Gå til innhold

Chania By og shopping


Mrs_M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært der 2 ganger og syns det er bare "turistfelle"-butikker der. Men jeg kan jo ha gått glipp av noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Kom deg ut av hovedgata og inn i sidegatene!! De er lange og trange og kan sjule mang en skatt (Finner ikke kjedebutikkene- men masse annet spennende)!

Min største anger når det gjelder Chania var at jeg brukte altfor lang tid på å tråkke meg til havna. Angrer på at vi ikke fant en liten cafe for maten (for nede på havna var det ikke mye å skryte av. Nok av restauranter- men bar stor perg av å skulle serve så mange som mulig på kortest mulig tid.

Angrer på at jeg ikke oppdaget sidegatene før vi begynte å bli slitne...

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk en del i sidegatene før vi gikk ned på havnen. Fant mange butikker med veldig mye fint i. Eneste kjedebutikken jeg var i var Zara, men de hadde kun barneavdelingen.

Synes det var veldig koselig nede på havna. Var glad for at vi sluttet av der. Skal være enig i at den bar preg av å servere flest mulig folk på kortest mulig tid, men det var utrolig fint der nede. Verdt å ta seg en tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i byen i området rundt bussholdeplassen er det masse butikker som ikke er turistsjapper. Det er som nevnt havneområdet som er typisk turist, også når det gjelder restauranter. Om du kan unngå det spis lenger oppe i byen, hvor det ikke er innkastere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...