Gå til innhold

Bush renser verden


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men :det er meget bra at det nå er satt i verk nesten aggressiv forsknngsvirksomhet der borte langs problematikken. Er det NOE USA kan, så er det forskning.

Milo

Inlegget er redigert

Colargol -moderator

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan våger du og kalle bush en fjott. Hadde det ikke vært for den store Bush og amerikanerene så ville terroristene ha slått seg løs i Norge og alle andre land. Det er bare Bush som gjør noe med klimaet det må du da forstå.

Bush er et geni og kan ikke gjøre noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. USA er et forbilde for resten av verden og vi har mye å takke dem for. Hadde det ikke vært for Bush og hans sterke lederegenskaper hadde muslimene invadert oss for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men :det er meget bra at det nå er satt i verk nesten aggressiv forsknngsvirksomhet der borte langs problematikken. Er det NOE USA kan, så er det forskning.

Ja, og de er flinke til å fortie resultatene av forskningen dersom de ser det nødvendig. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han Bush har fått gjennomgå litt mye i det siste så jeg ville komme med en liten motytring, noe positivt om Bush og amerikansk politikk..men hva i helsike skal jeg si...nei, jeg finner intet positivt så da er det vel ikke noe vesentlig mer å si om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...