Gå til innhold

I dag har jeg lest om g-punktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitat Gorgonzola:

JA og JA og JA!

Du har svimlende rett, altfor lite fokus på hvordan glede oss seksuelt.

Hvorfor?

Er kvinner rett og slett for lite interessert eller oppdatert i det å "gi"?

Er menn for lite flinke til å fortelle hva som gleder?

Er samfunnet genrelt sett for lite flink til å belyse temaet?

Eller snakker vi en kombinasjon her?

Jeg er veldig enig, men med et par nyanser.

Det er etter min oppfatning generelt mye mer fokus på kvinners seksualitet, og den kvinnelige orgasmen "feires" i mye større grad enn mannens. Jeg synes det generelt sett er mer negativt fokus på menn og deres seksualitet i samfunnet, gjerne gjennom media. Jeg er hjertens enig i at det fokuseres alt for lite på hva som gleder mannen i en seksuell relasjon.

Men nå er det slik for min del at jeg erfarer at de kvinnene jeg har hatt en seksuall relasjon til, så og si uten unntak har vært veldig generøse rent seksuelt. Så jeg opplever at det er kjempestor forskjell på "kvinner" og den enkelte kvinne. Men så har jeg da bare hatt èn om gangen også da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hatt dette som tema hjemme. Det er mange årsaker til det, og en av dem ser jeg nevnt ovenfor ;). Har derfor et litt pinlig spørsmål, og jeg føler meg kjempefjollete ved å spørre: Hvordan gjør man det? Er det snakk om multitasking, eller har mannen kontroll på fremsiden selv mens dama konsentrerer seg om "baksiden"? Hjelp...

Skrevet

Vi har aldri hatt dette som tema hjemme. Det er mange årsaker til det, og en av dem ser jeg nevnt ovenfor ;). Har derfor et litt pinlig spørsmål, og jeg føler meg kjempefjollete ved å spørre: Hvordan gjør man det? Er det snakk om multitasking, eller har mannen kontroll på fremsiden selv mens dama konsentrerer seg om "baksiden"? Hjelp...

Han kan holde på foran selv, eller du kjæler med hans edle deler... Men fokus kan også være kun der bak!

Den intense orgasmen som jeg fortalte om i tidligere innlegg, der hadde han faktisk ikke "stå" i det hele tatt, så orgasmen som jeg så den og som vi har snakket om i ettertid (har vært et hett tema mellom oss) vil jeg si var en "kvinnelig orgasme"

Så hverken han eller jeg stimulerte penis og likevel vil jeg si at jeg ble vitne til den mest intense og sterke orgasme min partner har hatt. Selv var han sjokkert i lange tider etterpå - fantastisk! :ler:

Det kan ta lang tid for han å komme på denne måten, noe vi kanskje kan kjenne igjen på kvinner...?!

En sterk og heftig opplevelse for oss begge (og det gjør meg veldig stolt som har "klart" det!)

:klappe:

Skrevet

Interessant artikkel!

Jeg er en av de som liker å prøve ut nye ting (innenfor visse grenser da) og jeg har faktisk prøvd det der littegrann med en tidligere partner. Han var litt nysgjerrig på hvordan det ville føles.

Men min nåværende liker ikke berøring noe annet sted enn selve kuken. Ikke baller, ikke perineum (eller hva det heter mellom der) og ihvertfall ikke rompa. Det er knapt at jeg får grabbe tak i rompeskinkene hans. Så da kan jeg vel bare glemme å lete etter noe som helst.. men det hadde vært interessant da, å se hva slags orgasme han faktisk kan få av en annen stimulering. Jeg skjønner ikke at noen kan la være å teste ut slike ting jeg, hadde jeg lest om en orgasme jeg kunne fått ville jeg hoppet i seng og testet i alle vinkler for å finne ut av dette :sjenert:

Skrevet
Begge deler er jo mulig. Men jeg foretrekker multi-tasking. Bruk munnen foran, en hånd på baller og området i midten og andre hånden bak. Da får du reaksjon:-)

Det skal jeg jaggu meg love deg at du har rett i :sjarmor:

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen kan la være å teste ut slike ting jeg, hadde jeg lest om en orgasme jeg kunne fått ville jeg hoppet i seng og testet i alle vinkler for å finne ut av dette :sjenert:

Helt enig! :klappe:

Trist at noen er så "redde" og ikke tør å prøve nytt, særlig når det kan gi en SÅ stor overraskelse og nytelse!

Og om han ikke har prøvd, så er det jo litt vanskelig å si man ikke liker... ?! Men ofte så må jo ting modnes, og det er lov å skifte mening etter som tiden går.

Var mer skeptisk da jeg var yngre, så det handler nok om erfaring, trygghet og bevisstgjøring av egen seksualitet!

Leken og prøvende; JA TAKK!

Skrevet

Veldig spennende artikkel og tema! Fremmed og uvant for meg, men må innrømme at nysgjerrigheten vekkes! Hører gjerne om flere erfaringer!

Skrevet

Dette er det skrevet masse guider om på nettet og i sexbøker du finner i bokhandelen. Hvis du googler litt mer skulle du finne noe bra.

Jeg ville startet med et godt forspill som omfatter hele kroppen hans. Så ville jeg stimulert penis og baller, så perinium, så hele rompa, mens jeg fortsatte med litt perinium og penis/baller-stimulans. Etter hvert ville jeg forsiktig nærmet meg åpningen. Så ville jeg sakte sirklet rundt på den og veeeeldig sakte begynne å føre en finger inn. Først bitte litt, så vente en stund, så bitte litt til. For at musklene i anus skal slappe av må de venne seg til vært nytt nivå av penetrering en stund. Prostata ligger noen cm inn på motsatt side av veggen for perinium. Føl deg forsiktig frem i dette området. Etter hver bør det vokse fram en klump omtrent som en valnøtt. Det er den som er prostata. Raske bevegelser sidelengs fungerer best for de fleste. mens du holder på ville jeg av og til utforsket resten av anus. Når du først har stimulert prostata en del kan du "spre" de gode følelsene derfra til resten ved å stimulere andre deler. Når det er gjort vil stimulans av disse generere enda mere nytelse. Det blir omtrent som at du må starte med klitoris for at du skal få noe liv i en kvinnes vagina.

Hvis han synes at det er fysisk ubehagelig så er det valig i begynnelsen, men vil som regel gå over etter hvert. Ikke gi opp, prøv flere ganger.

Prøv både med å fortsette stimualns av pikken hans ettersom du har kommet godt i gang og å droppe den helt og la ham bli slapp, mens du holder på. Be ham også teste å knipe rundt fingrene dine/dildoen mens dere holder på. Å trene musklene i anus vil på sikt også gi sterkere orgasmer. Det er en ved åpningen og en lenger oppe.

Prøv noen ganger at han ligger helt passiv under forspillet og ikke får lov til å ta på deg. Han skal bare kjenne etter og "slippe til" nytelsen. Kjør så på med g-punktmassasje. Hvis han så trekker dype rolige pust som han slipper helt når lungene er fylt, øker det nytelsen kraftig. be ham eksperimentere med å puste kort og raskt og dypt og sakte.

Når dere har kommet godt i gang kan dere prøve at han med hendene stryker seg selv fra underlivet og oppover maven mot bryst og hodet. Du kan eventuelt stryke ham fra underlivet og nedover bena eller oppover ryggen og mage bryst. Spesielt oppover langs selve ryggraden. Det er bra å innimellom også få med selve hode. Dette vil øke sjansene for at han får en stor orgasme som kjennes i hele kroppen og ikke bare underlivet.

Skrevet

Hvordan kan han bli slapp? Er det ikke meningen at dette skal være veldig deilig og opphissende?

Skrevet

Når du holder på med prostata er det fult mulig at han kan bli slapp og samtidig ha det veldig deilig i prostataområdet. Han kan till og med få en tørr orgasme i noen tilfeller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...