Gå til innhold

Online hotell booking i Thailand?


vilde

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har erfaringer med nettsider som er trygt å booke hotell på forhånd i Thailand?

Hvordan er http://www.sawadee.com/ ? Noen andre tips?

De sidene jeg vanligvis bruker har ikke så godt utvalg i Asia, og har vanligvis booket hotell gjennom reisebyrå eller onsite i Asia tidligere, så er litt blank på dette område :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Da vi reiste til Thailand i 2001 var det få som hadde online booking. Men et hotell vi reiste til booket vi på fax og siden fikk bekreftelser og alt på e-post. Vi var veldig fornøyd med dette hotellet, og de var veldig seriøse.

Vær forsiktig med å betale på forhånd - det er mye rart der ute.

Da vi reiste kjøpte vi billett tur retur Bangkok og hotell for nettene i Bangkok fulgte med i prisen. På nettet bestilte vi hotell for Phuket (som nevnt over) fordi det var der vi skulle være lengst og treffe venner og var avhengig av å være i nærheten av dem. I Bangkok bestilte vi hotell til Koh Samui og fly Bangkok-Koh Samui-Phuket og Phuket-Bangkok. Det ble svært rimelig og et hotell direkte på stranden til kr 30/natt for 2 personer. Flybillettene og dette hotellet kom på kr 3.000 for to personer, så det var virkelig verdt det.

Da vi gjorde dette hadde vi allerede vært i Thailand en gang på Phuket - dvs at vi visste litt om stedet og forholdene. Bangkok er en skikkelig dritt by - skittent og trafikkert - så der er det ikke noen grunn til å bli lenger enn nødvendig. Men det er gode kommunikasjonslinjer ut der fra til alle deler av Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har booket en del hotell via http://www.sawadee.com/. Har ikke dratt ned enda så kan ikke svare på om ting faktisk fungerer som det skal, men var ihertfall en veldig seriøs og skikkelig prosess mtp betaling. Personlig synes jeg det er en bra indikasjon at de aksepterer Amex/Diners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...