Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 hei er utrolig glad i chinamat og når vi er der så pleier jeg å bestille ganske sterk mat... er det farlig for den lille i magen ?
Gjest Deception Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Da hadde det ikke blitt født særlig mange barn i land hvor det er vanlig med sterk mat.
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 supert...... hadde med svigermor på chinan på morsdagen og hunbare satt med et stort gap da jeg fortalte hva jeg skulle ha.... kom til å tenke etterpå om det kanskje kunne være farlig... fint.... da blir det snart chinamat igjen.... namnam
Cristycreme Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har hørt at om du er vant til å spise sterk mat skal det ikke være noe problem.
Meredith Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har spist masse sterk mat under graviditeten, og det går veldig bra
Scorpina Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Som de andre sier, det er bare å gafle innpå Selv er jeg ihuga elsker av chili con carne, taco, chililasagne, spicy pizza - all mat med litt "snert" over seg. (Dog med litt begrensning. Halsbrann er ikke digg ) Men, ETTER fødselen bør du være litt forsiktig med sterk mat. Du kan ende opp med en baby som skriker masse pga vondt i magen etter amming (hvis du f.eks har spist en super hot pizza) Det erfarte iallefall jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå