Gå til innhold

License til å sjikanere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som supermedlem så har du lov å slette egne innlegg, men det er en funksjon du ikke skal bruke til først å trakassere andre og deretter slette innleggene du har skrevet. Dette skjer stadig vekk.

Man går inn i en tråd, slenger dritt til en annen bruker. Etter en stund, men ikke før brukeren har sett innlegget, så går man tilbake og sletter.

Utrolig dårlig debatteknikk. Det er helt bak mål at supermedlemmer, om de ønsker, kan skrive i affekt, henge ut og trakassere, for så å slette så fort de er sikker på at rette vedkommende har fått budskapet. Og det vises heller ikke at de har vært inne i tråden.

Dårlig gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det skjer hvor ofte..? Jeg har ihvertfall aldri opplevd det. At noen innlegg som bærer preg av å være skrevet å kampens hete, som man etterpå ser at går over streken også når det gjelder personangrep blir slettet, skjer nok. Det har jeg gjort selv. Men det er da noe man ikke bruker bevisst!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg har heller ikke lagt merke til dette. Høres fy fy ut.

Skrevet (endret)

Jeg vet ett medlem som senest i går gjorde dette i to forskjellige debatter. Trakasserte to ulike brukere og skyndte seg å slette.

På det ene innlegget rakk jeg å svare, men senere var jammen både supermedlemmets innlegg og mitt fjernet.

Jeg synes ikke det er OK at et medlem kan slenge dritt i en tråd, for så å fjerne det når h*n er sikker på at vedkommende h*n sikter til har lest det.

Og så er alle spor borte, og man kan ikke se at vedkommende har vært inne i tråden.

Endret av Superma
Skrevet (endret)

Det blir såvidt jeg vet en "anmerkning" i innlegget som sier: sist endret av xxxx og så dato og klokkeslett. Gjør det ikke?

Jeg kan også gå inn og endre innleggene mine dersom jeg ønsker det... og jeg er ikke supermedlem, så det kan nok du også

Ah... du mener at man kan slette hele innlegget ja.. det hadde jeg glemt at man kunne..

Endret av mysan
Gjest Gjest 1
Skrevet

...........................

..........................

..........................................................

.................

.....

...

..

.

Gjest *Magica*
Skrevet
...........................

..........................

..........................................................

.................

.....

...

..

.

Fy fader, jeg skal saksøke deg!

Skrevet
Jeg vet ett medlem som senest i går gjorde dette i to forskjellige debatter. Trakasserte to ulike brukere og skyndte seg å slette.

På det ene innlegget rakk jeg å svare, men senere var jammen både supermedlemmets innlegg og mitt fjernet.

Jeg synes ikke det er OK at et medlem kan slenge dritt i en tråd, for så å fjerne det når h*n er sikker på at vedkommende h*n sikter til har lest det.

Og så er alle spor borte, og man kan ikke se at vedkommende har vært inne i tråden.

Et supermedlem kan kun slette egne innlegg. Om ditt svar ble slettet så var det fordi innlegget brøt Kvinneguidens regler og har derfor blitt slettet av en moderator.

Mvh. Colargol -moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...