Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 La oss si at dere hadde fått 100 milliarder dollar. Om dere hadde blitt sammen med en mann eller dame. Som var skallet manglet et øye hadde store kviser og vorter. Hadde ingen nese manglet ører. Hadde bare en arm og bare en finger igjen. Ingen tenner kunne ikke ha sex siden organene var ødelagte. Og bare et havl ben. ville dere vært sammen med et menneske som så slik ut om dere hadde fått 100 milliarder ( dollar ) ?
Gjest Ulva35 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hva i alle dager skulle jeg med 100 milliarder dollar
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tar utgangspunkt i at dette er en mann. Skallet og kvisete har ingen betydning, men hvis personen hadde en personlighet som tiltalte meg, og jeg hadde kjent personen før han mistet armer, ben, øyne, nese osv, så hadde svaret vært ja, men uten betaling, men ellers....NEI! Jeg hadde syntes alt for synd i denne personen til å bli kjent med ham etter at han har mistet alle sine "deler".
Helen Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvis han ikke hadde så lenge igjen på denne jord og når jeg slipper å ha sex med han kunne jeg fint gjort det for 100 milliarder dollar jeg, hadde gjort det om det var kroner også Endret 15. februar 2007 av m@msen
Gjest Eir Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg hadde ikke blitt sammen med noen pga penger, uansett åssen de så ut. Det hjelper ikke om han hadde vært dritfin heller, så lenge vi ikke passer sammen.
Gjest Sativa Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Selvfølgelig hadde jeg gjort det. Horeri er egentlig altfor undervurdert synes jeg.
momo Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Hadde jeg ikke vært gift, kunne jeg nok gjort det ja.
Gjest Silmarill Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Selvsagt ville jeg det så lenge mannen hadde et "pent" indre Endret 16. februar 2007 av Silmarill
minienthe Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Hvis han ikke hadde så lenge igjen på denne jord og når jeg slipper å ha sex med han kunne jeg fint gjort det for 100 milliarder dollar jeg, hadde gjort det om det var kroner også ← he he, siterer
MsRP Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Hadde aldri blitt sammen med noen som hadde et motbydelig utseende nei! Finnes nok av snille gutter med "pent indre" som man slipper å bli kvalm av når man våkner ved siden av dem om morran...
Gjest nimbus Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 La oss si at dere hadde fått 100 milliarder dollar. Om dere hadde blitt sammen med en mann eller dame. Som var skallet manglet et øye hadde store kviser og vorter. Hadde ingen nese manglet ører. Hadde bare en arm og bare en finger igjen. Ingen tenner kunne ikke ha sex siden organene var ødelagte. Og bare et havl ben. ville dere vært sammen med et menneske som så slik ut om dere hadde fått 100 milliarder ( dollar ) ? ← Det at han ikke kunne ha sex høres jo ut som en fordel... Hadde jeg vært singel hadde jeg gjort det lett for en begrenset periode, men ikke hvis det var for resten av mitt liv. Det er i det hele tatt ikke mye jeg IKKE hadde gjort for så mye penger! 100 millioner kroner hadde forresten holdt lenge... Ellers enig med Sativa... Men, jeg er ikke singel, og å være utro er en av de få tingene jeg ikke ville gjort... For kjæresten min er mye bedre enn all verdens penger, såh!
Gjest Gjest 1 Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 (endret) La oss si at dere hadde fått 100 milliarder dollar. Om dere hadde blitt sammen med en mann eller dame. Som var skallet manglet et øye hadde store kviser og vorter. Hadde ingen nese manglet ører. Hadde bare en arm og bare en finger igjen. Ingen tenner kunne ikke ha sex siden organene var ødelagte. Og bare et havl ben. ville dere vært sammen med et menneske som så slik ut om dere hadde fått 100 milliarder ( dollar ) ? ← Ja, hadde nok klart det i en hel uke for 100 milliarder. Men ikke spesielt lengre enn det. Hvordan klarer du å skrive på PC-tastaturet med bare en arm? Endret 16. februar 2007 av Gjest 1
Gjest *Magica* Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Er dette et frieri, Cedric Rueben?
Gjest Silmarill Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Er dette et frieri, Cedric Rueben? ← Oi, kanskje det du får pynte meg litt jeg også
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Er dette et frieri, Cedric Rueben? ← Nei jeg er ikke så dum at jeg går frivillig inn i et fengsel
hjertesukka Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Hadde gifta meg på flekken -men så hadde jeg lagt ut bananskall og hengt opp snubletråder over hele huset.
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 men jeg lurer på hvorfor denne er flyttet til generelt siden dette er da samliv ?
Gjest *Magica* Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Nei jeg er ikke så dum at jeg går frivillig inn i et fengsel ← Du har aldri vært gift med meg, har du vel? Vi starter med en runde plastiske operasjoner og en deilig ferietur etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå