Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Lars992
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så veldig om åssen sko mannen har så lenge de ikke er på kanten til å falle fra hverandre. Men personlig liker jeg ikke skomoten for menn som man finner i butikkene, da liker jeg heller klassiske joggesko opplegg som pumaskoene osv.

Skrevet

Det er viktig at skoene ikke er feminine! Noen herresko som er litt penere kan ofte helle litt mye mot det feminine.

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg legger aldri merke til skoene, bare størrelsen på føttene... :sjarmor:

Skrevet

sko er noe av det første jeg ser på når jeg treffer en gutt, viktig at han klarer å se selv om de matcher resten av antrekket.

og de må ikke være for feminine, selv foretrekker jeg litt mer "klassiske" sko på gutter :)

Skrevet

Jeg ser på om skoene passer resten av antrekket, særlig buksene. Hvis skoene ser ut til å passe i fasong og materiale, så tenker jeg at dette er en kar som vet å kle seg. Hvis han går med klumpete sko til alt mulig rart, så tenker jeg at han kanskje ikke bryr seg om sånt. Om det er negativt eller ikke kommer jo an på situasjonen. Men jeg er veldig glad for at min kjære etterhvert har skjønt at det er fint med forskjellige typer sko, og at han også begynner å skjønne hvordan særlig bukser og sko bør passe sammen.

Skrevet

Jeg ser ofte på skoene til menn. Sjekker at de passer til antrekket, og at de ikke er altfor godt brukte. Verste jeg ser er menn i joggesko som skulle vært kastet for 2 år siden.

Skrevet

Jeg kan se veldig shabby ut, men ikke med sko. Jeg må ha sko som ikke gir meg gnagsår og de må være av lær og ikke av skai.

Jeg legger egentlig ikke merke til skoene til folk, men når jeg sitter og venter f.eks. på et tog så ser jeg på skoene og spesielt hva menn har på føttene...

Hvorfor? Ikke spør meg, men hva damer har på føttene gjør meg bare oppgitt så det har jeg gitt opp...

Sko forteller mye om hvor mye penger man har, ikke sant og hvordan livsstil man har...

;)

Og nei, jeg ser ikke på mannen, bare på skoene. Det er vel det som kalles for å vente på et tog som er forsinket...

Gjest Gjest 1
Skrevet (endret)
Jeg vet også at sko forteller mye om personen som bruker dem, noe jeg selv har begynt å legge merke til i det siste. Spesielt virker det som at kvinner har en velutvilket evne til å ta en kjapp vurdering av en mann, basert på hans sko.

Stemmer dette? Og i så fall (her kommer hele poenget), hva ser dere etter?

Det kunne like gjerne være frisyren, klærne, blikket, bevegelsene og hvordan han snakker og kommuniserer (hvis det er mulig å få med seg).

Sko? Ja visst, det er også et symbol man kan se på. Er det joggesko fra Obs, solide Ecco-sko eller er det mer fancy sko fra Bjørn Borg eller liknende, osv. Eller: uansett hvor skoene er kjøpt: er de pene og velholdte?

Mannens valg sier noe om mannen og det er interessant å få med seg hvis en har tid: på toget, trikken, t-banen, arbeidsplassen, utested, osv.

Dermed kan man gjøre seg om meninger om ulike menn.

Mann 1: Veltalende, stygge sko, snakker høyt og mye i mobiltelefonen: høres rutinepreget ut, må være kjedelig å være gift med, ikke interessant.

Mann 2: Uforståelig dialekt, merkelige sko, dårlig ånde, gammel og for liten jakke, uattraktiv.

Mann 3: Velholdte sko, fin dress, ser kjedelig ut, veldig opptatt av sin PC, snakker i mobiltelefon, røper gjennom måten han snakker på at han sannsynligvis jobber i et upcoming salgsfirma der han er avhengig av provisjon.

Mann 4: På byen: mann skryter av sin Boss-dress, velholdte og fine sko, uattraktiv på grunn av too much.

Osv...Sko er altså bare ett element blant veldig mange faktorer som blir lagt merke til!

:lese: :)

Endret av Gjest 1
Skrevet

Jeg er veldig opptatt av kvinnesko, men tenker faktisk ikke så mye på hva menn har på beina. Legger bare merke til det hvis de er veldig stygge, f eks hvite joggesko kjøpt på Europris i 1997. Eller hvis de er veldig spesielle, f eks i slangeskinn eller hvitt lær. Noe som kan være veldig kult på rett person!

Det som er viktigst, er at de passer til stilen, og dvs at de fleste menn jeg faller for bruker vans eller converse i og med at de er en del av rocke-uniformen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...