Gjest Eir Skrevet 20. februar 2007 #21 Skrevet 20. februar 2007 det som er kinkig med kun chip er at det forutsetter at noen gidder å ta med katta for å sjekke om det finnes merking, ← Poenget i akkurat denne saken var vel at katta blir tatt med til dyrlegen for å avlives, og da bør dyrlegen ha en rutine på å først sjekke chip og tatovering, for å avgjøre eierskapet til katten. Men ellers riktig nok det du sier, og det er hovedgrunnen til at jeg valgte tatovering til mine katter, selv om det medfører bedøvelse å ta den, og det i noen tilfeller ser stygt ut.
minienthe Skrevet 20. februar 2007 #22 Skrevet 20. februar 2007 Poenget i akkurat denne saken var vel at katta blir tatt med til dyrlegen for å avlives, og da bør dyrlegen ha en rutine på å først sjekke chip og tatovering, for å avgjøre eierskapet til katten. Men ellers riktig nok det du sier, og det er hovedgrunnen til at jeg valgte tatovering til mine katter, selv om det medfører bedøvelse å ta den, og det i noen tilfeller ser stygt ut. ← fikk en følelse av at tråden hadde delt seg litt så jeg svarte generellt, min mening om denne såkalte dyrlegen har jeg definert lenger opp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå