 50%. Det er vanskelighetene på jobben som har gjort det sånn. Hei! Tenkte jeg skulle legge igjen hilsen istedet for å snike.. Heihei! Koselig med nye ansikter her Får håpe det ordner seg med jobben. Utrolig synd at det skal bli så mye styr bare fordi arbeidsgiver ikke "gidder" og prøve hardere. Bra du er 100% så lenge i alle fall, så får vi håpe du kommer tilbake til jobb eller får noe og gjøre i alle fall etter hvert. Ja, håper jo å komme tilbake, selv om jeg gruer for den første tiden tilbake. Blir jo ikke akkurat kjempegod stemning mellom meg og sjefen av sånt som dette. Og i en liten bedrift er man jo nødt til å omgås ganske tett alikevel. Åhh.. Så morro vennen Godt med bekreftelser også.. Om at alt er bra!Neste stopp blir UL da Ja, kjempemoro med hjertelyd og bekreftelse på at det er en liten spreking inni der. Litt rart å tenke på at den allerede er 10 cm lang, uten at jeg merker det er det et helt bittelite menneske inni meg. Ååååå så spennende da :rødme: Synd du måtte sykemelde deg helt da. Men men, sånn er det nå. Da kan du jo ikke lage plakater til meg da jo Synd at jeg er i praksis nå da, for da kunne vi jo ha funnet på noe på dagtid. Skulle du hatt plakater? Hehe, ja det blir litt vanskelig nå ja. Men jeg håper det ikke blir nødvendig å være sykemeldt så lenge. Og så finner jeg gjerne på noe en dag jeg, bare det ikke er så slitsomt Vi kan kanskje få til noe en ettermiddag eller en helg? Har du mange uker igjen av praksisen? ååå, så gøy det måtte være å høre hjertelyden!! Jeg gleder meg til det blir min tur, jeg fikk doppleren jeg kjøpte i posten for noen dager siden, og har prøvd å lete 3-4 ganger, men alt jeg har funnet så langt er det jeg tror jeg blodstrømmen inn og ut av livmora. Det er vel for tidlig enda vil jeg tro, men jeg er jo så utålmodiiig! Så kjedelig at det ble masse styr rundt jobben din, men du har jo prøvd å finne løsninger, så du må ikke ha dårlig samvittighet for at det ble sånn. Kos deg heller, og slapp av du, Kvisten Ja, var kjempegøy å høre. Jordmor brukte litt tid på å finne lyden da, var masse suselyder og sånn først. Hun sa det var fordi lille klumpen turna rundt inni der, hehe. Blir stas når du finner lyden selv da, da kan du jo høre den ofte. Og ang. jobben så prøver jeg å ikke ha dårlig samvittighet. Jeg har jo prøvd som du sier. Men sitter en liten jævel et sted og sier at jeg burde prøve hardere. Velger å ikke høre på han jeg, er for sliten til det. Så moro å høre hjertelyd. Høres ut som du har en ålreit jordmor da, som sjekker og følger opp! Ja, hun er kjempeålreit. Litt gammeldags, men grundig, blid og trivelig. Ikke noe dikkedarier med henne på en måte, og det syns jeg er veldig greit å forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. januar 2009 #824 Del Skrevet 14. januar 2009 Til og med uke 7 er jeg opptatt. Men en ettermiddag burde jo gå greit. De to neste helgene er hvertfall fylt opp dessverre. blir sliten av å ha så mye på programmet jeg! Og orker nok ikke noe veldig krevende jeg heller Men jeg er bare lat av meg. Men å sitte på cafè er ikke så krevende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #825 Del Skrevet 14. januar 2009 Og orker nok ikke noe veldig krevende jeg heller Men jeg er bare lat av meg. Men å sitte på cafè er ikke så krevende Haha, nei, vi er gode der Skal hilse fra han med hestehalen på Smaskens da Han lurte på om jeg kom alene eller om jeg hadde med meg venninne med barnevogn i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 14. januar 2009 #826 Del Skrevet 14. januar 2009 Hihi! Så søtt Vi får se da om det blir barnevogn eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. januar 2009 #827 Del Skrevet 15. januar 2009 Så herlig med hjertelyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #828 Del Skrevet 15. januar 2009 Æsj. Alt går jo galt nå. Sitter her og venter på telefon fra legekontoret. Var innom der i går og da sa hun i resepsjonen at hun kunne notere ned og så skulle jeg få legetime i dag, men sykemelding fra i går. Fikk sms i morges om at legen var blitt syk. Så da ringte jeg inn dit og h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 15. januar 2009 Æsj. Alt går jo galt nå. Sitter her og venter på telefon fra legekontoret. Var innom der i går og da sa hun i resepsjonen at hun kunne notere ned og så skulle jeg få legetime i dag, men sykemelding fra i går. Fikk sms i morges om at legen var blitt syk. Så da ringte jeg inn dit og h Hva skjedde her? Jeg skrev et langt innlegg litt før jeg dro klokka tolv i dag, og så har første halvparten av det dukket opp fire minutter på to :klø: Hehe, blir spennende å se om/når resten dukker opp... Nå har jeg i alle fall fått levert sykemelding, fått signerte papirer fra sjefen og putta dem i postkassa til NAV. Også har jeg gått på meg vondt hofter og vondt bekken, er nok ikke tvil om hva ryggsmertene mine skyldes Jaja, nå er det helg for min del, skal nyte noen dager uten å tenke på jobb, sjefen eller andre kjipe ting. Og så skal jeg glede meg til fotpleietimen jeg har bestillt meg på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 15. januar 2009 #830 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei Trist å lese at sjefen din ikke klarer å tilrettelegge arbeidet for deg. Du må jo ta hensyn til den lille i magen din. Bra at du har fått deg sykemelding nå. Håper at det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 17. januar 2009 Auauauau! Skikkelig vondt i bekken og rygg i dag. Finner ikke en eneste stilling som ikke gjør vondt. Syns i grunnen dette er urettferdig asså. Hadde jo ikke det bare lett med å klare å bli gravid og når jeg først blir det begynner det med redsel og blødninger, før det sklir over i kraftig kvalme og masse oppkast. Når kvalmen er på retur igjen slår rygg og bekken seg helt vrangt. Hvor ender dette da? Prøvd å google bekkenløsning for å se om jeg fant noen lure tips, men det står ikke så mye om annet en fysioterapi, vanngymnastikk, varme bad og massasje. Så da ligger/sitter jeg her da, og synes fryktelig syns på meg selv og teller dager til juli... 180 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2009 #832 Del Skrevet 18. januar 2009 Dakar Prøve å svømme kanskje? Det gjorde jeg forrige gang jeg var gravid - hadde ikke bekkenproblemer da, men veldig deilig trening likevel. Anbefales visst om man har bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 18. januar 2009 #833 Del Skrevet 18. januar 2009 Ikke så lett om dagen skjønner jeg. Du får bare bite tenna sammen og tenke at du faktisk bærer ett lite nurk i magen som med engang du ser er all smertene borte. Ikke så lett, men det kan kanskje hjelpe ett lite minutt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 18. januar 2009 #834 Del Skrevet 18. januar 2009 Off, håpe du ikke blir like plaget gjennom hele svangerskapet da Men du får(prøve å) trøste deg med at gevinsten er noe du alltid har drømt om, og det ender jo opp i en liten baby og det er jo disse plagene en risikerer å få når en velger å bli gravid, noen får lite og andre får mye! Du får prøve å svømme litt, så kanskje det lindrer! God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #835 Del Skrevet 18. januar 2009 Off, håpe du ikke blir like plaget gjennom hele svangerskapet da Men du får(prøve å) trøste deg med at gevinsten er noe du alltid har drømt om, og det ender jo opp i en liten baby og det er jo disse plagene en risikerer å få når en velger å bli gravid, noen får lite og andre får mye! Du får prøve å svømme litt, så kanskje det lindrer! God bedring vennen Hei! Trøster meg med gevinsten ja. Det er jo verdt det til slutt, det bare virker som om det er fryktelig lenge til premien kommer noen ganger. Ryggen er ikke så ille i dag, klarer å bevege meg litt i hvertfall. Tur med grisen står på planen i dag Og så har jeg søkt opp bademuligheter, det er det ganske lite av i Fredrikstad asså. Er en vanlig svømmehall og så et lite, trangt og klamt varmtvannsbasseng som er åpent to timer på onsdager. Blir nok badeland i Sarpsborg ja... kan vel ikke være ille der på dagtid på hverdager? Blir nok en tur dit på onsdag ja, hehe, får se om jeg finner noe badetøy da, det har jeg jo ikke pakket med meg ut på hytta. Ha en fin søndag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandlaken Skrevet 18. januar 2009 #836 Del Skrevet 18. januar 2009 Bra det er bedre Det er ganske så rolig på badelang på dagen på hverdager ja! Hvertfall de gangene jeg har vært der... Kose deg med tur og med grisen i dag du da! En fin søndag til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. januar 2009 #837 Del Skrevet 18. januar 2009 Og så har jeg søkt opp bademuligheter, det er det ganske lite av i Fredrikstad asså. Er en vanlig svømmehall og så et lite, trangt og klamt varmtvannsbasseng som er åpent to timer på onsdager. Blir nok badeland i Sarpsborg ja... kan vel ikke være ille der på dagtid på hverdager? Er ikke så ille der på dagtid på hverdager, stort sett. Hender det er barnehager etc som er innom der tror jeg, og da er det jo rimelig full fart. Men stort sett er det pensjonister etc som svømmer. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2009 #838 Del Skrevet 18. januar 2009 Blekkspruten har opplegg for gravide med bekkenløsning på fredager tror jeg det er. kl 2 eller 3??!! Husker ikke helt jeg nå. Men det går ant å ringe ned å høre. Det er 50kr gangen. Men om du får henvisning fra legen tror jeg og du kan slippe å betale. Noe usikker på åssen det der var og. Alt er borte fra mitt hode akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. januar 2009 #839 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg bare legger fra meg en GOOOOO til deg Kvist !!! Håper bekkenet ditt blir bedre det er utrolig vondt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 19. januar 2009 Det ringte en hyggelig dame fra arbeidstilsynet Hun lurte på om jeg trengte litt hjelp... og det gjør jeg jo. Så hun skulle ta kontakt med arbeidsgiver og få han til å innkalle til oppfølgingsmøte. Med nav tilstede, og hun foreslo også at jeg tok med meg fastlegen, jordmor eller om det ikke gikk i hvertfall en utenforstående. Så jeg sitter og venter på at jordmor skal ringe meg tilbake. Håper veldig hun kan være med. Føles godt å snakke med noen som kan ta litt tak i ting, selv om de selvfølgelig ikke får presset han til å være enig med meg. Så kan de presse igjennom de lovpålagte møtene, og da er det jo en mulighet for at han tar til fornuften, innser at jeg ikke utgjør noen trussel og lar meg komme tilbake i jobb. Og nå skal jeg snart ut i snøkaoset her og kjøre til byen, fotpleie here I come! Det har sluttet å snø da, og er over null ute, men det kom vel 25 cm bløt tung snø i går. Ikke har vi snøskuffe her, og ikke har jeg tenkt å skuffe snø med denne ryggen og bekkenet, da går jeg heller med høye kneløft en stund. Grisen var ikke så fornøyd da, han hater snø, og dyp snø er vel omtrent det verste han kan tenke seg. Hihi, så søt der han ynket seg og kravla rundt da. Hehe, jåla ble våt på tærne sine vettu, og det liker han dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå