Gå til innhold

De fineste gutte navnene du vet om ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nikolai

Sander

Fabian

Alexander

Adrian

Vetle

Endret av T__|:)|__S
Skrevet

Oliver

Sebastian

Jone

Jonathan

Jonas

Nicholas

Storm

Gjest marthepia
Skrevet

Elias

Tobias

Lucas

Martin

Leander

Markus

Skrevet

Johannes

Nikolai

Christian(evnt med K)

Alexander

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Dette var en fin tråd, da jeg lettere vet hva jeg skal styre unna om jeg en gang får et guttebarn. Syns alle smågutter heter det samme for tida, jeg... Lukas, Markus, Matias, Sondre, Sander. Egentlig litt morsomt at man tror man er original fordi så få voksne har disse navnene. Men virker kjedelig når poden for alltid blir hetende Lucas med C, eller Markus F, fordi det er tre andre i klassen med samme navn.

Skrevet

Jeg liker

- Erlend

- Eskil

- Endre

- Karsten

Skrevet
Dette var en fin tråd, da jeg lettere vet hva jeg skal styre unna om jeg en gang får et guttebarn. Syns alle smågutter heter det samme for tida, jeg... Lukas, Markus, Matias, Sondre, Sander. Egentlig litt morsomt at man tror man er original fordi så få voksne har disse navnene. Men virker kjedelig når poden for alltid blir hetende Lucas med C, eller Markus F, fordi det er tre andre i klassen med samme navn.

Da min Lukas ble født var det ingen vi visste om som het det..men så kom alle andre Lukas'er..

- Markus og Mathias perioden var vel for noen år siden,ikke så mange som blir døpt det nå..

Skrevet

Kristian

Cornelius

Leander

Ask

Skrevet

Lucas :hjerte: for det heter sønnen min.

Anders

Marius

Gjest -eline-
Skrevet

Guttenavn er vanskelig, men liker disse i hvertfall:

Ask

Birk

Brage

Silas

Viljar

Heljar

Sveinung

...Liker Ask best, men det heter sønnen til en kompis av min kjære, så det er helt&holdent uaktuelt. Og resten av navnene liker jeg, men ser ikke for meg at jeg vil bruke de når jeg får barn... Heldigvis har jeg goood tid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...