Elisabeth Skrevet 27. mars 2002 #1 Skrevet 27. mars 2002 Lurer på om det er teit å klage til salongen man kjøpte kjolen i, hvis det er noe man er veldig misfornøyd med? I mitt tilfelle dreier det seg om at jeg må betale for forsendelsen som må komme i posten fordi målene de hadde tatt ikke var gode nok og kjolen ikke passet sånn som den skulle, som vi kjørte i 4 timer til og 4 timer fra for å hente.. Men fikk den ikke med.. Mener at jeg ikke skal betale portoen, men damen i salongen er av en helt annen oppfatning....
kiwi Skrevet 27. mars 2002 #2 Skrevet 27. mars 2002 Klart du ikke skal betale for frakt for kjolen når det er butikkens feil at du ikke fikk den med første gang! Ganske opplagt sak!
Gjest *Perser* Skrevet 27. mars 2002 #4 Skrevet 27. mars 2002 henge meg ¨på med de andre, stå på og stå på ditt! lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå