T__|:)|__S Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Nikolai Sander Fabian Alexander Adrian Vetle Endret 15. februar 2007 av T__|:)|__S
snøfnugg Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Oliver Sebastian Jone Jonathan Jonas Nicholas Storm
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Elias Tobias Lucas Martin Leander Markus
Gjest Talula Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Johannes Nikolai Christian(evnt med K) Alexander
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Dette var en fin tråd, da jeg lettere vet hva jeg skal styre unna om jeg en gang får et guttebarn. Syns alle smågutter heter det samme for tida, jeg... Lukas, Markus, Matias, Sondre, Sander. Egentlig litt morsomt at man tror man er original fordi så få voksne har disse navnene. Men virker kjedelig når poden for alltid blir hetende Lucas med C, eller Markus F, fordi det er tre andre i klassen med samme navn.
Brunhilde Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Jeg liker - Erlend - Eskil - Endre - Karsten
Kipa Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Dette var en fin tråd, da jeg lettere vet hva jeg skal styre unna om jeg en gang får et guttebarn. Syns alle smågutter heter det samme for tida, jeg... Lukas, Markus, Matias, Sondre, Sander. Egentlig litt morsomt at man tror man er original fordi så få voksne har disse navnene. Men virker kjedelig når poden for alltid blir hetende Lucas med C, eller Markus F, fordi det er tre andre i klassen med samme navn. ← Da min Lukas ble født var det ingen vi visste om som het det..men så kom alle andre Lukas'er.. - Markus og Mathias perioden var vel for noen år siden,ikke så mange som blir døpt det nå..
JallaJalla Skrevet 15. februar 2007 #18 Skrevet 15. februar 2007 Lucas for det heter sønnen min. Anders Marius
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2007 #20 Skrevet 15. februar 2007 Guttenavn er vanskelig, men liker disse i hvertfall: Ask Birk Brage Silas Viljar Heljar Sveinung ...Liker Ask best, men det heter sønnen til en kompis av min kjære, så det er helt&holdent uaktuelt. Og resten av navnene liker jeg, men ser ikke for meg at jeg vil bruke de når jeg får barn... Heldigvis har jeg goood tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå