Gjest prestekrage Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 I kjøleskap/kjøkkenskap har jeg bla: 3 egg grovt og fint hvetemel sukker (litt) margarin Olje (raps) bakepulver/ vaniljesukker gulrot Gjær ++++ (kun basic) 1l melk (woops- gikk ut for 3 dager siden) Noen som har noen gode ideer? Tenkte litt på grove vafler pga melken- men er nesten tom for både syltetøy og brunost. Er hjemme med sykt barn og på nippet til å kjede meg ihjel. (kommer meg ikke på butikken så jeg får handlet)..
MiniMjau Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Pannekaker! så lenge ikke melka er klumpete så går det nok greitt å putte de i pannekakene! Med sukker på. Yummi! Endret 14. februar 2007 av MiniMjau
Gjest prestekrage Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Drua: Tenkte faktisk på gulrot kake jeg også (var derfor jeg nevne gulrot). Men har bare vanlig hvitt sukker- har bare laget gulrotkake en gang før- da var det brunt sukker. Men- for å være kreativ- kan jeg bruke det grove melet til noe sånn da (halvblande forex)?? (har du oppskrift blir jeg kjempeglad) MiniMjau: Takk for forslaget- men jeg er ikke noe glad i pannekaker (da skal det evt toppes med kjøtt- og da blir det middag...)!! Endret 14. februar 2007 av prestekrage
MiniMjau Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er i full gang med å lage pannekaker nå. Er syk, og trenger litt trøste-mat..
Kvist Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Grove gulrotmuffins? Prøvde en gang en oppskrift fra en svensk muffins-side. Var typen amerikanske store muffins, og jeg lade dem med krydder oppi. Trur det var i hvertfall spisskum, og sikkert noe urter. Var vannvitting gode til klar grønnsakssuppe, eller delt i to med gulost på. Hmm, jaggu fant jeg siden, men ikke akkurat den oppskriften. Her er www.dagensmuffin.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå