Gå til innhold

I lys av det å "pynte" på komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jo sett at det er ganske(??) vanlig å pynte litt på størrelsen når damer skal uttale seg, sånn for å være grei, og man liker uansett osv.

Hvordan er det generelt med på å pynte på andre ting?

Eksempel:

-Er det vanlig å si, om det er ikke er sant, "Jeg har aldri hatt det sånn tidligere at jeg har fått orgasme hver gang jeg har hatt sex, det er en ny verden for meg"

(Har ikke hatt så lett for det)

Stolt eller skeptisk? :-D Er dette også noe som overdrives for å gjøre mannen glad?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg pynter ikke, og vet ikke om det er vanlig for jenter å skrøne til nye partnere heller.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg juger ikke i senga. Det jeg sier er sant. Hvis ikke sier jeg det ikke...

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har sett i andre tråder her at det er ganske vanlig(?) å kalle alt fra gjennomsnittlig og opp for "stor og god". Dette er vel ikke løgn, pr. def, men kanskje ikke heeeelt sant heller? Derfor jeg undrer litt. Legger man på litt ekstra for å glede den man er glad i.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Til din siste kommentar gjesst, det er ikke å juge. Å juge ville være å sagt "Du har den største pikken jeg har sett!" (hvis den ikke var det)

I tillegg så er ikke jeg så god på sånne sammenligninger, den jeg har sex med er den jeg har sex med, de jeg har hatt sex med før trekkes ikke fram og blir brukt som sammenligningsgrunnlag.

Skrevet

og dessuten hører ikke "stor" og "god" alltid sammen.

Skrevet
Til din siste kommentar gjesst, det er ikke å juge. Å juge ville være å sagt "Du har den største pikken jeg har sett!" (hvis den ikke var det)

Ja, det er sant, det ville vært ren løgn. Jeg tenker mer på å kalle "normal" for "stor". Det er litt i samme gaten, på en måte. Det er ikke løgn, men det er ikke sant heller, liksom. Kanskje orgasme aldri har vært et problem, men at det er godt å få et sånt kompliment fordi det ikke skader, og jeg aldri vil få vite den nøyaktige sannhet uansett. :)

(For det skader jo ikke at en fortsetter å gjøre sitt beste for at hun skal ha det bra, uansett) :ler:

Takk for gode svar, GG!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Og dessuten i kåtens hete, så kan iallefall jeg si mye som jeg ikke har sjans til å huske etterpå.Post-Orgasme-drypp kaller jeg det ;)

Skrevet
Og dessuten i kåtens hete, så kan iallefall jeg si mye som jeg ikke har sjans til å huske etterpå.Post-Orgasme-drypp kaller jeg det ;)

HAHAHA!! :legrine:

Nå ble dette sagt under kos etterpå (det er sagt flere ganger, dog), men jeg tar det til meg likevel. Synes det er hyggelig å høre at jeg gjør det "rette" :briller2:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg hadde syntes det var trist og leit hvis ikke min kjæreste fremhevet hva han likte med utseendet mitt, selv om jeg ikke er supermodellmateriale, og til og med blir forbigått av ekser og bekjente og andre vanlige jenter. Hverken en penis eller en pupp må være eksepsjonell for at man skal like den.

Skrevet

Siden hun sa det på den måten, tror jeg at jeg ville stolt på det. Det er noe annet hvis man sier "Den er kjempestor!" eller noe sånt, hvis du vet selv at det ikke er sant. Jeg har selv sagt akkurat det hun sa, og mente det selvfølgelig...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ja, du Gjesst, når hun sa det så tro på henne!

Ikke analyser eller tenk hun jugde, eller pynta. Hun sa det til deg!

Ta det til deg!

Skrevet
Jeg hadde syntes det var trist og leit hvis ikke min kjæreste fremhevet hva han likte med utseendet mitt, selv om jeg ikke er supermodellmateriale, og til og med blir forbigått av ekser og bekjente og andre vanlige jenter. Hverken en penis eller en pupp må være eksepsjonell for at man skal like den.

Jeg er helt enig med deg. Jeg er ikke helt sikker på hva det er som henger sammen med mitt originale spørsmål (for dette var ikke ment å bli en størrelsestråd, brukte bare det som kjent sammenligning)

Jeg lurte vel kanskje mer på ekte bekreftelse på at det jeg "gjør" er bedre enn det de andre har gjort? ;)

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg er helt enig med deg. Jeg er ikke helt sikker på hva det er som henger sammen med mitt originale spørsmål (for dette var ikke ment å bli en størrelsestråd, brukte bare det som kjent sammenligning)

Jeg lurte vel kanskje mer på ekte bekreftelse på at det jeg "gjør" er bedre enn det de andre har gjort? ;)

Får hun orgasme hver gang dere har sex, så er det strålende, helt uavhengig av hva hun har opplevd før ;) Tipper hun mener det hun sier også :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Må du være bedre enn alle andre?

Hvis hun sier du er god, regn med du er det.

Hvis hun sier du er best, regn med at du er det.

Iallefall for henne nå!

Lenge trodde jeg at den beste sexen jeg hadde hatt var en one-night-stand (jeg har ikke drevet med slike, så ikke heng deg opp i det)

Han var svensk, ganske berømt, utrolig vakker og kjekk og perfekt.

Jeg var nyskilt, usikker, trodde jeg ikke var noe tess verken her eller der.

Han fikk meg til å tro det igjen. Derfor ble den sexen satt på en pidestall...

Helt til jeg hadde sex med en som var glad i meg, som jeg var glad i. Da ble den derre svenske-sexen som pusling å regne. Men før jeg hadde opplevd det andre, visste jeg ikke bedre. Skjønner du?

(lurer veldig på om jeg har rota meg langt ut på vidda her, men inni hodet mitt var dette svært logisk :ler: )

Skrevet
Siden hun sa det på den måten, tror jeg at jeg ville stolt på det. Det er noe annet hvis man sier "Den er kjempestor!" eller noe sånt, hvis du vet selv at det ikke er sant. Jeg har selv sagt akkurat det hun sa, og mente det selvfølgelig...

Takk for svar :)

Nå er det nesten litt vanskelig for menn som ikke har hatt sex mens andre menn deltok (på et vis) å vite hva som er stor :ler:

Jeg har aldri sett noen annen ståpikk enn min egen, bortsett fra på film... Og det blir ikke helt rette proporsjoner likevel, hehehe. Synes min ser helt ok ut, ikke gedigen, men jeg er ganske høy (1,90), så det hadde kanskje vært mer imponerende om jeg var 1,75-1,80?

De aller fleste damer vet nok mye mer om dette, enn vi gutta.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tro meg, hvis ikke den er svært liten (som i usynlig) eller svært stor (som i eseltiss) så evner iallefall ikke jeg å se forskjell, eller tenke på det.

Nå er ikke sammenligningsgrunnlaget mitt det største, og i tillegg går det jo ofte tid mellom partnere også.

Og jeg skal love deg at når jeg har sex (og det velger jeg tro gjelder for de fleste, både kvinner og menn) så tenker ikke jeg: "Hm, det blir jo spennende å ta en titt her og se om den er større en Pers..."

Nei, jeg tenker "pikkpikkpikkpikkpikkpikkpikkhurrahurrahurrahurrahurrahurra!"

Og ferdig med den saken!

Glammy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...