Gjest prestekrage Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 I kjøleskap/kjøkkenskap har jeg bla: 3 egg grovt og fint hvetemel sukker (litt) margarin Olje (raps) bakepulver/ vaniljesukker gulrot Gjær ++++ (kun basic) 1l melk (woops- gikk ut for 3 dager siden) Noen som har noen gode ideer? Tenkte litt på grove vafler pga melken- men er nesten tom for både syltetøy og brunost. Er hjemme med sykt barn og på nippet til å kjede meg ihjel. (kommer meg ikke på butikken så jeg får handlet).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Pannekaker! så lenge ikke melka er klumpete så går det nok greitt å putte de i pannekakene! Med sukker på. Yummi! Endret 14. februar 2007 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 14. februar 2007 #3 Del Skrevet 14. februar 2007 Gulrotkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 14. februar 2007 #4 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Drua: Tenkte faktisk på gulrot kake jeg også (var derfor jeg nevne gulrot). Men har bare vanlig hvitt sukker- har bare laget gulrotkake en gang før- da var det brunt sukker. Men- for å være kreativ- kan jeg bruke det grove melet til noe sånn da (halvblande forex)?? (har du oppskrift blir jeg kjempeglad) MiniMjau: Takk for forslaget- men jeg er ikke noe glad i pannekaker (da skal det evt toppes med kjøtt- og da blir det middag...)!! Endret 14. februar 2007 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 14. februar 2007 #5 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er i full gang med å lage pannekaker nå. Er syk, og trenger litt trøste-mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. februar 2007 #6 Del Skrevet 14. februar 2007 Grove gulrotmuffins? Prøvde en gang en oppskrift fra en svensk muffins-side. Var typen amerikanske store muffins, og jeg lade dem med krydder oppi. Trur det var i hvertfall spisskum, og sikkert noe urter. Var vannvitting gode til klar grønnsakssuppe, eller delt i to med gulost på. Hmm, jaggu fant jeg siden, men ikke akkurat den oppskriften. Her er www.dagensmuffin.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå