Chelsea Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Ser det har kommet en ny thairestaurant til Oslo. Noen som har vært der enda?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har vært der God mat og ikke så alt for dyrt.
Gjest Huldali Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hvor på bilsett ligger den? Noe nytt å prøve ut
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hvor på bilsett ligger den? ← Thereses gate.
Chelsea Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Kan den måle seg med Rice Bowl? ← Jeg har bare vært på Rice Bowl en gang og var ikke veldig fornøyd. Men jeg har nok da sikkert vært uheldig. Får kanskje prøve den igjen. Men jeg mener å huske at de ikke har øl/vin-servering??? Av thairestauranter i Oslo liker jeg best Bangkok og Chiang Mai. Har vært et par ganger på hhv Yayas v/Aker Brygge, Nambo Thai på Frogner og så en i nærheten av Rice Bowl uten at jeg har vært så veldig fornøyd. Er det andre?
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Men jeg mener å huske at de ikke har øl/vin-servering??? ← Det har det ikke på tasty thai heller.
Chelsea Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2007 Jeg var der i går m/følge! Vi var middels fornøyd med forrettene men misfornøyd med både grønn- og rødkarriene. Smaken var liksom litt for tam. Tror ikke vi kommer til å dra dit igjen, men kanskje vi skulle prøve Rice Bowl igjen en gang.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Tasty Thai er en favoritt. Vi har lenge vært faste gjester der. Før var det lett å få bord, nå er det nesten alltid fult der. Vannvittig god mat, kan ikke sammenlignes med Rice Bowl. (R B var min favoritt før, men nå vinner TT ) Har ikke alkohol servering, men dit går man pga utrolig bra mat. Og veldig bra service!
Kristin Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har vært der. Og kommer nok til å dra dit igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå