Gå til innhold

Kan du hjelpe oss litt?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Ja Olebrum er jo søtt da! Men nå vet jeg ikke!

Vi ska ha lister nede på veggene, og istenfor lister tenkte vi og ha bord da helt oppe!

Men nå vet jeg ikke om jeg vil ha Olebrum, for hun har så mye annet ole brum ting som ska være på veggene! Har lyst å ha litt variasjon også da!

Hmm ikke lett det der nei.... men vi får se. Fikk en god tips om å vente til vi har fått opp noen møbler og blidt sånn nesten ferdig og da se om det trengs i hele tatt eller ei!

Kanskje vi velger en helt nøytral rosa bord eller noe, eller bare gjør kjøper lister, eller droppen alt?!?!?! nei ikke lett dette her nei...

:-? Men kooose meg det gjør jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ble for mye med den borden jeg. Synes veggene er kjempestilige slik som de er. I tillegg kommer sikkert diverse bilder og hyller opp kanskje?

Vel, det var min mening. Husk at jeg ikke er ekspert på barnerom!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggene var kjempestilige som de var, så egentlig spiller det ingen rolle om du har den borden eller ikke. Men nå har det seg slik at jeg synes slike Ole Brumm-border er så søte, så jeg hadde sikkert tatt den borden likevel... Men det blir absolutt kjempefint selv om du dropper den!

Lykke til, dette så ut som et kjempemorsomt prosjekt!!!!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Synes også veggene ble fine sånn som de er. Har forøvrig samme borden på barnerommet vårt ! Gul over borden og grønn under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...