annine Skrevet 18. februar 2007 #22 Skrevet 18. februar 2007 Enig! En ting jeg lurer på er om han finner på navn på de "modellene" med kofferter, eller om han faktisk husker hvem som er Jeanette osv. Jeg tipper det første. ← Neida, han bruker de riktige navnene. Kjenner flere av "modellene" og han sier deres riktige navn.. Men at han husker navnene tviler jeg på, han får dem sikkert i øret fra produsentene når de skal åpne koffertene..
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #23 Skrevet 18. februar 2007 Neida, han bruker de riktige navnene. Kjenner flere av "modellene" og han sier deres riktige navn.. Men at han husker navnene tviler jeg på, han får dem sikkert i øret fra produsentene når de skal åpne koffertene.. ← Ok Hørtes ut som en troverdig forklaring det, ja, faktisk.
tommeline Skrevet 19. februar 2007 #24 Skrevet 19. februar 2007 Syns det er et teit konsept. Liker ikke programmet noe særlig. Men Sturla gjør en god jobb!
glamorous Skrevet 19. februar 2007 #25 Skrevet 19. februar 2007 selvom det er det samme hver gang så klarer jeg liksom ikke helt la være å se på det. :-P
Scorpina Skrevet 21. februar 2007 #26 Skrevet 21. februar 2007 Neida, han bruker de riktige navnene. Kjenner flere av "modellene" og han sier deres riktige navn.. Men at han husker navnene tviler jeg på, han får dem sikkert i øret fra produsentene når de skal åpne koffertene.. ← Ja jeg har lurt på det samme selv. Hvordan husker han navnene til alle noen og tyve jenter.... Men produsent som hvisker i øret høres veldig plausibelt og logisk ut ja Utover det er programmet en helt kurant "tidtrøyte" fredagskveld. Beat for beat begynner jeg å bli lei av så. Sturla som programleder gjør en god jobb.
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #27 Skrevet 21. februar 2007 Jeg tror han kan navnene jeg faktisk. Så et intervju en gang. Lærere lærer jo ganske raskt navnene til alle i klassen sin så synes ikke det er så rart egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå