Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Siden Multi her var så imponert, så får jeg pröve å leve opp til forventningene. :ler:

Her er hva jeg har planer om at vi skal pusle med i helga: (legger opp til en skikkelig bryllupsplanleggingshelg, men jeg legger ALLTID for ambisiöse planer...)

Se gjennom gjestelista, hvem kan tenkes å komme, hvor skal de bo...

Skrive under på papirene og sende de

Titte på hotell til den korte ferieturen vi planlegger rett etter bryllupet

Finne ut hvordan i alle dager vi åpner filen som fetteren har sendt med invitasjon. Be om prisoverslag fra trykkeri

Bestemme oss for hva si önsker oss (og legge inn önskeliste på nett?)

Lete etter annen frisör, ble ikke fornöyd der jeg var för påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjaeresten har forresten bestilt overnatting bryllupsnatta. :sjarmor:

Hmmm... Ringer? Er det sånt som vi burde begynne å titte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: <-- forlovern, du og jeg (tjihi)

:fnise:

Har forresten bestilt time til oss i brudesalongen. :juhu: :juhu:

Slöret skal jeg pröve når jeg pröver kjolen neste måned. Det har blonekant hele veien rundt og er 2,5 meter langt eller noen. Den korte siden av slöret er egentlig til å ha foran ansiktet för man vies, vet ikke hav jeg synes om det, men... Det går jo an å ha den bak hele tiden også. har også fått tilbud om å låne et annet slör. Det er helt blondefritt tror jeg. (Jeg synes i grunnen det er veldig fint med blonder, bare de passer til kjolen, så)

Åååå gleder meg til å se deg i kjolen! :hoppe:

Jeg er virkelig imponert over den planleggingen din. :)

:Nikke: Jeg og

Flink :kose:

Ha en kjempefin lørdag Amadea! Og resten av gjengen :)

Endret av Pingse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så göy det var å lage önskeliste! :lur:

Er det? Og jeg som synes det er vanskelig å finne et svar når familien spør hva jeg ønsker meg til jul eller til fødselsdag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det? Og jeg som synes det er vanskelig å finne et svar når familien spør hva jeg ønsker meg til jul eller til fødselsdag. :ler:

Jeg også. Önsker meg alltid böker jeg. Men da jeg gikk inn på de sidene der man kunne legge inn önskeliste, fikk jeg lyst på ALT! Var nesten som å shoppe uhemmet på internet uten å bry seg om dekningen på VISA-kortet. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ønskelister er kjempe vanskelig jeg da... vi har bestilt ringene våre.. kan jo fort skje en feil eller no.. greit å ha litt tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønkelister er kjempevanskelige.

Får mest penger eller bøker, når det er noe jeg. Også vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe for pengene jeg fikk. :vetikke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempevanskelig med ønskelister. Men det er klart, det er en viss forskjell på bursdag og bryllup..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Loffen! :klem:

Hmmm, lurer på hvor det ble av motivasjonen og tiltakslysten. Ble den borte med den timen vi "mista" tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmmm, lurer på hvor det ble av motivasjonen og tiltakslysten. Ble den borte med den timen vi "mista" tro?

Selvfølgelig.... det er forklaringen på alt jeg ikke har gjort i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å vite at jeg kan sette meg tilbake og nyte at tiltakslysten er på sommerferie :ler:

Ja , det var helt klart at min også forsvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...