Amadea Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #641 Del Skrevet 27. mars 2008 Siden Multi her var så imponert, så får jeg pröve å leve opp til forventningene. Her er hva jeg har planer om at vi skal pusle med i helga: (legger opp til en skikkelig bryllupsplanleggingshelg, men jeg legger ALLTID for ambisiöse planer...) Se gjennom gjestelista, hvem kan tenkes å komme, hvor skal de bo... Skrive under på papirene og sende de Titte på hotell til den korte ferieturen vi planlegger rett etter bryllupet Finne ut hvordan i alle dager vi åpner filen som fetteren har sendt med invitasjon. Be om prisoverslag fra trykkeri Bestemme oss for hva si önsker oss (og legge inn önskeliste på nett?) Lete etter annen frisör, ble ikke fornöyd der jeg var för påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 27. mars 2008 Kjaeresten har forresten bestilt overnatting bryllupsnatta. Hmmm... Ringer? Er det sånt som vi burde begynne å titte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 29. mars 2008 #643 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) <-- forlovern, du og jeg (tjihi) Har forresten bestilt time til oss i brudesalongen. :juhu: :juhu: Slöret skal jeg pröve når jeg pröver kjolen neste måned. Det har blonekant hele veien rundt og er 2,5 meter langt eller noen. Den korte siden av slöret er egentlig til å ha foran ansiktet för man vies, vet ikke hav jeg synes om det, men... Det går jo an å ha den bak hele tiden også. har også fått tilbud om å låne et annet slör. Det er helt blondefritt tror jeg. (Jeg synes i grunnen det er veldig fint med blonder, bare de passer til kjolen, så) Åååå gleder meg til å se deg i kjolen! Jeg er virkelig imponert over den planleggingen din. Jeg og Flink Ha en kjempefin lørdag Amadea! Og resten av gjengen Endret 29. mars 2008 av Pingse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #644 Del Skrevet 29. mars 2008 Så göy det var å lage önskeliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. mars 2008 #645 Del Skrevet 29. mars 2008 Så göy det var å lage önskeliste! Kjempegøy er det! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mars 2008 #646 Del Skrevet 30. mars 2008 Så göy det var å lage önskeliste! Er det? Og jeg som synes det er vanskelig å finne et svar når familien spør hva jeg ønsker meg til jul eller til fødselsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #647 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det? Og jeg som synes det er vanskelig å finne et svar når familien spør hva jeg ønsker meg til jul eller til fødselsdag. Jeg også. Önsker meg alltid böker jeg. Men da jeg gikk inn på de sidene der man kunne legge inn önskeliste, fikk jeg lyst på ALT! Var nesten som å shoppe uhemmet på internet uten å bry seg om dekningen på VISA-kortet. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mars 2008 #648 Del Skrevet 30. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 30. mars 2008 #649 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Endret 30. mars 2008 av Pingse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 30. mars 2008 #650 Del Skrevet 30. mars 2008 synes ønskelister er kjempe vanskelig jeg da... vi har bestilt ringene våre.. kan jo fort skje en feil eller no.. greit å ha litt tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mars 2008 #651 Del Skrevet 30. mars 2008 Ønkelister er kjempevanskelige. Får mest penger eller bøker, når det er noe jeg. Også vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe for pengene jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mars 2008 #652 Del Skrevet 30. mars 2008 Det er kjempevanskelig med ønskelister. Men det er klart, det er en viss forskjell på bursdag og bryllup.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 #653 Del Skrevet 31. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 31. mars 2008 Mmmm. Takk! Tror jeg trengte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #655 Del Skrevet 31. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 31. mars 2008 Takk Loffen! Hmmm, lurer på hvor det ble av motivasjonen og tiltakslysten. Ble den borte med den timen vi "mista" tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. mars 2008 #657 Del Skrevet 31. mars 2008 Hmmm, lurer på hvor det ble av motivasjonen og tiltakslysten. Ble den borte med den timen vi "mista" tro? Selvfølgelig.... det er forklaringen på alt jeg ikke har gjort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. mars 2008 #658 Del Skrevet 31. mars 2008 Den forklaringen har jeg sansen for! Men betyr det at den først kommer tilbake i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2008 #659 Del Skrevet 31. mars 2008 Liker å vite at jeg kan sette meg tilbake og nyte at tiltakslysten er på sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2008 #660 Del Skrevet 31. mars 2008 Liker å vite at jeg kan sette meg tilbake og nyte at tiltakslysten er på sommerferie Ja , det var helt klart at min også forsvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå