Gå til innhold

Den perfekte gave? Hjelp!!!


Livets datter

Anbefalte innlegg

Faren min blir 50 neste helg. En mann som har ALT, og ikke ønsker seg noen ting. Tips og forslag mottas med takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elektronisk dart-spill! Ga d til sambis til jul......KNALLSUKSESS!!!....hos gutter i alle aldre......Anbefales på d varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kunst

- "Designting" til kjøkknet: vinåpner, vinpropp, pizzaskjærer, gode kniver

- Golfsett til innendørsbruk

- Reisevekkerklokke

- Lommelerke

- Abonnement på blad innen hans interessefelt

- Teater/kinobilletter/gavekort på restaurant

- Vin med selvlaget etikett (bare legg flaska i varmt vann, så går den gamle etiketten lett av)

- Hjemmelaga bløtkake, ostekake, kransekake eller klippekort på slike tjenester...

- Kurv med mat/drikke. Ga selv en slik i gave til 70 og 75 jubilanter. Gjorde stor suksess: Hadde en god kaffelikør, nykvernet kaffe, en pose te, litt eksklusivt godteri, kandisukkerpinner, twist, servietter og stearinlys.

- Design isskrape til bilen

- Leselampe

- Matlagingskurs

Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Elektronisk dart-spill! Ga d til sambis til jul......KNALLSUKSESS!!!....hos gutter i alle aldre......Anbefales på d varmeste!

Mye gav du for det da?

hørtes jo gøy ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritgøy! Men d var litt dyrt....ALTFOR dyrt!!! D finnes i forskjellige utgaver; en rimeligere type kostet åttehundre og noe, men hadde bare to monitorer. Den typen jeg kjøpte kostet ca 1300,-, men det har fire monitorer, flere spill og går både på strøm og batteri. D følger m spesialpiler som ikke ødelegger veggen når du bruker d innendørs. De hadde tre forskjellige typer i en stor biljardbutikk i Oslo. HVis du vil vite mer, bare send meg en PM, så skal du få navn både på spillet og butikken.

Du får se på d som en investering, dere får mye moro m d i årene fremover, for å si d sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...