Gjest Landra Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Hei! Fikk anbefalt Loette av legen min fordi jeg mangler sex lyst og har humørsvingninger noen dager før mensen. Noen som går på denne p-pillen? Er dere fornøyde eller misfornøyde? Takk på forhånd!
Amalie_85 Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 henger meg på. skal begynne i dag på den, og gruer meg egentlig til å begynne på p-piller igjen. men jeg har jo ikke de problemene du har da....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå