Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Godt nytt år til dere også jenter! Tenk, i år skal jeg gifte meg. Hihi.

Jeg har fått meg ticker! Ellers har det ikke skjedd noe på bryllupsfronten. Skikkelig dödt...

Jo, det eneste er at jeg har fått arve öredobber som skal brukes på bryllupet av mamma. :-D Det er et feste med små diamanter på også henger det en perle ned fra det. Vet ikke om det var så god forklaring men... Dette sammen med perlearmbåndet jeg arvet fra tanta til pappa, pluss forlovelses- og giftering da, blir eneste smykker, så da er det i boks. Jeg skal jo ha halterneck, så det blir ikke noe halskjede. Men söstra mi lanserte ideen om å feste noen perler i håret og det var jo en god idé. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var en dagbok som har gått i "glemmeboken".

Den omgjøringen av mine innlegg har ført til en del forsvinninger på liten min.

Godt nyttår Amadea. Nå er det faktisk ikke lenge igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var du jo!!!!!! Så rart, alle innleggene mine her inne står som "gjest"... Men kanskje jeg har byttet navn? Hmm, mulig.. Jaja. Du var i allefall borte fra mine innlegg. Men nå er du her igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke fjerne tickeren! Da mister vi jo oversikten på hvor lang tid vi har å komme inn i brudepikekjolene våre.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sier noe der.

Nå driver vi og ordner med overnatting til gjestene. Vi har ikke sendt invitasjoner enda, men noen har jo begynt å planlegge, pluss at et av feriehusene her hadde fått forespörsel om de var ledige i "vår" uke. HELDIGVIS ringte de oss för de sa ja! Så da måtte vi bare reservere det huset da, uten å vite om noen egentlig vil ha det. Men regner med det egentlig. I tillegg har vi sjekka priser og info om hotell. Så nå begynner vi å få klarhet i dette også.

Er så glad for at vi sendte ut hold-av-dagen-magneter, for det ga mulighet til å planlegge litt mere for de som trenger det. Er noen som har flybilletter og alt. Det er jo billig hvis man bestiller nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...