cornygirl Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Hva synes folk er den beste musikken å trene til? Jeg har tenkt å legge inn en del sanger på mp3-spilleren som jeg har med meg på trening, og lurer litt på hva dere liker å trene til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Det spørs jo litt hva slags musikk du liker Jeg synes gode, gamle 90-talls"slagere" er fine til trening. Techno (eller hva nå ungdomane kaller det nå til dags) fungerer også bra. Sandstorm er min absolutte favoritt på spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Når jeg trener må jeg høre Ricky Martin... "Shake your bonbon", "Livin la vida loca", "She bangs" etc. Det er noe med salsa/latinske rytmer som får meg til å bli villig til å svette... Ellers liker jeg også å trene til Green Day ("American Idiot", "Basket case" etc) og annen rock/punk som går litt hurtig. Setter noen på trance, dance eller sånne "oppfåkka" coversanger rømmer jeg terningsstudioet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg liker stort sett all musikk jeg, men det er ikke alltid like lett å komme på hvilke sanger man vil ha med, derfor så er det greit å spørre Det eneste kravet jeg har til musikk å trene etter, er at det er musikk med litt futt i! Det nytter liksom ikke med en klissete ballade når man skal trene effektivt og svette mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 19. februar 2007 #5 Del Skrevet 19. februar 2007 Må være noe med liv i , og noe jeg ikke er lei av. Litt Missy Elliott, techno , OK GO, Blink 182. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. februar 2007 #6 Del Skrevet 21. februar 2007 Må ha noe med masse bass, eller masse trommer. Dunk dunk dunk dunk...jo mer jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 21. februar 2007 #7 Del Skrevet 21. februar 2007 Noe du liker og blir i godt humør av... Vi trener ikke til James Blunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 23. februar 2007 #8 Del Skrevet 23. februar 2007 Big Bad Woodo Daddy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 23. februar 2007 #9 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg bruker musikk som det er trøkk i. Egentlig hører jeg på litt av hvert, men helst hip hop eller musikk fra Moloko og lignende (vet ikke hva stilen heter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. februar 2007 #10 Del Skrevet 25. februar 2007 Heavy metall er selfølgelig best å trene til! Helst noe man blir sint av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 25. februar 2007 #11 Del Skrevet 25. februar 2007 Noe du liker og blir i godt humør av... Vi trener ikke til James Blunt! ← Det er faktisk vitenskapelig bevist at den beste musikken å trene til er musikk med en viss rytmehastighet. Så det er bare å fylle mp3-spilleren med heftige rytmer. På bestworkoutmusic.comkan du fylle ut informasjon om treningshastigheten din og så få forslag til musikk som passer deg! For 0,10$ per sang, kan du laste ned den musikken du får forslag om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 25. februar 2007 #12 Del Skrevet 25. februar 2007 Techno! Her er sanger jeg hører på; 666 - Supa Dupa Fly Armand Van Helden - My my my Baracuda - Put your ass up in the air Beatfreakz - Somebodys watching me Benni Benassi - I love my sex Bob Sinclaire - Rock this party Cascada - Miracle Clubraiders - Move your hands up Danzel - You are all of that Digital Dog - Clothes off Disco Boys - For you DJ Lhasa - Giulia Groove Cutters - We closed our eyes Hi Tack - Say say say (waiting 4 u) Infernal - From Paris to Berlin (DJ Alligator remix) Infernal - Keen on disco John Parr vs Tommyknockers - New Horizon (Radio Mix) Lacuna - Celebrate the summer Me And My - Fly High (DJ Alligator Remix) Pakito - Living on video (radio edit) Siria - Endless Summer Siria - I Will Believe It (Cascada Remix) Spring Break - Shut Up (Cascada Remix) Sunblock - Ill Be Ready United Nations - Out Of Touch Uniting Nations feat Laura More - Ai No Corrida Vanguarde - Gimme! Gimme! Gimme! Velvet - Rock Down To (Electric Avenue) Vinylshakerz - One Night In Bangkok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. februar 2007 #13 Del Skrevet 25. februar 2007 Bollywood-musikk, bhangra,,,DESI, magen får seg oxo en real omgang, fordi jeg ler så fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 25. februar 2007 #14 Del Skrevet 25. februar 2007 Techno! Her er sanger jeg hører på; 666 - Supa Dupa Fly Armand Van Helden - My my my Baracuda - Put your ass up in the air Beatfreakz - Somebodys watching me Benni Benassi - I love my sex Bob Sinclaire - Rock this party Cascada - Miracle Clubraiders - Move your hands up Danzel - You are all of that Digital Dog - Clothes off Disco Boys - For you DJ Lhasa - Giulia Groove Cutters - We closed our eyes Hi Tack - Say say say (waiting 4 u) Infernal - From Paris to Berlin (DJ Alligator remix) Infernal - Keen on disco John Parr vs Tommyknockers - New Horizon (Radio Mix) Lacuna - Celebrate the summer Me And My - Fly High (DJ Alligator Remix) Pakito - Living on video (radio edit) Siria - Endless Summer Siria - I Will Believe It (Cascada Remix) Spring Break - Shut Up (Cascada Remix) Sunblock - Ill Be Ready United Nations - Out Of Touch Uniting Nations feat Laura More - Ai No Corrida Vanguarde - Gimme! Gimme! Gimme! Velvet - Rock Down To (Electric Avenue) Vinylshakerz - One Night In Bangkok ← Dette er hva jeg kaller støy i offentlige treningssentre, og alder har ikke noe å si... Heldigvis kan folk høre på hva de vil på Mp3 spillerne sine, men treningssentre må ta hensyn til helheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 25. februar 2007 #15 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette er hva jeg kaller støy i offentlige treningssentre, og alder har ikke noe å si... Heldigvis kan folk høre på hva de vil på Mp3 spillerne sine, men treningssentre må ta hensyn til helheten. ← Sånn musikk spiller de IKKE der jeg trener. Men ja, fint alle har hver sin smak og jeg har min egen iPod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. februar 2007 #16 Del Skrevet 26. februar 2007 Club/house funker superbra synes jeg:) Cream Anthems 2007 er 3 cd'r med fengende musikk og Ministry of Sound har også mange samlealbum med trenemusikk:) Noen av de er til og med rettet mot å være spesielt godt egnet for trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. februar 2007 #17 Del Skrevet 27. februar 2007 Liker musikk med litt høyt tempo. Bl.a. techno funker bra i spinningtimen. Var i går på spinningtime der musikk var noe jeg vil kalle mer "avslappende". Hvis man underdelte gikk selvfølgelkig tempoet opp, men musikken fikk meg ikke til å gi ALT. Irriterende. Men noe som irriterte enda mer var at instruktøren ikke tråkket i takt med musikken (heller ikke hvis man underdelte). DET er irriterende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 27. februar 2007 #18 Del Skrevet 27. februar 2007 Heavy metall er selfølgelig best å trene til! Helst noe man blir sint av ← Ja, det må dog være raske og brutale greier. Funeral doom funker ikke så veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 27. februar 2007 #19 Del Skrevet 27. februar 2007 Da jeg trente pleide jeg å høre på litt missy elliott og trance/tecno. Gjerne høy dunk og skrive musikk som gjør at jeg glemmer at jeg er å trener og at jeg faller helt ut :-D Ellers hører jeg mest på rap/hiphop og rytmen i den musikken gjør at jeg trener veldig rart for jeg får lyst til å danse og alt blir galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 27. februar 2007 #20 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg hører mye på hiphop, det funker veldig bra Mitt beste tips er å fylle ipoden med de låtene man har lyst til å høre på vorspiel - de motiverer på trening også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå