Gå til innhold

Hvem reiste sammen med deg til kirken?

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Har begynt å planlegge litt i forbindelse med transporten til vielsen. Hva er vanlig der? Reiste/reiser du sammen med din familie og forlover? Hvordan gjør man det hvis man reiser sammen med noen som skal sitte på plass før bruden kommer? Hvis jeg f.eks kommer med min forlover, så skal jo hun egentlig være inne i kirken når jeg går inn.. Og jeg vil jo gjerne at dørene skal være stengt og gjestene skal være på plass når jeg kommer.. Eller kommer man litt tidlig og oppholder seg på et annet rom? Mange rare spørsmål :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tidligere bryllup jeg har vært i har forloveren kommet sammen med bruden til kirken og bare gått inn noen minutter før dørene åpnes.

Slik blir vi også å ha det, men det er ikke avgjort ennå hvem som skal kjøre oss til kirken :sjenert:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Vi skal gjøre det ganske enkelt sånn sett. Forloverene våre skal gå opp sammen før brudepiker/svenner :) Synes det er så mye koseligere.

Skrevet

Jeg skal bli sminket og fikset på håret sammen med mine 3 venninder - så vi tre kommer sammen som de siste til kapellet...

Skrevet

Jeg kom sammen med min forlovede, dvs kommende mann til kirken da vi giftet oss.

Skrevet

Jeg og pappa kom sammen og ble kjørt av sjåføren vår for dagen.

Skrevet

Min forlover var sammen med meg i timene før bryllupet. Ei venninne av meg som er frisør ordnet håret mitt, vi satt på salongen og skravlet og koste oss. Min bror var sjåfør. Han kom og hentet meg og forloveren min, så jeg reiste til kirken sammen med de to.

Skrevet

Jeg tar bildene før kirka, så mannen min og forloveden hans har alt sett meg. men inn til selve kirka regner jeg med at det er pappa som kjører meg og min forlover,hun går inn litt før jeg kommer inn kirkegulvet :bryllup:

Gjest Ballerina
Skrevet

Dette er hvordan jeg har sett for meg at vi skal gjøre: Jeg skal til frisøren sammen med mamma og min forlover (og kanskje min lillesøster). Morfar skal hente meg hos frisøren fordi det er han som skal gi meg bort. Så mamma, min forlover (og lillesøster) går da bakveien inn kirken, så kommer morfar og jeg inn den vanlige veien ;)

Skrevet

reiste sammen med mamma, forloveren min og fotografen

Skrevet

Da jeg var forlover i for søskenbarnet mitt kom jeg til kirken sammen med henne og hennes far ( som også var sjåfør) Jeg "snek" meg inn i kirken før dem.

Når jeg giter meg til sommeren regner jeg det blir gjort på samme måte. Dvs jeg annkommer kirken sammen med min forlover og far(da han skal være sjåfør til meg). Regner med at gjestene er på plass i kirka, og at det bare er min mor og brudebarna som venter på oss. Har tenkt at de skal gå inn kirken før oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...