Caboodle Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har nå fått en stor stripe på frontruta, og må selvfølgelig skifte den ut... Har heller ikke ruteforsikring. Hvor mye koster det forresten ekstra for en ruteforsikring? Og ikke minst - hva koster det å få skiftet ut ruta, sånn ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Ingen som vet? Endret 20. februar 2007 av Caboodle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 20. februar 2007 #3 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg trodde glassruteforsikring var innkludert i bilforsikringen jeg da :klø: Jeg fant dette, så får du se om du blir noe klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 20. februar 2007 #4 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Har du ringt forsikringsselskapet ditt og sjekket om du har dekning? Det dekkes dersom du har delkasko (men du må som oftest ut med en egenandel). Prisene på ruteskift varierer veldig, men tror nok du kan regne med en 3 000,- - 5 000,- kr. Endret 20. februar 2007 av Betsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire Skrevet 21. februar 2007 #5 Del Skrevet 21. februar 2007 Vet ikke hvor du bor, men her i Trondheim skifter Hurtigruta Carglass ut ruter som er skadet etter steinsprang gratis...Før ruta sprekker, visstnok. Kanskje de holder til der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kkleppej Skrevet 21. februar 2007 #6 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har nå fått en stor stripe på frontruta, og må selvfølgelig skifte den ut... Har heller ikke ruteforsikring. Hvor mye koster det forresten ekstra for en ruteforsikring? Og ikke minst - hva koster det å få skiftet ut ruta, sånn ca. pris? ← Dersom du har delkasko eller full kasko dekkes skader på frontruten. Dersom skaden kan utbedres blir det ikke egenandel, men det er fastsatte krav på hvilke skader som kan utbedres. I direkte synsfelt er det andre krav enn om skaden er f eks på passasjersiden. Om det ikke lar seg reparere må ruten skiftes og da med en egenandel. Snakk med forsikringsselskapet eller en glassmester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caboodle Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 21. februar 2007 Vet ikke hvor du bor, men her i Trondheim skifter Hurtigruta Carglass ut ruter som er skadet etter steinsprang gratis...Før ruta sprekker, visstnok. Kanskje de holder til der du bor? ← Ikke når sprutene er for nærme hverandre... Hele moroa kom på 4000 kronerser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martineee Skrevet 12. mars 2011 #8 Del Skrevet 12. mars 2011 (endret) Alt som har noe med ruter til bil å gjøre, anbefaler jeg glassmester 1 på det sterkeste! Husker ikke eksakt pris, men billig og utrolig bra service :-) Disse har også en nettside der du kan sjekke priser og hvor ditt nærmeste glassmester 1 ligger! http://www.glassmester1.no Endret 16. mars 2011 av Martineee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har nå fått en stor stripe på frontruta, og må selvfølgelig skifte den ut... Har heller ikke ruteforsikring. Hvor mye koster det forresten ekstra for en ruteforsikring? Og ikke minst - hva koster det å få skiftet ut ruta, sånn ca. pris? Hos oss gikk det på bilforsikringen. Det kan hende verksted kan reparere ruteskader. Om det ikke gikk,så skulle forsikringen dekke ny rute. Den koster 10.000 på bilen vår. Nå kunne verkstedet fikse ruten, så det kostet 2000. Uansettså er egenadelen på forsikringen 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå