Nilde Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg må ærlig innrømme at jeg er lite bevandret i det bakre området til mannen. Jeg tror rett og slett jeg er redd for dritt på fingeren. Men ingenting som er bedre enn å se sin mann helt hinsides opphisset Noen som er erfaren og har noen gode tips?
Gjest Elfrida Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg og vil vite! Generelt er det i grunnen alt for lite fokus på hvordan glede en mann seksuelt - man antar at de liksom er så enkle, 'møt opp naken og ta med øl', så er alt greit. Men det må da være mer enn som så!
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg og vil vite! Generelt er det i grunnen alt for lite fokus på hvordan glede en mann seksuelt - man antar at de liksom er så enkle, 'møt opp naken og ta med øl', så er alt greit. Men det må da være mer enn som så! ← JA og JA og JA! Du har svimlende rett, altfor lite fokus på hvordan glede oss seksuelt. Hvorfor? Er kvinner rett og slett for lite interessert eller oppdatert i det å "gi"? Er menn for lite flinke til å fortelle hva som gleder? Er samfunnet genrelt sett for lite flink til å belyse temaet? Eller snakker vi en kombinasjon her?
skanky Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Henger meg på her! Jeg har enda til gode å stikke fingeren opp der, delvis fordi jeg hører at det ikke går hjem hos alle menn og delvis fordi jeg ikke vil ha dritt under neglene Hadde vært mer komfortabel med å bruke et leketøy, men regner med en del menn hadde løpt på dør hvis jeg dro fram en buttplug! Det jeg pleier å gjøre da, er å bruke fingrene på området mellom pikk og anus fordi da stimulerer man det magiske punktet uten den skumle penetreringen. Eksen min elsket det så mye at jeg måtte lufte ideen om å stikke en finger opp der for ham, men DET ville han ikke være med på! (Til tross for at han fikk de beste orgasmene i sitt liv når jeg lekte i området)
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Denne artikkelen er veldig informativ.
Nilde Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 Henger meg på her! Jeg har enda til gode å stikke fingeren opp der, delvis fordi jeg hører at det ikke går hjem hos alle menn og delvis fordi jeg ikke vil ha dritt under neglene Hadde vært mer komfortabel med å bruke et leketøy, men regner med en del menn hadde løpt på dør hvis jeg dro fram en buttplug! Det jeg pleier å gjøre da, er å bruke fingrene på området mellom pikk og anus fordi da stimulerer man det magiske punktet uten den skumle penetreringen. Eksen min elsket det så mye at jeg måtte lufte ideen om å stikke en finger opp der for ham, men DET ville han ikke være med på! (Til tross for at han fikk de beste orgasmene i sitt liv når jeg lekte i området) ← Jeg tror jeg begynner forsiktig med utsiden før jeg går til step two. Skal jo ikke skemme han ut på dør... Det er jo et litt tabuområde for noen menn
Amalie_85 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Denne her er veldig fin visst du ikke vil ta fingeren inn der. Vi har denne, både fordi mine fingre ikke skal inn dit og hadde jeg puttet fingrene mine der tror jeg ikke han hadde hatt det så bra etterpå siden neglene mine hadde vel satt sine spor!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 JA og JA og JA! Du har svimlende rett, altfor lite fokus på hvordan glede oss seksuelt. Hvorfor? Er kvinner rett og slett for lite interessert eller oppdatert i det å "gi"? JA, JA, JA, definitivt, kvinner ligger bare som en Saccosekk i senga.
Gjest Tigerjente Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 JA, JA, JA, definitivt, kvinner ligger bare som en Saccosekk i senga. ← Det var da virkelig å dømme alle kvinner vel? Kanksje du har vært uheldig?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 For fin til å bli skitten på fingrene? Bare å vaske etterpå da. Hvis du vil gi mannen noe ekstra. Anbefales!
Liskat Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Bare vær forsiktig med negler! Får man en rift der kan det gå galt. Selv ville jeg tatt en hanske eller kondom på fingeren.
Spiralis Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Jeg står over å få noe opp der. Helt klart. men området mellom pungen og rompesprekken er et behagelig sted å bli masert. 1
Gjest Fjesingen Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Rune Rudberg har visst oppdaget de anale gleder Kanskje han kan bidra til at det blir mer stuerent?
Cognizance Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Det er jo bare å bruke kondom eller hanske, så kan man fint stikke fingre inn uten å bli skitten eller skitne til.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Du har tydeligvis ikke lest nok til å finne ut at det ikke heter g-punkt.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2007 #16 Skrevet 22. februar 2007 Dette varierer nok fra mann til mann, men etter min oppfatning har ikke menn INN-hull.
Gjest gigis Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Har erfaring med dette og den er positiv! Det handler om å slippe seg løs, tørre å prøve både for mann og kvinne... Og dersom redsel for møkk på fingrene er det som hindrer en for å forsøke så er det utrolig trist! Min kjæreste (som kanskje egentlig var litt skeptisk) men mann nok til å la nysgjerrigheten råde fikk en opplevelse uten like! Ja, både han og jeg fikk det! Det er fantastisk å se en mann som til de grader "går i koma" av en behandlig der bak! En mer intens orgasme har jeg ALDRI sett! Rådet er veldig god tid, glidemiddel, mengder... En liten dildo kan også brukes, og gir god stimuli om den innehar batteri! Ta det rolig, start forsiktig (jeg liker heller ikke å bli sprengt der bak!) Analsex blir bare bedre og bedre, viktig å slappe av og ha dette med en partner som tar hensyn og vet at dette krever tid og tålmodighet! Ikke alle menn synes tanken på å bli lekt med der bak er opphissende ikke alle kvinner heller for den saks skyld) og ja det er mulig det ikke passer for alle! Vi er forskjellige og det skal det være rom for. Anal handler om tillitt, åpenhet og bør snakkes om før man hiver seg på! Det som overrasker meg gang på gang, i disse sextider er at veldig mange menn ønsker å "pule jenter i rompa", men får angst dersom jenta forsøker å leke med hans... ! Hvorfor er det sånn? Kvinnens hull er faktisk ikke mer egnet enn mannens når det er snakk om 2`ern! Og for erfaringen så burde mannen absolutt forsøke å få noe inn der så blir han kanskje litt mer klar over hvordan det bør gjøres når han trenger inn i jenta! Så kjære menn, forsøk! Og til jenter som er redd for møkk på fingre - det bør ikke være hovedfokus i en sådan setting (ikke har jeg sett mye til det heller!) Det er i tilfelle bare å vaske seg... Lange negler bør man være forsiktig med! Ikke godt å bli revet opp!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2007 #18 Skrevet 22. februar 2007 Helt enig i siste innlegg. Det er en flott opplevelse å gi en mann en anal orgasme. Gleder meg til neste gang:-) Og også helt enig i å bli lei av menn som maser om å putte en hel pikk inn i rompa på dama, som steiler av selv å få så mye som en finger der bak.
pellegrino Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Registrerer at det er veldig mange gjester her på tråden.... prøver meg likevel uten å være anonym. Vi har aldri hatt dette som tema hjemme. Det er mange årsaker til det, og en av dem ser jeg nevnt ovenfor . Har derfor et litt pinlig spørsmål, og jeg føler meg kjempefjollete ved å spørre: Hvordan gjør man det? Er det snakk om multitasking, eller har mannen kontroll på fremsiden selv mens dama konsentrerer seg om "baksiden"? Hjelp...
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Begge deler er jo mulig. Men jeg foretrekker multi-tasking. Bruk munnen foran, en hånd på baller og området i midten og andre hånden bak. Da får du reaksjon:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå