Barbazoo Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Ser på Deal no deal påTV2 nå, synes det er et bra program. Spennende konsept og skikkelig sympatisk(og kjekk ) programleder.
treningsjenta Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 enig med deg jeg, trådstarter.. synes dte er et udnerholdene program, utten det laaange draget som vil du bli millionær hadde "du er sikker påditt svar" "svaret er avgitt" "du er sikker på at svaret ditt er avsgitt"... her går det i et rimelig greit tempo. og ja, jeg synes også programlederen er toppers! han virker så medmenneskelig, tar ting litt på sparket og gjør det ikke så stivt slik som andre programleder kan få til
Trampe Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Sturla er trivelig han! Jeg liker også det programmet. Litt kjedelig etterhvert, det er jo det samme hver gang, men konseptet er bra.
Gjest gurimalla Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Møkkaprogram med ekkel programleder. I vil du bli milionær må du faktisk prestere noe.
Gjest Pet Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Det eneste jeg synes det er morsomt med det programmet er når sønnen min og kameratene hans ser på det her og roper YESS og holder på å le seg ihjel når de åpner og mister kofferter med 3 millioner og andre høye beløp i. Tenåringshumor kan være ganske festlig
Rexina Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Synes det er spennende jeg. Lever meg så inn i det! Og jeg er enig med trådstarter; Sturla er en flink programleder.
moka Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 en av de bedre gameshow på lenge. mer sprudlende. og sturla er jo kjempeflink, tøff han.
Cuba Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Syns også det er et bra program! Sist "episode" var morsom syns jeg Syns det er litt kjedelig når han snakker med banken og den "pausen" i mellom der.. men er det bare meg som syns det går fortere nå enn forrige sesong? I allefall i tlf.. Sist syns jeg han snakket så veldig lenge med banken.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes både konseptet og programmet er helt elendig. Det er så teit at det står en gjeng med vakre menn/kvinner med hver sin koffert. Teit at Sturla Berg sammenligner disse med "Tause Birgitte" og sier "hæhæ, Hallvard Flatland hadde ei dame, men jeg har mange". Teit. Teit. Generelt liker jeg ikke sånne nervepirrende programmer. Men hver sin smak. Jeg liker Helene og gutta.
Akasha Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 Sturla er jo en liten morroklump han, hadde det ikke vært for hans forsøk på morsomheter innimellom kunne det blitt kjedelig, men syns han liver opp jeg.
Cuba Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes både konseptet og programmet er helt elendig. Det er så teit at det står en gjeng med vakre menn/kvinner med hver sin koffert. Teit at Sturla Berg sammenligner disse med "Tause Birgitte" og sier "hæhæ, Hallvard Flatland hadde ei dame, men jeg har mange". Teit. Teit. Generelt liker jeg ikke sånne nervepirrende programmer. Men hver sin smak. Jeg liker Helene og gutta. ← Det første der kan jeg si meg litt enig i! Hadde vært kulere om det var masse "vanlige" mennesker som sa litt mer og tok ting litt mer på sparket! Kanskje lurte de litt om hva som var i kofferten osv. Nei, vet ikke jeg men. Litt teit er det Helene og gutta ja.. Joda, du får kose deg
monja Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Synes det er helt grei fredagsunderholdning. Og litt spennende er det jo og.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. februar 2007 #14 Skrevet 17. februar 2007 Helene og gutta ja.. Joda, du får kose deg ← Takk. (Du aner ikke hva du går glipp av! ) Men jeg må si at jeg foretrekker normale kunnskaps-/spørreprogrammer i forhold til dette Deal or no deal-programmet. Gi meg Kvitt eller dobbelt eller Fem på sier jeg bare. Tror forresten jeg vet om et programkonsept som er verre enn Deal-programmet: Knus bilen! Har bare sett reklame for dette (i pausen før Helene og gutta). Men jeg tror jeg kan si såpass at snakk om et forvridd program!
Cuba Skrevet 17. februar 2007 #15 Skrevet 17. februar 2007 Takk. (Du aner ikke hva du går glipp av! ) Men jeg må si at jeg foretrekker normale kunnskaps-/spørreprogrammer i forhold til dette Deal or no deal-programmet. Gi meg Kvitt eller dobbelt eller Fem på sier jeg bare. Tror forresten jeg vet om et programkonsept som er verre enn Deal-programmet: Knus bilen! Har bare sett reklame for dette (i pausen før Helene og gutta). Men jeg tror jeg kan si såpass at snakk om et forvridd program! ← Hehe.. njaaaa! Jeg så så vidt her for ikke så lenge siden ( ) og jeg kan ikke si jeg ble videre imponert. Men det er kanskje ett av de programmene man må "kjenne" personene i serien for å like den? Jeg liker ikke så godt sånne veldig nervepirrende programmer jeg heller. Lever meg så ille inn i det og da blir jeg jo litt småredd da vet du. Men samtidig er det jo litt småskøy så da holder jeg ut når de virkelig thriller-øyeblikkene setter inn. Knus bilen ja! Det ser jo bare tragisk ut.. Skal jeg IKKE se på! Heller ikke Grip mikrofonen! Nekter!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. februar 2007 #16 Skrevet 17. februar 2007 Hehe.. njaaaa! Jeg så så vidt her for ikke så lenge siden ( ) og jeg kan ikke si jeg ble videre imponert. Men det er kanskje ett av de programmene man må "kjenne" personene i serien for å like den? ← Nja. Kanskje. Man bør i hvert fall være veldig nostalgisk. Og man må ikke bry seg om at franske ungdommer på tidlig 90-tall hadde en heller tvilsom moral. (I serien kliner man med bestevennens kjærester, lurer kafégjester til å ta av seg buksene for å sjekke om han bruker boxer eller truse osv.) Jeg liker ikke så godt sånne veldig nervepirrende programmer jeg heller. Lever meg så ille inn i det og da blir jeg jo litt småredd da vet du. Men samtidig er det jo litt småskøy så da holder jeg ut når de virkelig thriller-øyeblikkene setter inn. Knus bilen ja! Det ser jo bare tragisk ut.. Skal jeg IKKE se på! Heller ikke Grip mikrofonen! Nekter!! ← Grip mikrofonen. Komisk at de har ikke har kommet på å lage karaoke-TV før. Ser for meg mange familier som sitter i stuene sine og synger for full hals. Ivar Dyrhaug, det der skulle du tenkt på for lenge siden.
Gjest Catwoman Skrevet 18. februar 2007 #17 Skrevet 18. februar 2007 Så et klipp av noe som skulle komme på deal no deal - noe om at det brant i en bil?! Hva var det for noe? Satte på programmet kvart over åtte eller halv ni... for å se det med den brannen... men da hadde det selvsagt vært da.
Gjest Mayamor Skrevet 18. februar 2007 #18 Skrevet 18. februar 2007 Liker Programmet og programlederen. Men så ikke fredagens program desverre.
Cuba Skrevet 18. februar 2007 #19 Skrevet 18. februar 2007 Så et klipp av noe som skulle komme på deal no deal - noe om at det brant i en bil?! Hva var det for noe? Satte på programmet kvart over åtte eller halv ni... for å se det med den brannen... men da hadde det selvsagt vært da. ← Han og kameratene hadde en "skremmærn-klubb" eller noe! De pleide å lure hverandre og greier! Og rundt juletider hadde han som var med lurt han ene kameraten med noe jeg ikke helt husker. Så det var bare tull alt sammen!
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #20 Skrevet 18. februar 2007 Jeg synes både konseptet og programmet er helt elendig. Det er så teit at det står en gjeng med vakre menn/kvinner med hver sin koffert. Teit at Sturla Berg sammenligner disse med "Tause Birgitte" og sier "hæhæ, Hallvard Flatland hadde ei dame, men jeg har mange". Teit. Teit. Generelt liker jeg ikke sånne nervepirrende programmer. ← Enig! En ting jeg lurer på er om han finner på navn på de "modellene" med kofferter, eller om han faktisk husker hvem som er Jeanette osv. Jeg tipper det første. Synes ideen er meningsløs, det kreves jo ingen kunnskaper og knapt innsikt i statistikk. Men joda, det er jo bittelitt underholdende i små doser, selv om jeg ikke orker å se programmene til slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå