Gå til innhold

Ulovelige katteutryddings-aksjoner

Fremhevede innlegg

Skrevet
det som er kinkig med kun chip er at det forutsetter at noen gidder å ta med katta for å sjekke om det finnes merking,

Poenget i akkurat denne saken var vel at katta blir tatt med til dyrlegen for å avlives, og da bør dyrlegen ha en rutine på å først sjekke chip og tatovering, for å avgjøre eierskapet til katten.

Men ellers riktig nok det du sier, og det er hovedgrunnen til at jeg valgte tatovering til mine katter, selv om det medfører bedøvelse å ta den, og det i noen tilfeller ser stygt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poenget i akkurat denne saken var vel at katta blir tatt med til dyrlegen for å avlives, og da bør dyrlegen ha en rutine på å først sjekke chip og tatovering, for å avgjøre eierskapet til katten.

Men ellers riktig nok det du sier, og det er hovedgrunnen til at jeg valgte tatovering til mine katter, selv om det medfører bedøvelse å ta den, og det i noen tilfeller ser stygt ut.

fikk en følelse av at tråden hadde delt seg litt så jeg svarte generellt, min mening om denne såkalte dyrlegen har jeg definert lenger opp :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...