Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ganske bra dette, synes jeg da. :)

På fredag skrev vi kontrakt med fotografen. Har fått veldig godt inntrykk av han!

Vi har fått tak i telefonnummeret til en DJ som vi har sett i aksjon flere ganger så i morgen skal kjaeresten ringe han. Håper å kunne fargelegge enda et punkt grönt i morgen.

Og, sist men ikke minst skal vi til Barcelona til helgen! :-D Gleder meg, jeg bare elsker Barcelona! Og som en bonus (eller egentlig grunnen til vi drar, men jeg skal kose meg med litt andre ting også, hehe) blir det bryllupsplanlegging. Der bor nemlig deler av kjaerstens familie. Fetter 1 skal hjelpe oss med musikk i kirken og til aperitifen. Så nå fikk jeg beskjed om å skrive ned musikkönskene mine og ta de med. Kjekt å ha denne bryllupsdagboka nå. Jeg har nemlig alt her! Bare å finne frem til linken med musikk det! :)

Fetter 2 skal lage invitasjonene våre. Det blir spennende! Han er en flink animasjonstegner. Han har blant annet laget denne: link Så det blir göy å se hva han finner på til oss.

Tante og söster skal nok hjelpe til med forskjellige ting. Blant annet vil nok kjaeresten lete etter dress i Barcelona. Da kan den vordende bruden ta seg en tur på en strandkafé i mens. :briller2: Jeg får nemlig ikke se dressen för den store dagen.

Gleeeder meg!!!

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stresset bare av å lese listen din. :fnise: Men det virker jo som om du har alt under kontroll. Så flink fetteren er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klemmer: Guri, dere har jo fått gjort masse dere!!! Så gøy dette blir!

Dere må kose dere masse i helgen! Misunner dere jeg.. Jeg vil også til Barcelona..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sinnsykt kult å ha en fetter som han da.. han kan sikkert lage noe kjempefint til dere.. og ikke minst originalt!! har ikke sett noe på siden din ennå.. men jeg får ta meg en titt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg gjennom dagboka di... det første som slo meg var :

shit den dama har kontroll.. følte meg plutselig fryktelig uorganisert!

Ser ut som det kommer til å bli ett skikkelig koselig bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig med en helg i Barcelona da!!! :rødme:

Skal si du har orden i sakene! Og så flott å få hjelp til invitasjonene! De kommer jo til å bli helt unike!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naeh! Så hyggelig med så mye besök! :klem:

Jeg blir stresset bare av å lese listen din. :fnise: Men det virker jo som om du har alt under kontroll. Så flink fetteren er!

Jeg blir fort veldig stresset, det skal jeg vaere den förste til å innrömme. Og det er det som er så bra med de listene. For da ser jeg hva som må prioriteres og hva som kan vente. Ellers ville det blitt helt kaos oppe i hodet mitt!

Så morsomt å få spesiallagde innbydelser :)

Ja vi er heldige med den!

Hei vennen! :klemmer: Guri, dere har jo fått gjort masse dere!!! Så gøy dette blir!

Dere må kose dere masse i helgen! Misunner dere jeg.. Jeg vil også til Barcelona..

Takk! :klem: Gleder meg! :klem:

Nå har jeg lest meg gjennom dagboka di... det første som slo meg var :

shit den dama har kontroll.. følte meg plutselig fryktelig uorganisert!

Ser ut som det kommer til å bli ett skikkelig koselig bryllup!!

Wow, har du lest HELE dagboka! *imponert*

Jeg er ganske glad i å organisere. Hehe.

Å så herlig med en helg i Barcelona da!!! :rødme:

Skal si du har orden i sakene! Og så flott å få hjelp til invitasjonene! De kommer jo til å bli helt unike!!

:klem:

Jaa! Gleder meg! Takk for besök! :klem:

Også en klem til Loffen. Vet ikke hvorfor jeg ikke fikk sitert deg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå booket DJ! :banantroll: :danse::danser::danse: :banantroll:

Vi har også kanskje bestemt oss for catering. Ser veldig lovende ut. Det eneste jeg reagerer på er prisen på fri bar. Jeg mener vi kan droppe dette fra cateringen og heller gå for min alternative plan. :lur: For prisen vi har fått fra cateringen (fast pris per gjest) ville vi fått fem - seks drinker per person med min alternative plan! Jeg mener at fem -seks drinker per person er veldig mye! Greit at noen drikker det, men det er tross alt et gjennomsnitt vi snakker om. Jeg mener at gjennomsnittet ligger på tre drinker per person (og da tror jeg jeg tar i). Dette er jo etter aperitif, hvitvin til forretten, rödvin til hovedretten, sjampis til dessert og cognac / likör til kaffen! :skaal: Men kjaeresten er ikke enig og mener vi skal gå for cateringens tilbud... :rope:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg ang alkoholserveringen. 6 drinker er det få som drikker. Spesiellt ETTER alt det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, sist men ikke minst skal vi til Barcelona til helgen!

Barcelona! :hjerte: Såååå fint! Blir koselig med alt dere skal gjøre der :)

Jeg blir fort veldig stresset, det skal jeg vaere den förste til å innrömme.

Og jeg kan være den første til å skrive under på det ;):fnise:

Men du er utrolig flink til å organisere da, jeg er kjempeimponert over alt du får til! Og stolt! Det kommer til å bli et fantastisk bryllup :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fort veldig stresset, det skal jeg vaere den förste til å innrömme. Og det er det som er så bra med de listene. For da ser jeg hva som må prioriteres og hva som kan vente. Ellers ville det blitt helt kaos oppe i hodet mitt!

:fnise: Slik er det hos meg også. Selv om listene mine ikke handler om bryllup, da.

Vi har nå booket DJ! :banantroll: :danse::danser::danse: :banantroll:

Vi har også kanskje bestemt oss for catering. Ser veldig lovende ut. Det eneste jeg reagerer på er prisen på fri bar. Jeg mener vi kan droppe dette fra cateringen og heller gå for min alternative plan. :lur: For prisen vi har fått fra cateringen (fast pris per gjest) ville vi fått fem - seks drinker per person med min alternative plan! Jeg mener at fem -seks drinker per person er veldig mye! Greit at noen drikker det, men det er tross alt et gjennomsnitt vi snakker om. Jeg mener at gjennomsnittet ligger på tre drinker per person (og da tror jeg jeg tar i). Dette er jo etter aperitif, hvitvin til forretten, rödvin til hovedretten, sjampis til dessert og cognac / likör til kaffen! :skaal: Men kjaeresten er ikke enig og mener vi skal gå for cateringens tilbud... :rope:

:dåne: Meg hadde dere funnet igjen under bordet.

Hva er den alternative planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aesj, nå har jeg klart å bli forkjöla igjen. Det er tredje gang på én og en halv måned! :forkjola::kjefte:

Den alternative planen var å få en venninne som driver bar til å holde baren. Men nå har vi snakket med henne og hun virket ikke så voldsomt interessert. Dette fordi hun selv og eksmannen (som jobber for henne, kompliserte forhold ja :gjeiper: ) begge er invitert til bryllupet. Så da måtte hun ha ansatt folk og det ene med den andre. Jaja, vi gidder jo ikke å pushe mer på det når hun ikke er interessert. Så da går vi vel for cateringens tilbud. Vi får pröve å forhandle på prisen.

Multi: Lister er bra! :enig:

Pingse: Vi får håpe jeg klaerer å stresse ned på bryllupsdagen, hehe. Jeg skal antagelig melde meg på yoga, så da laerer jeg vel noen teknikker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Er litt bedre i dag. Men jeg har hatt en litt kjip dag på jobb! :kjefte::sinna::kjefte: Av og til skulle jeg önske jeg var sjef så jeg kunne sparka folk (folk = én person) :regler:

Meeen, nå skal jeg slutte å tenke på det, for i morgen drar vi til Barcelona. :hjerte: Hurra! :reise:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...