Gå til innhold

tyrkia 19 mai, forhold til 6 juni


treningsjenta

Anbefalte innlegg

på grunn av en dustete eksamen som er lagt så sent på sommern så sliter vi litt i forhold til sommerferie. vi skal til tyrkia, vært her mange ganger før , men alltid i begynnelsen av juni,d en første uka! jeg reiser til tyrkia som sommer og sol (og ja jeg skal til tyrkia, ingen andre steder) og vil ah det varmt både dag og kveld!! vil ikke fryse, vil ikke måtte kle på meg, og vil kunne ligge på stranda uten å fryse. det har jeg kunnet gjort i juni mnd, første uka! men, nå går ikke det pga eksamen, og senere er det jo mega dyrt, så tenkte å ta en tur i mai! 19 mai går det turer og prismessig er dette greit

i følge værprognosene på nettet er det 5 grader mindre i mai enn juni, og 3 grader mindre i vannet. men dette er kun prognose, dere som har vært her i mai, er det noen som kan fortelle hvordan været er, hvordan er varmen, i forhold til juni?

dumme eksamen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri vært i tyrkia så tidlig som 19 mai da..

men jeg merket stor forskjell når jeg reiste 4 juni kontra den 12 (eller i alelfall rundt de datoene).. var litt kjøligere om kvelden da... nesten så jeg frøs...

selv om mannen min ikke var av helt samme oppfattning som meg om kulda da,

om dagen var det godt og varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...