Gå til innhold

kan du spansk,trenger hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

er en meget innpåsliten spans fyr som har lagt meg til på msn, jeg har prøvd å skrive til han på engelsk at jeg ikke vil skrive med han, men tydeligvis forstår han ikke et kvekk engelsk! har prøvd babelfish og oversette til spansk, men det ble bare rææææva-.

jeg har slettet han, blokkert han, men han sender masssssse mailer hele tiden!! jeg vil ha slutt på dette og vil gi han dette i klartekst!! så trenger noen kloke spanske hoder!!

jeg vil i korttekst be han slutte å sende meg mailer, og fortelle han at jeg har blokkert han på msn, så han kan bare gi opp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hotmail du bruker?

Da kan du lett markere mail fra ham som spam og du får de ikke i innboksen din.

I outlook kan du også markere mailen som junk og det havner i egen mappe.

Skrevet

Sperr emailadressen.

Skrevet

¡Eres un atrasado mental! No me gusta que me mandes mensajes. ¡Soy una chica muy ocupada, y ya tengo novio! Por favor, déjame en paz.

(Du er en syking! jeg misliker at du sender meg meldinger. jeg er en svært opptatt jente, og har allerede kjæreste. Vær så snill, la meg være i fred!!)

Skrevet

webgirl.... du er en reddende engel!!! sykt bra tekst!!!

:klappe:

tusen takk for hjelpen! :klem:

Skrevet (endret)

Por favor, og resten skriver du på gammelnorsk. DA må han vel gi opp...

(har inntrykk av at han kan norsk, men også kan spansk, og liker å plage deg...)

Be han dra til helvete. (Han kan sikkert engelsk, hvordan ellers kom dere i kontakt, skriv på engelsk at "Sorry, my new friend don`t like that you still take contakt with me, he is very angry and better for you to forget me, my new friend (I`m in loved...) dont like that u contakt me more, and he have your ip-adress so ... you know. Sorry... He maigt be dangerios, and I hate trouble...

Men... Hvordan fikk dere kontakt når du ikke kan spansk og han ikke kan norsk eller engelsk???

:forvirret:;)

Endret av mata
Skrevet

jo mata det skal jeg prøve å forklare.

på msn er det nemlig slik at man kan søke på via den allminnelige www.msn.no msn.com, da kan man søke på feks jenter i alderen 25 og da kommer samtlige jente ri den alderen som har msn opp, deretter kan du velge ut en, og legge denne til på lista di.

nettopp det har skjedd, vedkommende har gjort dette, og jeg fikk melding om at en hadde lagt meg til på lista, og om jeg ville godta dette. jeg velger ofte å godta det, fordi det ut i fra den meldingen er svært dårlig med informasjon om hvem dette er, og jeg er oftest vant med at det er noen bekjente, derfor ville jeg ikke gi avslag. men det var dumt!!!

han snakker spansk, og når jeg skriver engelsk, så svarer han på spansk, no hablo ingles. noe jeg forstår som at han ikke snakker engelsk.. dte lille jeg kan av spansk ;)

jeg har ikke tatt kontakt med han, han skriver alltid til meg. jeg blokkerte og slettet han som kontakt, men han har jo enda meg på sin liste og min emailadr. derav sender han mail! men np som jeg fikk hjelp her inne, har jeg sendt denne teksten og deretter har det faktisk vært stilt, og dte håper jeg det fortsetter å være også..

Skrevet

Blokker, som du har gjort, og auto-delete/blokker/makrer som spam i e-posten, så skal det ikke være noe problem om han fortsetter.

Og for all del, ikke svar ham. Han VET at du ikke vil ha kontakt, men all den tid du fortsetter å svare, så lykkes han jo...

Gjest Blondie65
Skrevet

Etter å ha fått en sånn automatisk tilmelding har jeg sperret for at vilt fremmede kan legge meg til. De må spørre. Ble en erfaring klokere etter at jeg hadde bedt en tulling slutte å kontakte meg - da fikk jeg en melding som forklarte hva slags nedrige <bannord for guds motpart> <kvinnelig kjønnsorgan> jeg var ...

Forøvrig er jeg stor tilhenger av slett uten å lese dersom det er meldinger jeg ikke liker.

Jeg gir MSN til de jeg vil ha kontakt med. Det er for mye junkmail, psykoer o.l. til at jeg er interessert i at hvemsomhelsten skal ta kontakt.

Skrevet
¡Eres un atrasado mental! No me gusta que me mandes mensajes. ¡Soy una chica muy ocupada, y ya tengo novio! Por favor, déjame en paz.

(Du er en syking! jeg misliker at du sender meg meldinger. jeg er en svært opptatt jente, og har allerede kjæreste. Vær så snill, la meg være i fred!!)

Er jo helt utrolig hva man kan få hjelp til her inne. Fantastisk Webgirl!!

:klappe::klappe::klappe:

Skrevet

Si "Pota pota" hele tiden. Da tor han enten du er gal, eller en hore. Lykke til kvinne!

Mvh Rastafan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...