Gå til innhold

beregne tid i brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg endelig ut å prøve brudekjoler :danse: Men jeg lurer på hvor lang tid jeg bør beregne i hver salong? Jeg skal besøke 3 forskjellige på samme dag, siden forloveren min nå er her. (Hun bor langt unna)

Skal bestille timer i dag, så fint hvis noen har noen tips til meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 på en dag krever at du begynner tidelig, har en god logistikk plan, og plan for mat... Og hvor langt det er mellom dem.

Jeg hadde tilsvarende planer, jeg skulle faktisk klare FIRE jeg (for tre av dem hadde jeg vært i før, og skulle bare se på en eller to kjoler jeg allerede hadde plukekt ut) og vi begynte rett etter frokost (dvs, butikken åpnet ti, men jeg hentet dem jo på flypassen før frokost, så frokosten var ikke ferdig før da uansett), og den siste hadde åpent til åtte.

Vi kapituelrte, og tok to av dem neste dag... Delvis pga lang kjøretid, og veldige tidsoverskridelser...

Første gangen jeg er i en salong har jeg stort sett brukt to timer der. Men jeg brukte egentlgi ikke stort mindre enn det når jeg kom tilbake heller, for da hadde de nye/andre kjoler å vise meg i tillegg til de to favorittene mine fra første gangen.

Vi hadde rukket tre på en dag, men vi var så slitne at vi utsatte "kveldstimen" (som skulle være etter middag) til neste dag, og time nr to måtte vi innse at vi ikke hadde sjangs på, selv om jeg hadde beregnet ca to timer (og tenkte altså at på edn første ville jeg ikke bruke mer enn en time, siden jeg tross alt hadde vært der før og skulle bare se på to kjoler... Trodde jeg...)

Beregn to timer pr butikk, sett av god tid til å kjøre/gå/ta buss mellom dem, og legg inn god tid til mat underveis. Om åpningstidene og logistikken er grei, så bør dere klare 3 på en dag, men husk at det er siltsomt, og masse intrykk...

Skrevet

Enig med Malama. Vi regnet også 2 timer pr butikk. (Hadde ikke mere enn 1 om gangen da, men vi brukte ca 2 timer i de ulike butikkene...)

Skrevet

jeg klarte tre på et par timer...fant kjolen ganske kjapt..viste hva jeg var ute etter ..måtte bare finne den rette..hadde vel på meg 5 kjoler totalt :sjenert:

Skrevet

Bor ikke du i Bergen Malama? Jeg rakk tre butikker, og hadde nok fint rukket enda flere dag jeg gikk i Bergen. Begynte i Marken, gikk så til den butikken oppe ved Fløyen, og endte opp borte ved Kinoen.

Var ikke i den i Fjøsangerveien, og heller ikke ute på Sotra. Fant kjolen min ved Kinoen, så da var jeg fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...