Gå til innhold

Smarte amerikanere...?


Thomasine

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke til linken. Skjønner jo at alle andre gjorde det. Har ingen anelse hva som er feil...

Men er det noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal søke på You Tube, for å finne det? Jeg vil og se :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, den er så morsom. "Hvor mange sider er det i en trekant?" "Eh, ingen? En?" Selvfølgelig har de klippet vekk en hel haug med folk som har svart riktig, ellers ble det ikke morsomt. Likevel så har jo disse svart nettopp slik, og hvis du spurte ALLE amerikanere så er det sikkert tusenvis til som svarer likedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist, men sant! Ingen kommentar... :overrasket:

Sant? Vel, noe sier meg at dette bare er ren klipp-og-lim, og at folk ikke faktisk svarer på spørsmålene vi hører, men på noe helt annet. SÅ dumme kan amerikanerne bare ikke være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh som vi elsker å le av amerikanere:P

tror nok man godt kunne fått en del dumme svar av nordmenn også om man tok de samme spørsmålene på Karl Johan..

Vet du hva? Det tviler jeg sterkt på. Så fremt man spør nordmenn vel og merke (Oops, jeg sa det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en får seg en god latter, men klart dette er redigert. Det er vel en årsak til at det ligger på youtube og ikke vises på CNN :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Ja, det er litt morsomt hvor man kan kose seg, le å si -Åhhhhhhhh så dumme de amerikanerne er. Helt uten å tenke noe lengre enn det.

:hoho:

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det tviler jeg sterkt på. Så fremt man spør nordmenn vel og merke (Oops, jeg sa det).

Bønnas utsagn her er av typen som får disse amerikanerne til å virke både reflekterte og gjennomtenkte. Godt vi har innvandrere som kan trekke opp snittet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike idioter finner man jo i alle land, har dere hørt om redigering?

de inturvjuet sikkert 400 mennesker før de fant de idiotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, tror ALLE er klar over at dette bare er et lite utdrag, at det er redigert for at andre skal få et lite smil om munnen - på bekostning av amerikanerne...;)

Likevel er det utrolig at det faktisk går noen voksne mennesker, som kan lese aviser og se nyheter, rundt og tror Utopia er et land, ikke vet hvem Tony Blair er, og som tror Star Wars bygger på en sann historie... :overrasket::ler::ler:

Vi kan vel le litt, vel... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...