minienthe Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 noen som vet hvorfor dette skjer ? får jo puste og svelgetrøbbel og brekningsfornemmelser når den "kladden" ligger midt i svelget mitt hele tiden tips til å få ned hevelsen ? har testet isbit, spising (funket heller dårlig) og varm drikke men jeg blir sprø snart ! (for ordens skyld, jeg er skikkelig forkjøla for tiden, mistenker influensa... vond hals og hele den suppa der )
minienthe Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2007 ingen tips ? jeg blir sprø snart
Spoven Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Har du veldig stor drøvel i utgangspunktet? En kompis av meg fikk operert bort godt over halve drøvelen da han var plaget av det samme som du beskriver her. Det kan jo også være at du har betennelse? Tror uansett at du kanskje burde ta deg en tur til legen.
minienthe Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Har du veldig stor drøvel i utgangspunktet? En kompis av meg fikk operert bort godt over halve drøvelen da han var plaget av det samme som du beskriver her. Det kan jo også være at du har betennelse? Tror uansett at du kanskje burde ta deg en tur til legen. ← nei har helt normal drøvel visstnok... ser det har kommet et hvitt belegg på deler av den nå.. grøss lege ja... jeg får se til mandag hvordan situasjonen er da. Endret 17. februar 2007 av minienthe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå