Quirky Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Dette produktet ble nevnt i en annen tråd. Noen som har erfaringer? Er det bare humbug?
Brunhilde Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg bruker dette kosttilskuddet etter anbefaling. Ikke for noe av det som er nevnt i reklamen, men av andre årsaker. Om det hjelper vet jeg ikke, men jeg tror det. En venninne av meg som jobber i barnehage fortalte at de hadde besøk av en psykolog som anbefalte EyeQ i de tilfellene som er nevnt i reklamen. Da skulle man jo tro at det hadde effekt, men det er vel også mulig at "vanlig" tran har samme virkning. Jeg søkte litt og fant denne siden, kanskje det er verd å lese før man setter i gang?
Quirky Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Takk for link! Noen som vet hvor lang tid det tar før disse tilskuddene har noen effekt (om det blir noe effekt overhodet)? Tre uker? To måneder?
Gjest Tweek Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Det var den som jeg ble anbefalt å prøve. Men jeg leste for et par år siden at 0mega3 og fettsyrer kunne hjelpe med konsentrasjon eller noe. Husker nesten ingenting, men jeg undersøkte litt for vi visste ikke da at min bror hadde adhd, og vi prøve å finne ut ting som vi kunne gjøre for at han skulle bli mer rolig.
Devana Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Dette minner veldig om et produkt jeg tar, VegEPA, og det funker ihvertfall veldig bra...Har hjulpet mye på søvnproblemene mine også, og jeg har bare brukt det i tre uker. Tror eyeQ er samme greia.
maitl Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 eye q er ikke noe tull uten eye q er jeg helt ødelagt
Gjest Tweek Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 eye q er ikke noe tull uten eye q er jeg helt ødelagt ← Kan jeg spør hvorfor du bruker det og hvordan ting blir bedre? Tenker på å prøve det selv
Quirky Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2007 eye q er ikke noe tull uten eye q er jeg helt ødelagt ← Hvor lang tid tok det før du fikk effekt av den?
Fibi Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har forsøkt et lignende produkt til sønnen min, og mener det sto at man måtte regne med 3 til 4 uker før man kunne merke noen effekt. Tror det hjalp litt, men ikke nok. Vi valgte å gå over til medisiner (ADHD) Vet om to andre gutter (9 år) som bruker det for konsentrasjonsproblemer med god effekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå