Gå til innhold

Noe godt utav dette

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

I kjøleskap/kjøkkenskap har jeg bla:

3 egg

grovt og fint hvetemel

sukker

(litt) margarin

Olje (raps)

bakepulver/ vaniljesukker

gulrot

Gjær

++++ (kun basic)

1l melk (woops- gikk ut for 3 dager siden)

Noen som har noen gode ideer? Tenkte litt på grove vafler pga melken- men er nesten tom for både syltetøy og brunost.

Er hjemme med sykt barn og på nippet til å kjede meg ihjel. (kommer meg ikke på butikken så jeg får handlet)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pannekaker! så lenge ikke melka er klumpete så går det nok greitt å putte de i pannekakene!

Med sukker på. Yummi!

Endret av MiniMjau
Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Drua: Tenkte faktisk på gulrot kake jeg også (var derfor jeg nevne gulrot). Men har bare vanlig hvitt sukker- har bare laget gulrotkake en gang før- da var det brunt sukker.

Men- for å være kreativ- kan jeg bruke det grove melet til noe sånn da (halvblande forex)??

(har du oppskrift blir jeg kjempeglad)

MiniMjau: Takk for forslaget- men jeg er ikke noe glad i pannekaker (da skal det evt toppes med kjøtt- og da blir det middag...)!!

Endret av prestekrage
Skrevet

Jeg er i full gang med å lage pannekaker nå. Er syk, og trenger litt trøste-mat..

Skrevet

Grove gulrotmuffins? Prøvde en gang en oppskrift fra en svensk muffins-side. Var typen amerikanske store muffins, og jeg lade dem med krydder oppi. Trur det var i hvertfall spisskum, og sikkert noe urter. Var vannvitting gode til klar grønnsakssuppe, eller delt i to med gulost på.

Hmm, jaggu fant jeg siden, men ikke akkurat den oppskriften. Her er www.dagensmuffin.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...