Amadea Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #501 Del Skrevet 17. desember 2007 Der var du! Skulle vel egentlig ikke vaert her, men... tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2007 #502 Del Skrevet 17. desember 2007 Det virker jo så lenge til neste sommer, men det er fint om det går fort dit også. *lei vintermørket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #503 Del Skrevet 17. desember 2007 Så fort jula er over nå vil jeg ha sommer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. desember 2007 #504 Del Skrevet 22. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. desember 2007 #505 Del Skrevet 22. desember 2007 GO JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. desember 2007 #506 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. desember 2007 #507 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) FELIZ NAVIDAD AMADEA! Endret 23. desember 2007 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 24. desember 2007 Tusen takk alle sammen! God jul til dere ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. januar 2008 #509 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. januar 2008 #510 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år til dere også jenter! Tenk, i år skal jeg gifte meg. Hihi. Jeg har fått meg ticker! Ellers har det ikke skjedd noe på bryllupsfronten. Skikkelig dödt... Jo, det eneste er at jeg har fått arve öredobber som skal brukes på bryllupet av mamma. :-D Det er et feste med små diamanter på også henger det en perle ned fra det. Vet ikke om det var så god forklaring men... Dette sammen med perlearmbåndet jeg arvet fra tanta til pappa, pluss forlovelses- og giftering da, blir eneste smykker, så da er det i boks. Jeg skal jo ha halterneck, så det blir ikke noe halskjede. Men söstra mi lanserte ideen om å feste noen perler i håret og det var jo en god idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. januar 2008 #512 Del Skrevet 3. januar 2008 Ting faller på plass, det er en god ting I år er året!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. januar 2008 #513 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var en dagbok som har gått i "glemmeboken". Den omgjøringen av mine innlegg har ført til en del forsvinninger på liten min. Godt nyttår Amadea. Nå er det faktisk ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 7. januar 2008 #514 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var du jo!!!!!! Så rart, alle innleggene mine her inne står som "gjest"... Men kanskje jeg har byttet navn? Hmm, mulig.. Jaja. Du var i allefall borte fra mine innlegg. Men nå er du her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2008 #515 Del Skrevet 8. januar 2008 *titter innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for besök jenter! Lurer på om jeg skal ta bort den tickeren altså. Bli jo rent stressa her, hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. januar 2008 #517 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan ikke fjerne tickeren! Da mister vi jo oversikten på hvor lang tid vi har å komme inn i brudepikekjolene våre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 13. januar 2008 Hehe, du sier noe der. Nå driver vi og ordner med overnatting til gjestene. Vi har ikke sendt invitasjoner enda, men noen har jo begynt å planlegge, pluss at et av feriehusene her hadde fått forespörsel om de var ledige i "vår" uke. HELDIGVIS ringte de oss för de sa ja! Så da måtte vi bare reservere det huset da, uten å vite om noen egentlig vil ha det. Men regner med det egentlig. I tillegg har vi sjekka priser og info om hotell. Så nå begynner vi å få klarhet i dette også. Er så glad for at vi sendte ut hold-av-dagen-magneter, for det ga mulighet til å planlegge litt mere for de som trenger det. Er noen som har flybilletter og alt. Det er jo billig hvis man bestiller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2008 #519 Del Skrevet 14. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. januar 2008 #520 Del Skrevet 17. januar 2008 Her er jeg igjen! *puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå