Gå til innhold

ISTID (Ice Age)


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har tenkt å se den filmen i påska, noen her som har sett den og har noe å si om den??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett forfilmen da jeg var på Harry Potter filmen, og den virket kjempemorsom!

Har noen venner som var på den her om dagen, og de anbefalte den! Jeg skal ta med gutta boys og se den filmen, har jeg tenkt!

Klem 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Væren! Jeg også så forfilmen (traileren) før Harry Potter filmen icon_wink.gif Der og da bestemte vi oss for at DEN skal vi se!

Har bestilt billetter til idag kl. 16.00 på Colosseum, så får vi se om den er noe bra icon_smile.gif

Den så jo hylende morsom ut da...

icon_biggrin.gif

Otto Jespersen er visst stemmen til en sur og sta mammut, det MÅ bli bra icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ååå jeg har så lyst til å se den filmen. Gikk glipp av både Shrek og Monster Inc. men hver gang jeg ser reklamen for ICE AGE så ler jeg meg skakk icon_smile.gif denne skal jeg få med meg - tror nok det blir på original språket for min del icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har nettopp sett den idag!!! du må se den, den er kjempemorsom!! icon_lol.gif kjekt å le litt på kino også, ikke bare action!!

ikke noe å lure på, bare gå å se den du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå har vi sett den..... Og tips til alle som skal: TA MED LOMMETØRKLE!!!! For både lattertårer og andre tårer kommer til å sprute!

Det er den morsomste animerte filmen jeg har sett noengang!!! icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Løp og se alle sammen!!!!!!!!!!!!!!

_________________

~Vinga~ hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-03-28 17:50 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yepp, filmen var kjempefin. Tok med ungene første dagen, og dette var det morsomste de noengang hadde sett. Absolutt en film for hele familien, uansett alder:-)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...