Gjest glemsk... Skrevet 20. februar 2007 #1 Skrevet 20. februar 2007 Ja, jeg har altså klart å glemme minipillene mine i dag, og har heller ikke med resepten. Det jeg lurer på er om det er noe poeng i å gå til apoteket. Kan de gi meg piller i dag hvis jeg lover å komme med resepten i morgen? Eller bør jeg bare slå meg til ro med at jeg ikke får tatt pillen i dag?
Tristessa Skrevet 20. februar 2007 #2 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har fått utlevert p-piller uten resept, så det er verdt et forsøk.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 På svært små steder hvor alle kjenner alle kan det nok gå, men jeg håper det ikke går i utgangspunktet. Ring legen og få han til å fakse en resept til apoteket?
Tristessa Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg mener jeg brukte den gamle resepten min da jeg hentet dem ut.
Gjest glemsk... Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har ikke med den gamle resepten heller. Får prøve å ringe legen, men han har ikke telefontid før lunsjtid. Kjedelig å være så glemsk.
Bjørk Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Blir det skikkelig problem kan du gå på legevakta. Der har de visst skrevet ut resept for glemske sjeler før...inkl meg selv Endret 20. februar 2007 av Drusilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå