Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg har Dove Summer Glow som jeg bruker av og til hvis jeg vil ha litt farge. Liker ikke lukta, så bruker ikke så ofte.. :sjenert: Lurte bare på om man kan bruke det i fjeset også, uten at det ser helt falsk ut? Ser helt død ut om vinteren så hadde vært fint med litt farge. Og finnes det en måte å kamuflere lukta på?

Takk for svar

Skrevet

Ville ikke brukt den i ansiktet..

Ville heller kjøpt den fuktighets-selvbruningskremen basert for ansiktet fra Natusan. De har en til kroppen og en til ansiktet.. Er også i samme prisklasse som Dove sin.

Lukten er det lite man får gjort noe med dessverre :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har brukt den i ansiktet, og syns ikke det ser falskt ut :) Lukta vet jeg ikke noe om dessverre, men den er ikke god, nei.

Gjest Vidvandre
Skrevet
Ville ikke brukt den i ansiktet..

Ville heller kjøpt den fuktighets-selvbruningskremen basert for ansiktet fra Natusan. De har en til kroppen og en til ansiktet..

Hva er egentlig forskjellen på selvbruningskrem som brukes i ansiktet og kroppen? Er liksom den i ansiktet mildere? Isåfall kan jeg heller blande den ut eller bruke veldig veldig lite (det kommer jeg til gjøre uansett, vil jo ikke bli brungul i ansiktet). Hm, tror jeg bare smasjer på litt jeg og ser :ler:

Skrevet

mine erfaringer med ansikt og kropp selvbruning er at den i ansiktet er mye MYE sterkere enn den for kroppen. Syntes det er veldig rart, så jeg bruker nå kun kroppselvbruner i både ansikt og på kroppen.

Favoritten er sprayen fra Clinique.

http://www.slapiton.tv/acatalog/clinique_self_tan_spray.gif

men styr unna den for ansiktet!!

http://f5c.yahoofs.com/shopping/mcid6_5805...m_____DxzrUbiNk

Tips: Påfør selvbruneren om kvelden før du legger deg, og dusj dagen etter. Ingen lukt! :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg har brukt det litt nå og syntes det funker fint, så hurra :o)

Skrevet

Ville ikke brukt den Dove kremen i ansiktet. Hvertfall ikke over tid. Det er en body lotion, så det kan huden i ansiktet bli uren og stygg av.

Forstår egentlig ikke at noen liker verken Dove elle Nivea sin body lotion med farge. Har erfaring med begge selv og har brukt Nivea sin som er beregnet til ansiktet, og en tilsvarende fra Piz Buin og huden ble klissete og ekkel og uren.... Aldri mer.

Det er noe rart i den Dove summer glow.... Både jeg og søsteren min begynner å kaldsvette hver gang vi brukte den, akkurat som huden ikke fikk puste :overrasket:

Pluss at den smitter av på bh og hvite topper hvis man svetter. Brukte den i fjor sommer og var IKKE fornøyd... æsj Liker mye bedre ordentlig selvbruningskrem/spray.

Skrevet

Det har kommet en til ansikt!!

jeg har vært og kjøpt: Dove summer glow daily face moistuiser.

Ikke brukt den så lenge..... men Fin beholder med trykk pumpe håper den svarer til forventningene....

Til en vinter blek hud som ønsker litt glød :))

Skrevet

Har brukt dove sin på kropp og ansikt og er kjempefornøyd. Er på min 2. flaske.

Natusan sin for ansikt fikk jeg masse urenheter av, enda jeg hadde den som var for uren hud. Styr unna!

Spennende med egen for ansiktet fra Dove. Skal prøves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...