Gå til innhold

Noen som har erfaring med China Airlines?


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer en svipptur til Thailand i mai og har begynt å sjekke litt priser. Jeg sjekket litt online og der ser det ut som om KLM er billigst med 7500 kroner. Men vi tok kontakt med reisebyrå og der kan man få med SAS/Thai til 6900 kroner. Og ved videre sjekking tilbyr China Airlines billetter fra Stavanger til Bangkok for 6200 kroner. Dette er en veldig bra pris men jeg har ikke brukt China Airlines før så jeg er litt usikker. Er det noen som har benyttet seg av dette selskapet i det siste? Er det godt med benplass? Har de TV skjermer på hvert sete? Hvordan er servicen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Da er turen bestilt. Jeg fikk turen med SAS/Thai for 6155 kroner og jeg synes det er en veldig bra pris. Jeg tror jeg betalte mer for flybilletten da jeg dro til Thailand i september 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent å svare nå, siden du allerede har bestilt, men..

Vi reiste med China Airlines til Bangkok for halvannet år siden og det er mye det samme som Thai Airways. God service og god flymat (i den grad noe sånt finnes.. :forvirret: ) Vi hadde ikke eget TV i stolryggen. Jeg kan gjerne reise med China Airlines igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

China samarbeider med KLM...så det ville vært KLM fra Stavanger til Amsterdam og deretter videre med China Airlines

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gard, hvor mye regner du med å bruke på overnatting og "lommepenger"? Altså, alle kostnadene ved turen, ekskl. flybilletten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er vanskelig å si...man får hoteller i alle prisklasser så det avhenger av hvor mye luksus man ønsker å ha. Vi har blitt litt mer kravstore med årene og vi vil gjerne ha litt finere hoteller. Vi holder på å kikke på hoteller nå og jeg skal nok komme tilbake med mer detaljer etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...