Gjest Gjest_lise_* Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Jeg hadde sex med 2 i helga. Jeg husker veldig lite. Han ene som jeg hadde sex med først kom ganske fort, tror jeg. Jeg husker nesten ikke at jeg lå med ham. Han andre holdt på hele natten, seriøst, når han endelig kom, sovnet jeg med engang. Så våknet jeg plutselig av at han begynte igjen, aner ikke hvor lenge jeg sov. Var jo så lite våt da at han nesten ikke fikk den inn. Det var bare slit til slutt, men var såpass ruset at jeg bare lå der og fikk ikke gjort noe eller sagt noe. Har ganske mye blackout. Men jeg er så sår der nede, og når klør det litt på enmåte. De brukte kondom hele tiden, det sa de etterpå, og det lå masse brukte kondomer på gulvet. Uff, det høres grapsete ut. Uannsett, han ene stakk hjem på morgenen, etter at han hadde gjort seg ferdig. Han har kløpet meg så hardt at jeg blåmerker oppover lårene. Han andre, som jeg lå med først, som vi var hos, hadde det kjempe fint i leiligheten, ble imponert, han ryddet om morgenen, og bestilte mat til meg, pluss at han betalte taxi for meg hjem. Han ba om nummeret mitt og sendte meg masse søte mld, at han likte meg så godt, og at han ville møte meg igjen, har tilogmed ringt meg. Alt dette gjør han etter at han har sett hvor easy jeg er, pluss at jeg lå med den frekke kameraten hans. Og at han er så interessert etter at han selv har hatt sex med meg. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro, jeg liker ham veldig godt, etter den lille tiden jeg har kjent ham. Bør jeg se ham igjen, har det noe fremtid egentlig, nå som jeg har ligget med kameraten hans også. Det blir jo rart om vi skulle blitt sammen, og så kommer kameraten på besøk, og det må jo bli litt merkelig stemning.. Dette burde kanskje ha ligget på forhold siden...
Wildy Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Gjrot er gjort. Dumt kanskje, men pent lite å gjøre med det nå. Om du liker fyren og han liker deg, hva er problemet? Det er ikke verdens undergang, så se heller framover. Og kanskje ta det litt mere med ro ift inntak på fest neste gang...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Hvis du ikke husker så mye så ville jeg nok begrenset alkoholinntaket litt mer, gjort er gjort uansett. Ang han som sender meldinger, jeg ville nok vært veeeldig forsiktig....jeg klarer ikke å se for meg at han ikke har baktanker.....men jeg kan ta feil, gi deg god TID, og du pass på deg selv.
Gjest =tentacle= Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg tror du gjør best i å ikke treffe noen av dem igjen. Ålreite gutter som er interessert i deg har gjerne sex sammen med deg, men ikke mens du glir inn og ut av bevissthet, og de lar ikke kameraten sin overta deg for resten av natten når du er så ruset at du ikke kan håndtere situasjonen og valgene rundt det. Jeg får inntrykk av at du kanskje ikke alltid er så flink til å sette grenser for hva andre får gjøre med deg, og at du ikke har så høye tanker om hvem du er. Det gjør meg trist, og jeg håper jeg tar helt feil. Men just in case, hvis fyren du liker ikke har gode hensikter, så er ikke det fordi du er easy. Ålreite gutter tenker over at de skal oppføre seg på en grei måte overfor alle. Jeg tror at du er en jente som slett ikke har fått så mye godt som du fortjener i livet. Da kan det være lett for å komme i situasjoner hvor man blir brukt, og lurt å ta det litt saktere når man treffer nye folk.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Det å dele på en dame som er helt zombie i sengen pga diverse sier mye om disse mennene (guttungene). Sikkert ikke første gang de gjør det heller. En normalt oppegående mann vil ha partneren 100% tilstede under sex. Her høres det ut som om du ble brukt som madrass.. Hold deg unna slike menn.
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 (endret) Det å dele på en dame som er helt zombie i sengen pga diverse sier mye om disse mennene (guttungene). Sikkert ikke første gang de gjør det heller. En normalt oppegående mann vil ha partneren 100% tilstede under sex. Her høres det ut som om du ble brukt som madrass.. Hold deg unna slike menn. ← Okey?! Så gutta har ansvaret her (som vanlig)? Hva med mennesket som ikke er i stand til å kontrollere seg selv og sitt inntak av hvilket rusmiddel det måtte være og sin egen oppførsel? Sorry men den holdninga om kvinnen som "offer" uansett setting gjør meg en tanke provosert. Her er det tre stykker som virkelig bør gå kraftig i seg selv.............. Endret 20. februar 2007 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 Så våknet jeg plutselig av at han begynte igjen, aner ikke hvor lenge jeg sov. Var jo så lite våt da at han nesten ikke fikk den inn. Det var bare slit til slutt, men var såpass ruset at jeg bare lå der og fikk ikke gjort noe eller sagt noe. Har ganske mye blackout. ← Uannsett, han ene stakk hjem på morgenen, etter at han hadde gjort seg ferdig. Han har kløpet meg så hardt at jeg blåmerker oppover lårene. ← Virker ikke helt ok noen av de etter min smak, men mulig det er jeg som er litt kresen?
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Okey?! Så gutta har ansvaret her (som vanlig)? Hva med mennesket som ikke er i stand til å kontrollere seg selv og sitt inntak av hvilket rusmiddel det måtte være og sin egen oppførsel? Sorry men den holdninga om kvinnen som "offer" uansett setting gjør meg en tanke provosert. Her er det tre stykker som virkelig bør gå kraftig i seg selv.............. Og jeg håper virkelig din antagelse stemmer............... ← Selvfølgelig har disse guttene alt anvar! At hun ikke har kontrollert sitt inntak og går inn og ut av blackout betyr ikke at det er fritt frem. Jeg har selv opplevd å bli utnyttet når jeg er helt hinsides. Det er det det er: utnytting. Det finnes heldigvis menn som tenker "faen, der ble hun så trøtt/dårlig at det ikke blir noe på meg" og så har du de som tenker "yes, nå er hun skikkelig ute så nå kan jeg ta for meg." Jeg sier ikke at det er voldtekt.Hun kunne sikkert sagt nei om hun ønsket det. Men det å benytte seg av kroppen til en som er så dårlig at hun ikke orker annet enn å ligge der/inn og ut av blackout er rendyrket egoisme. Hva får kvinnen ut av det da? Kvinner har ansvaret for egen seksualitet. Det er ikke snakk om at menn "alltid" har ansvaret og at kvinnen "alltid" er offer. Men i dette tilfellet blir hun skikkelig utnyttet. Utrolig at noen ønsker å ligge med en som ikke er mentalt tilstede. Da har du et skikkelig forkvaklet menneskesyn.
Gjest vsn Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Dette burde kanskje ha ligget på forhold siden... ← Neida, du har postet dette på rett sted
Gjest Eir Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Okey?! Så gutta har ansvaret her (som vanlig)? Hva med mennesket som ikke er i stand til å kontrollere seg selv og sitt inntak av hvilket rusmiddel det måtte være og sin egen oppførsel? Sorry men den holdninga om kvinnen som "offer" uansett setting gjør meg en tanke provosert. Her er det tre stykker som virkelig bør gå kraftig i seg selv.............. ← Helt enig. Dette høres ut som en situasjon som har sklidd litt ut, men som er alle tre involvertes ansvar. Og at fylle-sex kan være litt knotete og med liten aktivitet fra den ene parten er også normalt, så det synes jeg ikke sier noe negativt om de guttene i det hele tatt. Mange jenter er også veldig passive, om de så er helt edru, og så lenge man ikke sier nei må man gå utifra at hun samtykker.
Gjest vsn Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Mange jenter er også veldig passive, om de så er helt edru, og så lenge man ikke sier nei må man gå utifra at hun samtykker. ← Så... sålenge jenta puster må man gå ut fra at hun samtykker? Selv om hun er så dårlig at hun ikke klarer å prate?
Gjest Eir Skrevet 20. februar 2007 #12 Skrevet 20. februar 2007 Så... sålenge jenta puster må man gå ut fra at hun samtykker? Selv om hun er så dårlig at hun ikke klarer å prate? ← Så lenge hun er ved bevissthet og i stand til å uttrykke seg kan man gå utifra at det er greit. Det er det lovverket sier også.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Helt enig. Dette høres ut som en situasjon som har sklidd litt ut, men som er alle tre involvertes ansvar. Og at fylle-sex kan være litt knotete og med liten aktivitet fra den ene parten er også normalt, så det synes jeg ikke sier noe negativt om de guttene i det hele tatt. Mange jenter er også veldig passive, om de så er helt edru, og så lenge man ikke sier nei må man gå utifra at hun samtykker. ← Fyllesex er normalt ja. Men jeg synes det sier veldig mye om gutt nr 2 at han knuller hele natten på en passiv jente. Så "passiv" at hun sover/har blackout. Nå er heldigvis mine sønner små,men når den tid kommer så skal jeg s-t-a-v-e for de at partneren ikke bare skal være våken,-men også gi klart uttrykk for at hun liker det. ikke " jeg gikk ut ifra at hun var med på det siden hun var dritafull, lå helt i ro og av og til sovnet. "
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 Helt enig. Dette høres ut som en situasjon som har sklidd litt ut, men som er alle tre involvertes ansvar. Og at fylle-sex kan være litt knotete og med liten aktivitet fra den ene parten er også normalt, så det synes jeg ikke sier noe negativt om de guttene i det hele tatt. Mange jenter er også veldig passive, om de så er helt edru, og så lenge man ikke sier nei må man gå utifra at hun samtykker. ← Så det er ikke negativt med gutter som oppfører seg på den måten hovedinnlegger illustrerer? Jeg synes det er gutter som virkelig ser ut til å ha utnyttet situasjonen. Det er ikke ok, det er ikke bra og jeg håper du hi holder deg unna slike menn i framtiden.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Det er faktisk så ille at jeg godt kunne tenke meg å skambanke dem.
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Jeg var veldig full før jeg kom til dem, deretter fikk jeg noe jeg tror var ren sprit, de drakk også da. Så hørte vi på musikk husker jeg. Jeg husker ikke hvordan klærne mine ble tatt av. Når jeg tenker meg om husker jeg ikke at jeg lå med han første, men jeg spurte ham om de brukte beskyttelse, da sa han; ja, det gjorde vi. Jeg har sånn små glimt av begge to tar på meg, men jeg er ikke sikker. Jeg tror en av dem har tatt meg bak, fordi jeg husker jeg fikk vondt, men så har jeg helt blackout etter det. Jeg føler det har gått litt tid mellom der...før jeg lå "våken" av at han siste kameraten holdt på. Han holdt meg i håret, følte meg som ei filledukke. Når han begynte igjen husker jeg at jeg tenkte; nei, ikke nå igjen, det var bare ubehagelig. Jeg har fortsatt vondt.. Det irriterer meg at jeg ikke husker noe, jeg tenker på det hele tiden for å prøve å huske. De hadde jo drukket de også, så de var vel ikke med sine fulle fem de heller. Det er ikke sikkert de mente å utnytte situvasjonen. Gjort er gjort, ikke noe å gjøre med det. Så jeg bør altså ikke ha kontakt med han snille av dem? De hadde jo drukket de også..han virker så sinnsykt snill nå.
Gjest Eir Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 Så det er ikke negativt med gutter som oppfører seg på den måten hovedinnlegger illustrerer? ← Jeg er forsåvidt enig i at de ikke oppførte seg så innmari smart og sympatisk, men det gjorde jo ingen av dem. Noen ganger eskalerer bare situasjoner, uten at det nødvendigvis må deles inn i "offer" og "overgriper". Noen ganger må bare alle involverte ta lærdommen om at neste gang drikker de litt mindre, uten å gjøre noe større nummer utav det enn det. Også er det nokså typisk at jentene får tildelt offerrollen uansett. Feks hvis en jente har trekant i fylla med to gutter, da er det de som utnytter henne seksuelt. Og hvis det er en gutt som har trekant i fylla med to jenter, så er det han som utnytter de seksuelt. Forstå det den som kan, men dette er faktisk en vanlig holdning.
billie Skrevet 20. februar 2007 #18 Skrevet 20. februar 2007 ehm...Dette høres vel ikke så veldig bra ut,gjør det vel? Syns det høres ut som voldtekt! Han snille av dem???? seriøst.. Du er vel mer oppegående enn det,jente?
ceca Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 "han snille". hadde han vært snill hadde han latt deg få sove ut rusen. Bedt kameraten sin la være å røre deg. At han varter deg opp på morgen, betaler taxien hjem for deg - og dermed er han snill. .. Sender søte sms og vil treffe deg igjen..skal dere gå på kino da tror du - eller "forventer han sex igjen.. Slutt å drikke så mye du. Og hva vet du om de har puttet noe i drinken du fikk hjemme hos han? For meg høres dette ut som voldtekt. Uff hva planer har han for neste møte? Vil ikke anefale deg å treffe en gutt som behandler en jente slik. Og som kan se på og godta at en kamerat behandler en jente slik. Prøv å legge dette bak deg. Det du husker husker du, det du ikke husker husker du ikke. Trenger du noen å snakke med så bør du oppsøk noen, slik at du ikke går og tenker på dette hele tiden. Og så må du passe på deg selv litt bedere fremover.
Scorpina Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer. Scorpina (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå