Amadea Skrevet 3. november 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 3. november 2007 Takk for hilsener og tilbakemeldinger jenter! Vi har fått budsjett på toaletter fra dette firmaet. Trykk på "productos" og dere får se bilder. Visste ikke at slikt fantes en gang jeg. De er jo DRITfine Hva fikk mennene i bryllupet du var i da? Hadde visst oversett denne. De har fått sigaerer, men det er vi ikke så interessert i å gi bort (dvs brudgommen skal nok ha noen sigarer på innerlomma han kan röyke ute sammen med forlover og bror f.eks, men har ikke lyst til å gi til alle rundt bordene så det blir masse sigarlukt inne i teltet, fysj! Dessuten synes jeg det er kjipt å anta at bare mennene röyker. I tilfelle burde damene også bli tilbudt sigar og da er vi jo like langt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DDD Skrevet 3. november 2007 #482 Del Skrevet 3. november 2007 WOW!!! Snakk om utedass!! Seriøst - de var jo skikkelig lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. november 2007 #483 Del Skrevet 3. november 2007 Det var dassen sin det!! Minner lite om norske utedasser. Heldigvis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 4. november 2007 #484 Del Skrevet 4. november 2007 DRITfine toaletter! De så skikkelig lukseriøse ut! Men var det DRITdyrt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 4. november 2007 Forfatter #485 Del Skrevet 4. november 2007 Vi har fått budsjett på "Elite" og det var DRITdyrt. Men vi har fått budsjett på noe annet også som jeg ikke vet helt hva er. Det var under halvparten av prisen, så det må vi finne ut mere om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. november 2007 #486 Del Skrevet 7. november 2007 Fin dass det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #487 Del Skrevet 7. november 2007 Drit i prisen.... (ok den var dårlig, bare måtte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. november 2007 Forfatter #488 Del Skrevet 8. november 2007 Annie: I dag er det bare 9 måneder igjen til vi gifter oss! Nå som kjaeresten er sykemeldt og er hjemme og kjeder seg har han forvillet seg inn på endel bryllupssider. Også har han bestilt prisoverslag fra flere forskjellige catering-firmaer. Så nå venter vi i spenning på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. november 2007 Forfatter #489 Del Skrevet 8. november 2007 Her finnes forresten en slik seddelklype, men den er ikke formet som en binders: link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 9. november 2007 #490 Del Skrevet 9. november 2007 I dag er det bare 9 måneder igjen til vi gifter oss! :juhu: :juhu: Nå som kjaeresten er sykemeldt og er hjemme og kjeder seg har han forvillet seg inn på endel bryllupssider. Også har han bestilt prisoverslag fra flere forskjellige catering-firmaer. Så nå venter vi i spenning på svar. Stakkars nyopererte... Men så fint at du har fått deg sekretær på heltid Her finnes forresten en slik seddelklype, men den er ikke formet som en binders: link Den var fin Har prøvd å google etter seddelklype formet som binders for deg, men finner bare rådyre italienske i sølv. Men så trenger det vel heller ikke å være noe "norsk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. november 2007 #491 Del Skrevet 14. november 2007 Her raser tiden unna ja.. Jeg så ikke noen seddelkype i linken jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. november 2007 Forfatter #492 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Har prøvd å google etter seddelklype formet som binders for deg, men finner bare rådyre italienske i sølv. Men så trenger det vel heller ikke å være noe "norsk" Takk for hjelpen da! Hehe, det går nok ikke inn i budsjettet nei... Nei, det trenger jo ikke vaere norsk. Dessuten har vi god tid til å tenke på det. Masse lykke til med innspurten! Detta går bra! Jeg så ikke noen seddelkype i linken jeg? Hm... Så rart. Sjekka nå og jeg får den opp. Heter "billetero" Vi har forresten fått prisoverslag fra et par cateringselskaper nå og jeg synes det er fryktelig dyrt. Håper virkelig det kommer noe som er billigere av de som vi har spurt, ellers må vi kanskje revurdere et eller annet... Det jeg synes er så rart er at det er mye dyrere med catering enn det er å spise ved restaurantene rundt om kring her. Det er jo helt bakvendt! Hmm... Endret 17. november 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 22. november 2007 #493 Del Skrevet 22. november 2007 Noe for Amadea og forloveden eller andre vordende brudepar, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. november 2007 #494 Del Skrevet 23. november 2007 Den filmen må jeg i tilfelle se Pingse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. november 2007 Forfatter #495 Del Skrevet 23. november 2007 Det var en der som var veldig stilig, men vi er ikke noe saerlig flinke til å danse så det spörs vel om det blir noen overraskelse på gjestene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 23. november 2007 #496 Del Skrevet 23. november 2007 Noe for Amadea og forloveden eller andre vordende brudepar, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #497 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) På tide med en liten oppdatering kanskje. Det går litt treigt med planleggingen for tiden. Er så mye annet å bruke tiden på... Her er den opprinnelige planlegginslista over hva vi skulle ha ferdig til desember. Grönt = gjort, oransje = halvveis gjort. Alt under kontroll 15 - 8 måneder för (desember 2007) Type bryllup: Formelt / halvformelt. Stort. Sommerbryllup Budsjett Sted og dato: Min kjaeres hjemsted. Kirka og selskapstelt. 8. august 2008 Gjesteliste Forhåndsbestille catering - Vi har hentet inn en del prisoverslag og problemet er at alt er så fryktelig dyrt. Har nå bedt om budsjett fra et firma som lager litt mer tradisjonell og traustig, me god kvalitetsmat i håp om at det er billigere. Så får vi pröve å sprite det opp litt om vi kan. Venter i spenning på det budsjettet, kjaersten snakket med selskapet på torsdag tror jeg det var. Bestille partytelt - halvparten betalt Bestille brudekjole - halvparten betalt Ordne papirer Hm. Hvilke papirer tenkte jeg på her?? Er ikke dette litt i tidligste laget tro? Velg og snakk med forlovere og brudebarn Kjaerstens folover mangler, men det haster ikke Bestille fotograf og video Hjelp! Må vi ha dette klart allerede nå? Booke musikk Hjelp! Må vi ha dette også klaert så tidlig? Sende "sett av datoen"-kort Ting går ikke heeeelt etter planen nei. Men gift blir vi uansett! Må pröve å få ordnet det med catering nå för jul, så får vi begynne å tenke på fotograf og musikk på nyåret. Endret 15. desember 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #498 Del Skrevet 17. desember 2007 Må dere være så tidlig ute med alt? Skjønner at spontanbryllup ikke er enkle å få til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 17. desember 2007 Ting blir bestilt i lang tid i forveien i sommersesongen. Men spontanbryllup går greit på vinteren eller om man er veldig få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2007 #500 Del Skrevet 17. desember 2007 Der var du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå