Kvist Skrevet 31. august 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 31. august 2008 Mensen kom den 30 august, uvanlig kort syklus til meg å være. Tror kanskje jeg merket et forsøk fra kroppens side på EL denne gangen også... Både jeg og mannen var ganske så ivrige på riktig tidspunkt da i såfall så enten har jeg ikke hatt EL alikevel, eller så var det noe annet som ikke klaffa... jeg er i hvert fall lik lite gravid som jeg pleier å være. Men nå er det snart september, og det er den måneden jeg skal start nedregulering til IVF... teller dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. september 2008 #422 Del Skrevet 1. september 2008 Men ikke dårlig om kroppen klarte å få til EL, kan jo være at det bare ikke klaffa. Snart er det besøkstid til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 1. september 2008 #423 Del Skrevet 1. september 2008 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. september 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 23. september 2008 Nå er vi i gang! Tatt min første medisindose til IVF denne morgenen. En sprut med Suprecur og en Primolutpille. Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. september 2008 #425 Del Skrevet 23. september 2008 Nå er vi i gang! Tatt min første medisindose til IVF denne morgenen. En sprut med Suprecur og en Primolutpille. Skummelt! Oj! Utrolig spennende.. Håper virkelig at det fungere for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. september 2008 #426 Del Skrevet 23. september 2008 Skuuuuummmelt....men så spennende og da. På en merkelig måte. Sitter her å krysse alle fingre og tær. *klemme en masse masse masse masse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. september 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 25. september 2008 Bivirkningsliste så langt: Spraydag 1: Humør på tur, hodepine, sviing i nesa når jeg sprayer Spraydag 2: Ukonsentrert og småtrøtt men ellers ingenting Spraydag 3: Hodepine og kvalmebølger Like ukonsentrert som i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. september 2008 #428 Del Skrevet 25. september 2008 usj da. *kommeløpendemedkaffeforågjøredagenbedre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. september 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 25. september 2008 *kommeløpendemedkaffeforågjøredagenbedre* Strålende! Skal vi se om vi får til en ordentlig kopp i løpet av helga eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. september 2008 #430 Del Skrevet 25. september 2008 ja :D det syns jeg var en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. september 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 25. september 2008 Oppdatert bivirkningsliste så langt: Spraydag 1: Humør på tur, hodepine, sviing i nesa når jeg sprayer Spraydag 2: Ukonsentrert og småtrøtt men ellers ingenting Spraydag 3: Hodepine og kvalmebølger Mye mer ukonsentrert enn i går, og trøtt, svimete og uvel Dette er stas asså! Men nå er i hvertfall arbeidsdagen slutt om ikke så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. september 2008 #432 Del Skrevet 25. september 2008 snoker litt i boka di jeg Spennende tider i møte Nå er det heldigvis bare en dag til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 25. september 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 25. september 2008 snoker litt i boka di jeg Spennende tider i møte Nå er det heldigvis bare en dag til helg. Bare koselig med besøk, selv om det ikke akkurat er noe HURRAstemning her nå... I dag har vært en fæl dag, for i tillegg til bivirkningene som har slått inn ordentlig i dag, så hadde jeg time hos kiropraktor etter jobb. Hun satte nåler i muskeknuter i skuldrene mine. Vondt! Og da ble jeg jo enda mer uvel, uggen og trøtt. Gikk og svima rundt på Rema og huska ikke hva jeg skulle handle eller noe etterpå. Kom meg hjem og velta over på sofaen og sovna Så i dag har mannen laget middag alene, og det er ikke ofte. Han liker det ikke, og er ikke særlig god til det heller, men klager ikke jeg, han gjør det jo når han må. Så i dag ble det tomatsuppe (av typen som kommer ferdig flytende i pose og skal varmes) og pannekaker etterpå. Lurer på hvordan han laget røra, for det var kompakte, og ikke minst faste pannekaker, hehe Gikk nesten å rulle dem, med så gled rullen fra hverandre igjen mens man spiste. For tykk røre og mye egg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. september 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 26. september 2008 Oppdatert bivirkningsliste så langt: Spraydag 1: Humør på tur, hodepine, sviing i nesa når jeg sprayer Spraydag 2: Ukonsentrert og småtrøtt men ellers ingenting Spraydag 3: Hodepine og kvalmebølger. Mye mer ukonsentrert enn i går, og trøtt, svimete og uvel. Tok akupuktur på ettermiddagen og lå resten av dagen. Feber hele kvelden. Spraydag 4: Merker ikke så mye i dag, kanskje jeg tok unna litt for en stund i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. september 2008 #435 Del Skrevet 26. september 2008 Så utrolig kjedelig at du får så masse bivirkninger da !! Håper det kommer seg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. september 2008 #436 Del Skrevet 26. september 2008 Håper virkelig dere får det til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. september 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 26. september 2008 Oppdatert bivirkningsliste så langt: Spraydag 1: Humør på tur, hodepine, sviing i nesa når jeg sprayer Spraydag 2: Ukonsentrert og småtrøtt men ellers ingenting Spraydag 3: Hodepine og kvalmebølger. Mye mer ukonsentrert enn i går, og trøtt, svimete og uvel. Tok akupuktur på ettermiddagen og lå resten av dagen. Feber hele kvelden. Spraydag 4: Ikke annet enn litt ømme pupper Håper det fortsetter sånn. Håper virkelig dere får det til nå! Det håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 28. september 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 28. september 2008 Oppdatert bivirkningsliste så langt: Spraydag 1: Humør på tur, hodepine, sviing i nesa når jeg sprayer Spraydag 2: Ukonsentrert og småtrøtt men ellers ingenting Spraydag 3: Hodepine og kvalmebølger. Mye mer ukonsentrert enn i går, og trøtt, svimete og uvel. Tok akupuktur på ettermiddagen og lå resten av dagen. Feber hele kvelden. Spraydag 4: Ikke annet enn litt ømme pupper Spraydag 5: Ømme pupper og hetetokter Spraydag 6: Ømme pupper og hetetokter Foreløpig ser det jo ut som om starten var verst Og nå kommer snart en venninne og hennes lille sønn, vi skal gå i skogen og jeg gleder meg veldig! Komme seg ut i frisk høstluft, skravle og ikke minst kose litt med lille vidunderet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 28. september 2008 #439 Del Skrevet 28. september 2008 Håper det går rette veien med bivirkningene. Ikke kult med den sprayen, og ettersmaken! Jeg ble ikke ordenlig dårlig før jeg begynte med sprøytene. Selvom jeg var vant til menopur fra før, så var jeg ikke vant til menopur i så store mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 28. september 2008 #440 Del Skrevet 28. september 2008 Takk for superkoselig tur i dag. Jeg kosa meg masse Så det må vi gjøre igjen snart Kjenner at jeg har vært ute i dag, og at det var en grei lengde på turen litt sliten, men god sliten. Tenkte når jeg kjørte hjem om det kanskje er greit å gå uten mannfolk og? Tenkte bare så man kommer seg bort fra de vanlige omgivelsene Men det kan man jo se på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå