ATV Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 wow. skremende at de er hverdens (antatt) sterkeste nasjon.
Gjest Tweek Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Denne har jeg sett før, men koser meg hver gang! De kan ikke engang si et land som begynner med U
Solaa Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Det er jo helt sinnsykt at mennesker på denne jorden er så uvitende. Hvis du forteller dem at det finnes mennesker som ikke vet hvem Madonna er, så fnyser de, for det kan ikke være sant...
Mischa Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 Åh som vi elsker å le av amerikanere:P tror nok man godt kunne fått en del dumme svar av nordmenn også om man tok de samme spørsmålene på Karl Johan..
Gjest Bodillen Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Håper for guds skyld de har klippet bort majoriteten her - de med intelligente svar... Endret 19. februar 2007 av Bodillen
miow Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 Håper for guds skyld de har klippet bort majoriteten her - de med intelligente svar... ← Nope, dette var alle amerikanerne i verden.
Gjest Bodillen Skrevet 20. februar 2007 #15 Skrevet 20. februar 2007 Nope, dette var alle amerikanerne i verden. ← Mener bare at jeg nekter å tro at amerikanere generelt er så stupide som dette. Lurer på hvor mange de har klippet bort. Kan godt være de har klippet bort 90% av folkene de har intervjuet for alt vi vet. Man kan fremstille det meste akkurat sånn som man ønsker, vet du...
Gjest Tweek Skrevet 20. februar 2007 #16 Skrevet 20. februar 2007 Han ene på filmen virket jo litt mer oppegående helt til han måtte si en siste ting og det var at yassir arafat var lederen av al-qaida og det var noe alle visste.
Titta Skrevet 20. februar 2007 #17 Skrevet 20. februar 2007 Han ene på filmen virket jo litt mer oppegående helt til han måtte si en siste ting og det var at yassir arafat var lederen av al-qaida og det var noe alle visste. ← Hehe. Ja, jeg hadde også litt tiltro til han. Det virket hvertfall som om han hadde noenlunde snøring, men dengang ei. Utrolig mange morsomme folk i det klippet. Utopia er jo et flott land og jeg likte godt når de skulle finne land på et kart også. En har rimelig lite snøring når en plasserer Irak i Australia.
Gjest Gjesten Skrevet 20. februar 2007 #18 Skrevet 20. februar 2007 Dette er frå eit humorprogram, så dei har nok kutta ganske mange ja. Eksen min kjøpte boksane med heile sesongar av han der, og dette var då altså eit innslag. Og så e det litt spinoff med CNN. Nederst ser de CNNN som logo lissom. Men det er morsomt ja, ingen tvil om det. Og stakkars Australia som skal bombast herfrå til månen av alle saman sia det er Nord Korea...
miow Skrevet 20. februar 2007 #19 Skrevet 20. februar 2007 Mener bare at jeg nekter å tro at amerikanere generelt er så stupide som dette. Lurer på hvor mange de har klippet bort. Kan godt være de har klippet bort 90% av folkene de har intervjuet for alt vi vet. Man kan fremstille det meste akkurat sånn som man ønsker, vet du... ← Og jeg mener akkurat det samme som deg, men nok en gang ble mine spydige kommentarer misforstått. Sukk.
Gjest Bodillen Skrevet 20. februar 2007 #20 Skrevet 20. februar 2007 Og jeg mener akkurat det samme som deg, men nok en gang ble mine spydige kommentarer misforstått. Sukk. ← Jeg skjønte jo at du mente å være sarkastisk, men for meg virket det som om du mente jeg var like tett i pappen som disse intervjuobjektene, og sånt kan jeg ikke ha noe av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå