Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rumpemassasje hørtes deilig ut!

Jeg har noen skikkelig ømme punkter der vet jeg. :ler:

Skrevet

Oppdatert planleggingsliste:

Alt under kontroll

15 - 8 måneder för (desember 2007)

Type bryllup: Formelt / halvformelt. Stort. Sommerbryllup :)

Budsjett

Sted og dato: Min kjaeres hjemsted. Kirka og selskapstelt. 8. august 2008

Gjesteliste

Forhåndsbestille catering Möte 5/3

Bestille partytelt - halvparten betalt

Bestille brudekjole - halvparten betalt

Ordne papirer - jeg har fått födselsattest på flere språk i posten. Må höre med presten hva mer som trengs. Presten mener det ikke haster enda.

Velg og snakk med forlovere og brudebarn

Bestille fotograf og video

Booke musikk Brudgommens fetter til kirken og apreitif. DJ til festen

Sende "sett av datoen"-kort

7 - 5 måndeder för (mars 2008)

Bestille bryllupsreise - betalt 40% av cruiset. En kort ferietur rett etter bryllupet gjenstår. Ordnes rundt påske.

Booke eventuell transport til bryllupet

Klaer til brudgom

Klaer til brudebarn

Tilbehör til bruden (sko, undertöy, smykker...) - smykker og strömpebånd i orden

Sende invitasjoner

Bestille ringer

Ordne med overnatting til gjestene - i gang med dette

Önskeliste

Bestille frisör

Pröve og velge meny

Prövetime kjole

Tror endel av de tingene hvor jeg har satt som frist i mars kan utsettes litt mere.

Det som haster mest nå er å få ordnet med invitasjoner og å bestille time hos frisör.

Skrevet
Tror jeg skal ta med meg söster og forlover på SPA når de kommer. :klem:

:idesmil::hoppe:

Skrevet
:idesmil::hoppe:

:juhu:

Vi har vaert ganske flinke i det siste:

- Cateringmann var innom på söndag (da var jeg ute på helgetur, hehe, så kjaeresten fikk ta seg av det) for å se på hvor selskapsteltet skal settes opp

- I går var jeg innom frisörsalong og ba om pris. De hadde et pakketilbud med diverse skjónnhetsbehandling også. Lurer på om jeg skal ta en vanlig frisörtime der först og se om jeg liker dem för jeg bestemmer meg...

- Fetter er i gang med invitasjonene og vi har skrevet tekst. Driver og ordner med litt praktisk info som ikke får plass i invitasjonen, men som vi må sende ved som fölgeskriv eller legge ut på internett eller noe. (Må tenke på det...). Der skal vi ha kart, veibeskrivelse, flyselskaper, billeieselskaper, buss- og toginfo, overnattingsmuligheter, klima, at folk må si i fra om allergier og andre spesielle behov... og... har jeg glemt noe da?

- I morgen skal vi prövesmake meny! :namnam: :juhu:

Puh! Mye å tenke på og ordne altså!

Skrevet
Driver og ordner med litt praktisk info som ikke får plass i invitasjonen, men som vi må sende ved som fölgeskriv eller legge ut på internett eller noe. (Må tenke på det...). Der skal vi ha kart, veibeskrivelse, flyselskaper, billeieselskaper, buss- og toginfo, overnattingsmuligheter, klima, at folk må si i fra om allergier og andre spesielle behov... og... har jeg glemt noe da?

Du tenker jo på alt :kose:

I morgen skal vi prövesmake meny! :namnam: :juhu:

:sikle::spise:

Skrevet

Nam! Det var supergod mat! Gleder oss! :juhu: :spise:

Nå har jeg bestilt frisörtime der hvor de driver med brudepynting. Blir jeg fornöyd med den så bestiller jeg der. :) Er veldig fornöyd med "min" frisör når det gjelder farge og klipp, men jeg satte opp håret der en gang og var ikke så veldig fornöyd med det. Har heller aldri hört om noen som har gått der for å ordne seg til bryllupsdagen. Tror rett og slett ikke det er deres greie. Så da må jeg pröve noe annet. Det blir spennende!

Skrevet (endret)

I morgen fyller lilleniesesnuppa tre år. Da kjaeresten spurte hva hun önsket seg sa hun "Sklie!" Kjaeresten påpekte at det ble for dyrt og at hun heller fikk går i parken for å skli. Da så hun leeenge på han og så sa hun at da önsket hun seg fisk. :ler: Hun er nå skjönn da! :hjerte: Så i dag har vi kjöpt fire akvariefisk (de har akvarium altså, men de er for tiden tomt). :fisk: Stakkars, de ligger i posen sin, vi bare åpnet den så de skal få oksygen og satte posen i en sylinderformet gryte. Det ser litt trangt ut for dem stakkars, men de klarer seg vel til i morgen.

Jeg er trött, men burde egentlig lest litt til eksamen som jeg har på mandag. Usj... ja, ja, det hjelper vel ikke å sitte her og klage...

Endret av Amadea
Skrevet

Så mye å tenke på i forhold til bryllupet! Synes det er fantastisk omtenksomt at du tenker på allergier og klima og slikt, gjestene karer vel å finne ut noe selv! :klem:

Lurt å bestille en prøvetime til den frisøren sikkert. :Nikke:

Lykke til videre i planleggingen!

Og ps. Det går sikkert bra med fisken. :fnise:

Skrevet

Jeg må kjøpe :fisk: i dag jeg... sugekoppfisken min døde i går så nå er det ingen som tar seg av all sktten som ligger i bun... :tristbla:

meeeeen jeg er egentlig innom for å si:

God helg :skaal:

Skrevet

Du kan få en av våre 3 digre sugekoppfisker dinedama..

God helg Amadea! :klem:

Skrevet

ooo :)

Ja jeg trenger iværtfall to :)

Skrevet
Så mye å tenke på i forhold til bryllupet! Synes det er fantastisk omtenksomt at du tenker på allergier og klima og slikt, gjestene karer vel å finne ut noe selv! :klem:

Lurt å bestille en prøvetime til den frisøren sikkert. :Nikke:

Lykke til videre i planleggingen!

Og ps. Det går sikkert bra med fisken. :fnise:

Hm... Trodde det var vanlig å gi litt praktisk informasjon jeg. Men det får ikke plass i innbydelsen...

Takk for lykkeönskninger!

Ja, det gikk bra med fiskene :ler:

Jeg må kjøpe :fisk: i dag jeg... sugekoppfisken min døde i går så nå er det ingen som tar seg av all sktten som ligger i bun... :tristbla:

meeeeen jeg er egentlig innom for å si:

God helg :skaal:

Takk for det, så koselig!

Så trist med fisken da! :(

God helg Amadea! :klem:

Takk i like måte!

I dag har jeg vaert og handla bursdagsgave til Pingse! :sjarmor:

Også har vi bestemt oss for å ikke stresse så mye med invitasjonene. Hadde egentlig tenkt å ha de fedig til påske så vi får gitt de personlig til så mange som mulig. Men vi trenger litt tid til å finne trykkeri, papir, etc, og jeg har fryktelig mye å gjöre neste uke. Vi har jo sendt ut "save the date" kort, så innbydelsen haster egentlig ikke. Så da er det jo ikke noe vits i å stresse med det. Demed ble den "tidsfristen" utsatt. :)

Catering derimot er nesten i boks. Det mangler bare at vi skriver mail til de om hva vi bestemmer oss for og at vi betaler depositumet. Litt usikker enda på om vi skal spytte inn litt mere penger pr person for å få en skikkelig fin forrett. :spise: Vi får snakke litt om det i kveld.

Skrevet
I dag har jeg vaert og handla bursdagsgave til Pingse! :sjarmor:

:gave::hoppe:

Og jeg har kjøpt flybillett og kommer snart på til besøk deg! :juhu:

Også har vi bestemt oss for å ikke stresse så mye med invitasjonene. Hadde egentlig tenkt å ha de fedig til påske så vi får gitt de personlig til så mange som mulig. Men vi trenger litt tid til å finne trykkeri, papir, etc, og jeg har fryktelig mye å gjöre neste uke. Vi har jo sendt ut "save the date" kort, så innbydelsen haster egentlig ikke. Så da er det jo ikke noe vits i å stresse med det. Demed ble den "tidsfristen" utsatt. :)

Nei, det trenger dere ikke å stresse noe med, alle vet jo når bryllupet skal stå. Men jeg gleder meg til å se invitasjonen! :hoppe:

Catering derimot er nesten i boks. Det mangler bare at vi skriver mail til de om hva vi bestemmer oss for og at vi betaler depositumet. Litt usikker enda på om vi skal spytte inn litt mere penger pr person for å få en skikkelig fin forrett. :spise: Vi får snakke litt om det i kveld.

:sikle::spise:

:kose:

Skrevet
Og jeg har kjøpt flybillett og kommer snart på til besøk deg! :juhu:

:juhu: Det minner meg på at jeg må ringe brudesalongen og höre om jeg kan få prövetime den lördagen. :hoppe:

Da har jeg skrevet mail til cateringen og bekreftet at vi önsker deres tjenester og hvilken meny vi har valgt. Guri, dette er uten tvil den störste utgiftsposten, så det er litt :redd: , men det blir nok veldig bra! :bryllup:

Skrevet

:skratte:

Kjaeresten sitter her i sofaen med et engelskkurs på laptopen. Og aerlig talt, nå begynner jeg å bli litt bekymra, for han laerer jo bare å flörte! Förste kapittel var flörting på stranda, så smalltalk på t-banen og nå "er" han på fest og legger ut om hvor pene damene er!!!!!

:hoho:

Trenger jeg å nevne at firmaet som har utviklet språkkurset holder til i Malaga?

Skrevet
:hoho: Det viktigste med det språkkurset er å gjøre dem i stand til å snakke med turistene?
Skrevet
:juhu: Det minner meg på at jeg må ringe brudesalongen og höre om jeg kan få prövetime den lördagen. :hoppe:

Jaaaa! Det hadde vært moro! :hoppe:

Da har jeg skrevet mail til cateringen og bekreftet at vi önsker deres tjenester og hvilken meny vi har valgt. Guri, dette er uten tvil den störste utgiftsposten, så det er litt :redd: , men det blir nok veldig bra! :bryllup:

Huff, catering er nok ikke billig nei... Men så blir det jo tidenes bryllup også da! :juhu:

(Ehhh ja, det er jo ikke meningen å fornærme de andre vordende brudene her, men det er jo dette bryllupet jeg er mest engasjert i da :sjenert:;):fnise: )

:skratte:

Kjaeresten sitter her i sofaen med et engelskkurs på laptopen. Og aerlig talt, nå begynner jeg å bli litt bekymra, for han laerer jo bare å flörte! Förste kapittel var flörting på stranda, så smalltalk på t-banen og nå "er" han på fest og legger ut om hvor pene damene er!!!!!

:hoho:

Det siste der kan han jo få bruk for i bryllupet, så lenge han roer ned flørtinga :fnise:

Ha en strålende dag! :sol:

Skrevet

Innom på en runde for å ønske God påske :klemmer:

Skrevet

Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...