Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Nøstebarna sine ullprodukter er fantastiske! Desverre så har jeg ikke råd til å kjøpe så mye av de om gangen, så det spes på med Tom og Trine-serien fra Sparkjøp og, som er helt grei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er vi veldig fornøyde med Nøstebarn, har prøvd de fleste produktene derfra. Ønsket oss masse til jul, for som noen skriver så koster det jo litt. Er spesielt fornøyd med de bodyene som har en liten krage med knepping. Ull-pysjen er også fantastisk. De bodyene vi har vært litt uheldige med, har jeg bare farget. Da er de så gode som nye.

Har prøvd Cubus sin ull også, men synes den er litt grov. Når det gjelder ull/bomull-blandingen deres, så blir vel litt av poenget borte? Ullen skal jo være innerst mot huden for å ha best effekt!

Ullen fra H&M fikk tulla utslett av...

Fru B

Gjest Ballerina
Skrevet

Hos oss går det i Norway Knitting. Det er veldig mykt, alle som kjenner på det kommenterer hvor godt det er. Dessuten holder det seg kjempegodt! Brukte Janus før, men NK er mye bedre - synes jeg. Min nevø brukte Nøstebarn før, men nå synes de NK er bedre :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Vesla vår har stort sett ikke vært kledd i annet enn ull siden i høst, og min erfaring er at dyrt ikke nødvendigvis er best.

Janus: Enormt stor i str. Fornøyd med kvaliteten på prinsesse- og regnbueulla, men veldig skuffet over de vanlige bodyene. Fikk hull etter andre vask på to stykker. Håpløs fasong på strømpebuksene.

Tom og Trine (Spar Kjøp): Ok. Tynne, men slitesterke og holder fasongen bra. Ikke den mykeste ulla, og litt vide ermer i forhold til kroppen.

H&M: Tynne, men veldig myke og gode. Blir litt slappe i fasongen, men ikke ille. Har ikke opplevd hull til tross for hyppig vask.

Peanuts (Cubus): Er ikke så glad i blandingen ull/bomull, men liker bodyene i ren ull, spesielt de med trykk på. Fin fasong til vesla vår og holder faongen veldig godt, selv etter mange vask.

Name it (Exit): Myk og god, men ikke fornøyd med kvaliteten. Mistet fasongen og ble fort hull.

Sofa (Spar kjøp): Har strømpebukser i ullblanding med suveren passform til ei lang, tynn jente som vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...