hello kittyen Skrevet 26. januar 2008 #541 Del Skrevet 26. januar 2008 A penny in my shoe: Ehem, tja, jeg klarer vel å rote fram noe fra en englandstur. Men er det ikke veldig vondt å gå med en mynt i skoen hele dagen da? Så bra å ha alt de i boks!! Koslige tradisjon de der syns eg Snille svigermor så lage strømpebånd te deg da!! De e jo litt spesielt (hoooh, dagens trim!) *Bling* lys idè: Putta penny`en onna skoputå (hvis du ska ha de då...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #542 Del Skrevet 26. januar 2008 I går var vi og snakket med en fotograf og kom veldig fornöyde ut. Vi går nok for han. Han har skrevet ned datoen og lovte å ringe hvis noen andre kommer innom og skal gifte seg akkurat da. Vi skulle tenke på det (besöke andre fotografer? - Vet ikke om jeg gidder ) og eventuelt komme tilbake etter en uke og skrive kontrakt. Han skal vaere med oss hele dagen (dvs kvelden - vielsen er klokken seks) og vi går nok for et slikt moderne album som er som en bok. Da får vi med to små album til foreldrene på kjöpet (tenkte det skulle bli en overraskelse - hvis vi klarer å holde det hemmelig) pluss at han legger ut bildene på en nettside. Gjestene får et passord og kan titte på bildene og hvis de vil kan de bestille kopier. Det står referansenummer over hvert bilde, så det skal visst vaere veldig enkelt. Vi skal også ha video. Jeg synes egentlig det er litt unödvendig, men kjaersten mener det er klart viktigst og kunne valgt bort bildene til fordel for videoen. Siden jeg ikke kan klare meg uten bilder blir det begge deler. Vi så på noen snutter fra andres bryllup, og de var veldig fine da! Han vil også legge ut et sammendrag fra videoen på den netsiden. Alt i alt er vi veldig fornöyde. Han var veldig tillitsvekkende og la vekt på at bildene skulle vaere slik brudeparet ville ha dem. Men han ville gjerne at de skal vaere litt spontane og at hvert brudebilde (av hvert brudepar altså) skal vaere unikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #543 Del Skrevet 26. januar 2008 *Bling* lys idè: Putta penny`en onna skoputå (hvis du ska ha de då...) God idé! Jeg har ikke skoene enda, så vet ikke hvordan de blir, men det er vel alltids noe man kan löfte opp. Såla eller noe. Har du disse tingene da? Jeg får ta en tur i dagboka di og titte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #544 Del Skrevet 26. januar 2008 Det skjer ting!!! Og husk jeg anser meg som gjest!!! Gjestene får et passord og kan titte på bildene og hvis de vil kan de bestille kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #545 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er da klart Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. januar 2008 #546 Del Skrevet 26. januar 2008 ÅÅ så koselig å lese om forberedelsene deres. Siden vi ikke hadde noe ordentlig bryllup så koser jeg meg ekstra med å følge med på deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #547 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er da klart Annie! JABBADABBADUUUU!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #548 Del Skrevet 26. januar 2008 ÅÅ så koselig å lese om forberedelsene deres. Siden vi ikke hadde noe ordentlig bryllup så koser jeg meg ekstra med å følge med på deres Ja her er det full pakke! nesten så jeg föler det går litt over styr av og til (Angående pengebruk og slikt ) JABBADABBADUUUU!!!! :juhu: Tror jeg må moderere meg selv litt. "Gjester og andre interesserte får et passord slik at de kan gå inn på nettsiden og se på bildene og et sammendrag av videon. De som vil kan bestille kopier av bildene enten direkte gjennom fotografen eller gjennom oss." Men bevares, det blir så höy pengebruk allerede at det spiller vel ingen rolle om jeg inviterer noen nettvenniner i tilleg. Hadde vaert koselig da, men kanskje i en annen anledning? :kos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #549 Del Skrevet 26. januar 2008 Vi kommer i barnedåpen vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #550 Del Skrevet 26. januar 2008 Ah. Helgefreden har senket seg. Det lukter nyvasket i leiligheten. jeg har tent stearinlys og Katie Meluahs nydelige stemme höres fra CD-spilleren. Pizzadeigen står og hever (håper jeg ) på kjökkenet. Og jeg sitter her og venter på kjaeresten som er på et möte mens jeg nipper til et lite glass med portvin og smaker litt på en blåmuggost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #551 Del Skrevet 26. januar 2008 Vi kommer i barnedåpen vi Vi får nå se når det blir da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2008 #552 Del Skrevet 26. januar 2008 Sølvbryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 26. januar 2008 #553 Del Skrevet 26. januar 2008 God idé! Jeg har ikke skoene enda, så vet ikke hvordan de blir, men det er vel alltids noe man kan löfte opp. Såla eller noe. Har du disse tingene da? Jeg får ta en tur i dagboka di og titte! Nå e eg litt trege, du har jo allerede vært i dagbokå mi å kikka såg eg..kosligt me besøk Vett de går an å kjøpa skoputer å ha oppi skoå for at di ska vær bedre å ha på ein heile dag..tror eg leste de inne hos Tassie elle *englefjes* Eg har tje komt så långt på innkjøpssidå eg, har kjolen liksom..å slør...åsså serviettar då Har gooo ti heldigvis Listå e på plass, så de e jo bare te å setta igang Må vel snart få fingen ut å handla litt...kansje eg e heldige å finne nåke i London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. januar 2008 #554 Del Skrevet 26. januar 2008 Ah. Helgefreden har senket seg. Det lukter nyvasket i leiligheten. jeg har tent stearinlys og Katie Meluahs nydelige stemme höres fra CD-spilleren. Pizzadeigen står og hever (håper jeg ) på kjökkenet. Og jeg sitter her og venter på kjaeresten som er på et möte mens jeg nipper til et lite glass med portvin og smaker litt på en blåmuggost. Det hørtes bare herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 26. januar 2008 #555 Del Skrevet 26. januar 2008 På tide at jeg titter innom her igjen, altså (selvom jeg følger med på planleggingen via andre kanaler også ) Ooooog.. ... så har vi bestilt det cruiset. Kabin MED balkong! :juhu: :juhu: :juhu: Nå blir det faktisk sånn at vi ikke drar på dette cruiset för en måned etter bryllupet. Det var ikke plass för på det vi ville. Men det er ikke så dårlig lösning synes jeg, det var mye billigere (utenom höysesong) og da blir det ikke så forferdelig slitsomt å besöke disse byene som Athen og Venezia som det antageligvis ville blitt midt i brennhete august. Vi skal nok stikke av på en liten reise etter bryllupet uansett, men det blir en litt enklere reise her til lands. Høres veldig lurt ut, altså I går fant jeg ut at min kommende svigermor lager strömpebånd i knipling til meg! Så koselig av henne altså. Det skulle visst egentlig vaere en overraskelse, men så klarte hun ikke å hole munn lenger. Søte svigermoren Something borrowed: Jeg tenkte öredobbene kvalifiserte til dette, men siden mamma insiterer på å gi meg de mener hun det ikke blir riktig Så da har vi vurdert en kamébrosje, en ring eller et lommetörkle. Jeg får titte på det i påsken. Jeg har faktisk også blitt tilbudt å låne slöret fra tre forskjellige personer (og det gjör jeg nok, for det er jo litt penger å spare da), så da kvalifiserer vel slöret også forsåvidt. Men jeg vil gjerne låne noe fra mamma da! Jepp, du finner garantert noe fint å låne i Mammas skrin og skuffer, vet du Høres forresten veldig bra ut med han fotografen! Ååååååååååå gleder meg til bryllup! Du er så flink til å planlegge og finne ut av ting, søta mi! Ah. Helgefreden har senket seg. Det lukter nyvasket i leiligheten. jeg har tent stearinlys og Katie Meluahs nydelige stemme höres fra CD-spilleren. Pizzadeigen står og hever (håper jeg ) på kjökkenet. Og jeg sitter her og venter på kjaeresten som er på et möte mens jeg nipper til et lite glass med portvin og smaker litt på en blåmuggost. Høres deilig ut, kos dere masse på lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. januar 2008 #556 Del Skrevet 28. januar 2008 Er på :juhu: runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #557 Del Skrevet 1. februar 2008 På tide at jeg titter innom her igjen, altså (selvom jeg følger med på planleggingen via andre kanaler også ) Ikke så rart det har vaert lenge siden! Du har vaert såååå flink altså! Er kjempestolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 1. februar 2008 Puh.. Nå baerer det snart av gårde til svigers. Jeg var litt vel stressa her i stad etter å å gått innom x antall butikker uten å finne en eneste hvit strömpebukse. Og det trenger jeg til karnevalskostymet mitt! Så jeg ringte kjaersten for å höre om han kunne finne en hvit strömpebukse på bygda. Men da sa han: "Det kan du vel finne i storbyen i morgen." Hadde glemt at vi skulle dit jeg. Hadde pakket bag med perm fra et kurs jeg av en eller annen grunn har meldt meg på (må lese - eksamen 10. mars ) og treningsklaer. Hadde sett for meg en lördag på bygda med studier og trening. Hehe, ja, det skorter ikke på gode forsetter i hvert fall. Men så hadde vi altså avtalt å dra til storbyen. Hadde glemt det jeg. Hehe, litt surrete. Det förste jeg tenkte var: "Hurra, shoppe!" Meeen, jeg hadde egentlig lovt meg selv å ikke shoppe noe i år (kanskje med unntak av bikini og undertöy) :tist: Pga bryllup og hus. Men jeg kan jo se om jeg finner noe bryllupsting da! Eller handle litt i interiörbutikker. God helg girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 2. februar 2008 #559 Del Skrevet 2. februar 2008 Ikke så rart det har vaert lenge siden! Du har vaert såååå flink altså! Er kjempestolt av deg! Takk søta! Puh.. Nå baerer det snart av gårde til svigers. Jeg var litt vel stressa her i stad etter å å gått innom x antall butikker uten å finne en eneste hvit strömpebukse. Og det trenger jeg til karnevalskostymet mitt! Så jeg ringte kjaersten for å höre om han kunne finne en hvit strömpebukse på bygda. Men da sa han: "Det kan du vel finne i storbyen i morgen." Hadde glemt at vi skulle dit jeg. Hadde pakket bag med perm fra et kurs jeg av en eller annen grunn har meldt meg på (må lese - eksamen 10. mars ) og treningsklaer. Hadde sett for meg en lördag på bygda med studier og trening. Hehe, ja, det skorter ikke på gode forsetter i hvert fall. Men så hadde vi altså avtalt å dra til storbyen. Hadde glemt det jeg. Hehe, litt surrete. Det förste jeg tenkte var: "Hurra, shoppe!" Meeen, jeg hadde egentlig lovt meg selv å ikke shoppe noe i år (kanskje med unntak av bikini og undertöy) :tist: Pga bryllup og hus. Men jeg kan jo se om jeg finner noe bryllupsting da! Eller handle litt i interiörbutikker. God helg girls! Interiørbutikker er jo det beste! Alltid noe man "trenger", vet du Så moro med karneval! Hm... kanskje man skulle markere litt her og? Bake fastelavensboller f.eks Ha en super helg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #560 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Oppdatert planleggingsliste: Alt under kontroll 15 - 8 måneder för (desember 2007) Type bryllup: Formelt / halvformelt. Stort. Sommerbryllup Budsjett Sted og dato: Min kjaeres hjemsted. Kirka og selskapstelt. 8. august 2008 Gjesteliste Forhåndsbestille catering Bestille partytelt - halvparten betalt Bestille brudekjole - halvparten betalt Ordne papirer - jeg har fått födselsattest på flere språk i posten. Må höre med presten hva mer som trengs Velg og snakk med forlovere og brudebarn Bestille fotograf og video Booke musikk Sende "sett av datoen"-kort 7 - 5 måndeder för (mars 2008) Bestille bryllupsreise - betalt 40% av cruiset. En kort ferietur rett etter bryllupet gjenstår. Ordnes rundt påske. Booke eventuell transport til bryllupet Klaer til brudgom Klaer til brudebarn Tilbehör til bruden (sko, undertöy, smykker...) - smykker og strömpebånd i orden Sende invitasjoner Bestille ringer Ordne med overnatting til gjestene - i gang med dette Önskeliste Bestille frisör Pröve og velge meny Prövetime kjole 4 - 2 måneder för (juni 2008) Ordne ferdig alle papirer Bestemme innholdet i vielsen og ha samtale med prest Bestille blomster Kjöpe gaver til gjestene Ekteskapskurs Dansekurs Bestille brudesuite Bestille / ordne trykksaker (kirkeprogram, festprogram (?), bordplan, meny, barkart, sjekke ut takkekort i samme slangen) Bestille time i skjönnhetssalong 2. kjolepröve 1 måned för (Juli 2008) Få bekreftet hvem som kommer Organisere overnatting og transport hvis nödvendig Bordplan Borddekorasjoner Musikkliste? Bekrefte alle avtaler med leverandörer Frisörtime Prövetime frisör og sminke Besök i skjönnhetssalong Hente brudekjolen og sjekke alt utstyret Bekreft bryllupsreise og at alt er i orden (pass / visum, vaksiner, fosikring) Endret 3. februar 2008 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå