Elisabeth Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Lurer på om det er teit å klage til salongen man kjøpte kjolen i, hvis det er noe man er veldig misfornøyd med? I mitt tilfelle dreier det seg om at jeg må betale for forsendelsen som må komme i posten fordi målene de hadde tatt ikke var gode nok og kjolen ikke passet sånn som den skulle, som vi kjørte i 4 timer til og 4 timer fra for å hente.. Men fikk den ikke med.. Mener at jeg ikke skal betale portoen, men damen i salongen er av en helt annen oppfatning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiwi Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Klart du ikke skal betale for frakt for kjolen når det er butikkens feil at du ikke fikk den med første gang! Ganske opplagt sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 selvfølgelig ikke!!!!stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 henge meg ¨på med de andre, stå på og stå på ditt! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå