Gå til innhold

Liljes prøverdagbok

lilje20

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

Var hos legen i går, satt på venterommet lenge og venta. Der var det jo selvfølgelig mange med store mager.. Ønsker meg en stor mage jeg også.. :grine:

Hadde på følelsen at ikke alt var som det skulle og det fikk jeg jo bekreftet hos legen. Han så på resultatene av blodprøven og det viste seg jo at progesteron nivået ikke er sånn som det skal og jeg har ikke fått EL av en enkel pergo...

Fikk derfor to nye kurer, dobble.. jeg gleder meg ikke til å bli en tikkende hormonbombe. :sur: men hva gjør man ikke for å få en liten spire i magen??

Skal nå vente og se om TR kommer og hvis ikke skal jeg vente til midten av april før jeg begynner på provera, så jeg ikke begynner på pergo før sambo kommer hjem.. Det er jo en fordel at han er hjemme, for det er vel ikke store sjangsen å få klaff alene.. :ler:

Så nå skal jeg prøve å ta en dag av gangen og ikke tenke så mye på det, for jeg er jo konstant stresse pga dette.. huff, og det gjør det jo ikke noe bedre. Skal pusse opp gangen og evt soverommet. Så skal jeg på IKEA og kjøpe meg ny sofa, to store gode stoler med puffer, vitrineskap og nytt salongbord.. Det gleder jeg meg til. ;) Få fornyet litt hjemme etter at jeg har malt.. Det er deilig å se at det ikke er så mye som skal til for å få det lysere og bedre hjemme. Det er deilig med litt forandring.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei igjen.Så dumt at det ikke ble noen el da av tablettknaskinga.Nå er jeg i samme båt som deg. har fått resept på provera og pergo i dag og jeg begynner med provera den 2 april.spennende.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei igjen alle sammen!

I dag holdt jeg på å dette av pinnen, skulle en tur på toalettet i første pause på jobben og trur dere ikke TR var på besøk igjen. Det er jo ikke mer enn 13 dager siden sist. Jeg blir gal av dette jeg. Jeg hadde jo håpet av proveraen kunne gi meg regelmessige sykluser, men det ser neimen ikke sånn ut. :sur:

Ja, vi får vel bare ta det med ro og la barten gro.. :) Er ikke annet å gjøre. Jeg skal på en ny pergo i midten av april hvis alt går etter planen så vi får håpe ting ordner seg før det.

Ha en strålene fin vårdag alle sammen! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Alt gikk ikke som planlagt, men nå er jeg endelig i gang med min 2 pergo kur (dobbel) Da er det bare å ta "godt" imot bivirkningene og håpe på et godt resultat

denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!

Håper pergo får fart på sakene ;)

Takk! Lykke til, til deg også Bizzy. Har lest om hva som er skjedd og føler virkelig med deg...

Vi tar en dag om gangen og holder motet oppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...